Lähdetkö mun kaa minne?

Anonyymi-ap

Jos mentäis töihin ulkomaille, mikä maa
a) Yhdysvallat
b) kiina
c) ruotsi
d) viro
e) tanska

42

431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muutan Ruotsiin joten älä tule sinne.

• Anonyymi

Thaimaa?

• Anonyymi

Kiina

• Anonyymi

Ruotsi mieluiten tai Tanska. En kaipaa seikkailuja elämääni. NYkissä voisin asua, jos olis massia 50 milliä. Kiinassa voisin ehkä itse työskennellä jos palkka olisi todella kova. Viroon en lähde edes käymään.

• Anonyymi

Miksi 50 milliä?
        Miksi et kaipaa seikkailuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi 50 milliä?
        Miksi et kaipaa seikkailuja?

Ei sieltä saa hyvää kämppää pikkurahalla ja kaikki maksaa ihan törkeästi. Joku asunto pilvenpiirtäjässä niin aika hienon voi saada 5-10 miljoonalla, mutta kulut sitten varmaan ihan järkyttävät. New York on rahan kaupunki ja jossei pysty nostamaan itseään ylös katutasolta, niin en ainakaan itse muuttaisi. Kaikki mikä muista on jännää, on minusta vaan vaarallistaja uhka rauhalleni ja hyvinvoinnilleni.

• Anonyymi

Miäs vastaa:

A) USA voi olla tällä hetkellä haastava ja mulla ei ajokorttia. Osaan englantia hyvin ja tunnen kulttuurin hyvin,

B) Kiinasta voisin jopa saada töitä. Muut asiat haastavia, mutta olisi kokemus. Huono ilma ei sovi mulle

C) Ruotsia en osaa niin hyvin kuin taustani takia pitäisi

D) Viro ainakin lähellä

E) Tanska mukavan keskieurooppalainen. Ihmisistä en tiedä

• Anonyymi

Lisäys: toki matkustelua rajoittaa raha, työt, aikuistuvat lapset ja vanhenevat vanhemmat

• Anonyymi

En lähtisi mihinkään ulkomaille, koska haluan asua omia lapsiani lähellä! En ole koskaan edes haaveillut muualle muuttamisesta, olen suomalainen ja tulen asumaan aina Suomessa!

• Anonyymi

Minulla vähän sama. Toki aina voi haaveilla ja lapset sopeutuu. 🙂

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla vähän sama. Toki aina voi haaveilla ja lapset sopeutuu. 🙂

Ap

Mutta minä en sopeudu. En halua asua toisessa maassa koskaan, rakastan Isänmaatani!

• Anonyymi

Muumimaahan lähtisin

• Anonyymi

Tämä realistinen vaihtoehto 😆

• Anonyymi

F) töihin menen työmaalle.

• Anonyymi

Mikä on maailman ainoa maa missä ei ole yhtäkään romania? No tietenkin työmaalla. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on maailman ainoa maa missä ei ole yhtäkään romania? No tietenkin työmaalla. 🤣

Ei ne ehdi lukee. Lukee vaan ohjeita. Lukutaito muutenkin heikenny ja AI jyrää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne on hyvä suunnata aamuisin 💰💲💸🤑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne on hyvä suunnata aamuisin 💰💲💸🤑

Siis sinne työmaalle

• Anonyymi

Ruotsi, Tanska tai Yhdysvallat

• Anonyymi

Jotain mätää Ameriikan raitilla?

• Anonyymi

Mua kiinnostaisi tuo Kiina.

• Anonyymi

Australia, siellä LBGTQ-oikeudet

• Anonyymi

a) Yhdysvallat - Poliittisesta tilanteesta johtuen ei missään nimessä sinne. Siellä on myös ihan onneton sosiaalinen turvaverkko, pitäisi ottaa kalliit vakuutukset.
      b) kiina - Samoin poliittisista syistä ei mielellään Kiinaan.
      c) ruotsi - Ruotsi voisi olla vaihtoehto, olisi kiva oppia ruotsi kunnolla.
      d) viro - Viro voisi olla myös vaihtoehto, mikä ettei.
      e) tanska - Kallis maa, eivätkä hirveästi tykkää maahanmuuttajista, joten... Sieltä olisi kyllä Keski-Eurooppa mukavan lähellä ja helppo käydä esim. Saksassa.

• Anonyymi

Dubaihin siellä ei veroja, mulla on 200000 jotka sain öh hyväntekeväisyydestä

• Anonyymi

Jennkeihin mut sä et saisi helpolla mies lisenssiä sinne vaan joutuisit taas kouluun ensin ...
      Minä taas tekisin rahani faneillani
      Naiselta

• Anonyymi

En mä haluu ajaa

• Anonyymi

Tietenkään kukaan ei lähde kanssasi, mutta jos johonkin menisin niin luultavasti jenkkilään…

• Anonyymi

Miksi pitäisi tehdä töitä? Sähän voit elättää mua tai sitten keksitään toinen tapa tehdä rahaa. Joku hyväntekeväisyys voisi olla hyvä, myös verovapaata

• Anonyymi

Nam nam

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nam nam

Konsultteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konsultteja

Jes

• Anonyymi

Ei mikään noista vaihtoehdoista, vaan Sveitsi. Siellä olenkin ollut töissä ja voisin palatakkin. Hyvät palkat, yhteiskunta toimii, lyhyet etäisyydet muihin maihin.

• Anonyymi

Miten käy alppien ilmastonmuutoksessa? Pieni maa jossa jatkuva lumivyöryvaara ei ehkä kovin kiva. Sama Norjassa. Kuuntelin kirjan missä kerrottiin kun pieni kaupunki Italiassa joutui lumivyöryn tuhoamaksi, ihan hirveä kirja. Sinne meni talot ja perheenjäsenet eikä edes kaikkia ruumiita löydetty. Toisessa tapauksessa tulivuori purkautui ja vain yksi laiva pääsi saarelta pakoon ja senkin miehistöstä paloi suurin osa elävältä kuoliaaksi ja muut loukkaantuivat vakavasti, Kapteeni palaneilla kädentyngillä ohjasi laivan toiselle saarelle. Jenkkilässä ilmastonmuutos tekee osan maasta hurrikaanien takia asuinkelvottomaksi ja tänne jo ihmisiä tunkemassa asumaan. Saadaan olla kiitollisia Suomen oloista, köyhinkin.

• Anonyymi

Vaikka Kiinaan, mutta sun pitää mennä edeltä. Mä tulen sitten joskus perässä, etkä vuoden tai kahden päästä.

• Anonyymi

Kaikki käy.

• Anonyymi

kyllä joskus muutan ulkomaille, ja tein jo valmisteluita. mutta siihen kestää nyt asutaan täällä. tekee oikein hyvää. Ja kaikki paranee tästä, saa myös itse toipua rauhassa.

• Anonyymi

Noista USA ja Ruotsi.

• Anonyymi

Ehdottomasti Viroon. Olen kotoisin sieltä.🥹😶‍🌫️😘🫠

• Ruotsiin tai Viroon, Tanskakin on vaihtoehto. Yhdysvaltoihin tai Kiinaan en ikinä muuttaisi.

• Anonyymi

Norja tai Itävalta/Sveitsi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2593
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1957
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1657
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1503
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      109
      913
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe