Menin erääseen asunnonvälitystoimistoon tarkoituksenani oli laittaa omistamani kiinteistö myyntiin. Vastaanotto toimistossa oli hieman erikoinen. Kiinteistöni sijaitsee syrjäkylällä n 50 km savonlinnan keskustasta ja ko paikkakunnalla on ollut haasteellista saada asuntoja myyntiin. Tähän vedoten välittäjä laukoi kommentteja esim. " tälläinen huonokuntoinen talo ... ei siitä saa kun muutaman tonnin, jos otamme sen myyntiin..kannattaako käydä katsomassa jne"
Kyseinen talo on remontoitu esim katto on uusittu, tehty sisäremonttia; lattiat uusittu, maalattu seiniä tm.
Henkilö siis teki em johtopäätökset näkemättä kiinteistön kuntoa.
Asia jäi avoimeksi ja minuun luvattiin ottaa yhteyttä jos ottavat myyntiin. Mitään ei kuulunut, joten otin itse yhteyttä ja kysyin mikä on tilanne. Ei oltu keretty käydä paikan päällä. Meni kuukausi eikä mitään vieläkään tapahtunut. Menin sitten ko toimistoon hskemaan sinne jättämiäni kiinteistöä koskevia asiapapereita ja avainta. Olin melko raivona.
Uskomatonta touhua!!!
Hain siis paperi ja avaimen. Kysyin miksi mitään ei ollut tapahtunut kuukauden aikana. No, olihan siellä käyty. Se siitä. Taas dumpattiin hintaa jne...
En saanut kunnollista vastausta . Tämäkö on alalla pitkään toimineen kiinteistövälitystoimiston toimintamalli?
Asiakkaat siis valitaan pärstäkertoimen mukaan.
Koska olen nainen en ymmärrä mitään ja minua voidaan kohdella miten tahansa. Ensimmäisellä käyntikerralla minulle tuli tunne, että minua pidettiin tyhmänä. En kuitenkaan ollut ensimmäistä kertaa myymässä kiinteistöä.
Välinpitämätön välittäjä
6
297
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä,että todella huono, ammattitaidoton välittäjä.Jos asunto on haastavalla alueella tai suht iäkäs talo niin fiksu ja ammattitaitoinen välittäjä osaa kyllä korrektisti hoitaa asia asiakasta kunnioittaen.
- Anonyymi
Parempi myöntää vaan itselleen, että syrjäkylillä olevat talot eivät mene kaupaksi. Ei se ole välittäjän vika, vaan yleinen ilmiö. Maaseudun autioituminen on jatkunut jo vuosia.
- Anonyymi
Kyllä menee kaupaksi oikealla hinnalla ja se oikea hinta taas ei tee välittäjälle tiliä riittävästi.
Savonrannan kiinteistöt on olleet melkoisia myyntikohteita välittäjille, mutta välittäjä sentään saa palkkionsa vaan eipä ne muutamat setelit mitkä jää myyjälle lämmitä myyjän mieltä.
- Anonyymi
syrjäkylällä n 50 km savonlinnan keskustasta,,,
Arvoton jos ei sijaitse järvenrannalla vaikka olisi uudenkarhea lukaali! - Anonyymi
Kiinteistövälittäjillä on ainakin muualla Suomessa kova kilpailu toimeksiantosopimuksista. Tyypillä oli ilmeisesti niitä ennestään liikaa .
- Anonyymi
Tyhjän saa pyytämättä, ehkä näin sanoisi välittäjäkin. Oikeasti jossain Savonrannalla sijaitsevan talon myynti on täysin epätoivoista. Ellei se sitten ole omalla rantatontilla ja kelvollinen myös loma-asunnoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675