Jos mentäis töihin ulkomaille, mikä maa
a) Yhdysvallat
b) kiina
c) ruotsi
d) viro
e) tanska
Lähdetkö mun kaa minne?
42
431
Vastaukset
- Anonyymi
Muutan Ruotsiin joten älä tule sinne.
- Anonyymi
Thaimaa?
- Anonyymi
Kiina
- Anonyymi
Ruotsi mieluiten tai Tanska. En kaipaa seikkailuja elämääni. NYkissä voisin asua, jos olis massia 50 milliä. Kiinassa voisin ehkä itse työskennellä jos palkka olisi todella kova. Viroon en lähde edes käymään.
- Anonyymi
Miksi 50 milliä?
Miksi et kaipaa seikkailuja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi 50 milliä?
Miksi et kaipaa seikkailuja?Ei sieltä saa hyvää kämppää pikkurahalla ja kaikki maksaa ihan törkeästi. Joku asunto pilvenpiirtäjässä niin aika hienon voi saada 5-10 miljoonalla, mutta kulut sitten varmaan ihan järkyttävät. New York on rahan kaupunki ja jossei pysty nostamaan itseään ylös katutasolta, niin en ainakaan itse muuttaisi. Kaikki mikä muista on jännää, on minusta vaan vaarallistaja uhka rauhalleni ja hyvinvoinnilleni.
- Anonyymi
Miäs vastaa:
A) USA voi olla tällä hetkellä haastava ja mulla ei ajokorttia. Osaan englantia hyvin ja tunnen kulttuurin hyvin,
B) Kiinasta voisin jopa saada töitä. Muut asiat haastavia, mutta olisi kokemus. Huono ilma ei sovi mulle
C) Ruotsia en osaa niin hyvin kuin taustani takia pitäisi
D) Viro ainakin lähellä
E) Tanska mukavan keskieurooppalainen. Ihmisistä en tiedä- Anonyymi
Lisäys: toki matkustelua rajoittaa raha, työt, aikuistuvat lapset ja vanhenevat vanhemmat
- Anonyymi
En lähtisi mihinkään ulkomaille, koska haluan asua omia lapsiani lähellä! En ole koskaan edes haaveillut muualle muuttamisesta, olen suomalainen ja tulen asumaan aina Suomessa!
- Anonyymi
Minulla vähän sama. Toki aina voi haaveilla ja lapset sopeutuu. 🙂
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla vähän sama. Toki aina voi haaveilla ja lapset sopeutuu. 🙂
ApMutta minä en sopeudu. En halua asua toisessa maassa koskaan, rakastan Isänmaatani!
- Anonyymi
Muumimaahan lähtisin
- Anonyymi
Tämä realistinen vaihtoehto 😆
- Anonyymi
F) töihin menen työmaalle.
- Anonyymi
Mikä on maailman ainoa maa missä ei ole yhtäkään romania? No tietenkin työmaalla. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on maailman ainoa maa missä ei ole yhtäkään romania? No tietenkin työmaalla. 🤣
Ei ne ehdi lukee. Lukee vaan ohjeita. Lukutaito muutenkin heikenny ja AI jyrää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne on hyvä suunnata aamuisin 💰💲💸🤑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne on hyvä suunnata aamuisin 💰💲💸🤑
Siis sinne työmaalle
- Anonyymi
Ruotsi, Tanska tai Yhdysvallat
- Anonyymi
Jotain mätää Ameriikan raitilla?
- Anonyymi
Mua kiinnostaisi tuo Kiina.
- Anonyymi
Australia, siellä LBGTQ-oikeudet
- Anonyymi
a) Yhdysvallat - Poliittisesta tilanteesta johtuen ei missään nimessä sinne. Siellä on myös ihan onneton sosiaalinen turvaverkko, pitäisi ottaa kalliit vakuutukset.
b) kiina - Samoin poliittisista syistä ei mielellään Kiinaan.
c) ruotsi - Ruotsi voisi olla vaihtoehto, olisi kiva oppia ruotsi kunnolla.
d) viro - Viro voisi olla myös vaihtoehto, mikä ettei.
e) tanska - Kallis maa, eivätkä hirveästi tykkää maahanmuuttajista, joten... Sieltä olisi kyllä Keski-Eurooppa mukavan lähellä ja helppo käydä esim. Saksassa. - Anonyymi
Dubaihin siellä ei veroja, mulla on 200000 jotka sain öh hyväntekeväisyydestä
- Anonyymi
Jennkeihin mut sä et saisi helpolla mies lisenssiä sinne vaan joutuisit taas kouluun ensin ...
Minä taas tekisin rahani faneillani
Naiselta- Anonyymi
En mä haluu ajaa
- Anonyymi
Tietenkään kukaan ei lähde kanssasi, mutta jos johonkin menisin niin luultavasti jenkkilään…
- Anonyymi
Miksi pitäisi tehdä töitä? Sähän voit elättää mua tai sitten keksitään toinen tapa tehdä rahaa. Joku hyväntekeväisyys voisi olla hyvä, myös verovapaata
- Anonyymi
Nam nam
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nam nam
Konsultteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konsultteja
Jes
- Anonyymi
Ei mikään noista vaihtoehdoista, vaan Sveitsi. Siellä olenkin ollut töissä ja voisin palatakkin. Hyvät palkat, yhteiskunta toimii, lyhyet etäisyydet muihin maihin.
- Anonyymi
Miten käy alppien ilmastonmuutoksessa? Pieni maa jossa jatkuva lumivyöryvaara ei ehkä kovin kiva. Sama Norjassa. Kuuntelin kirjan missä kerrottiin kun pieni kaupunki Italiassa joutui lumivyöryn tuhoamaksi, ihan hirveä kirja. Sinne meni talot ja perheenjäsenet eikä edes kaikkia ruumiita löydetty. Toisessa tapauksessa tulivuori purkautui ja vain yksi laiva pääsi saarelta pakoon ja senkin miehistöstä paloi suurin osa elävältä kuoliaaksi ja muut loukkaantuivat vakavasti, Kapteeni palaneilla kädentyngillä ohjasi laivan toiselle saarelle. Jenkkilässä ilmastonmuutos tekee osan maasta hurrikaanien takia asuinkelvottomaksi ja tänne jo ihmisiä tunkemassa asumaan. Saadaan olla kiitollisia Suomen oloista, köyhinkin.
- Anonyymi
Vaikka Kiinaan, mutta sun pitää mennä edeltä. Mä tulen sitten joskus perässä, etkä vuoden tai kahden päästä.
- Anonyymi
Kaikki käy.
- Anonyymi
kyllä joskus muutan ulkomaille, ja tein jo valmisteluita. mutta siihen kestää nyt asutaan täällä. tekee oikein hyvää. Ja kaikki paranee tästä, saa myös itse toipua rauhassa.
- Anonyymi
Noista USA ja Ruotsi.
- Anonyymi
Ehdottomasti Viroon. Olen kotoisin sieltä.🥹😶🌫️😘🫠
Ruotsiin tai Viroon, Tanskakin on vaihtoehto. Yhdysvaltoihin tai Kiinaan en ikinä muuttaisi.
- Anonyymi
Norja tai Itävalta/Sveitsi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392593Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601957- 401657
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311503Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles109913Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772