Hoivapuhe kuulema auttaa sosiaalisessa tilanteissa ja liittyy jotenkin positiivisiin tunteisiin.
Lepertely ja lässytys kannattaa
6
114
Vastaukset
- Anonyymi
Saapi avatua ja kertoa ettei ole köyhä eikä köyhät kiinnosta ja tämä jos mikään on terapeuttista.
- Anonyymi
Naiset eivät tykkää miehet puhuvat miesten puheet ovat aina naisia alentavia tämä on miehen luonnetta.
- Anonyymi
Miesten ja naisten välistä puhetta ei saa rautalangasta väänettyä tasa- arvoiseksi tai muuten nainen hylkää miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten ja naisten välistä puhetta ei saa rautalangasta väänettyä tasa- arvoiseksi tai muuten nainen hylkää miehen.
Antaa naisen ostaa ne ruoat nainenhan ne ruoat valmistaa.
- Anonyymi
Minä en lässytä kenellekään, ihan outo ajatus! Niinkuin jollekin pikkulapselle, yäk!
- Anonyymi
Noo hyvä. Sait taas issekseen isselles vastaten keskustelua aikaiseksi issesi kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063118Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2311949- 1361849
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois571843Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961225
- 611155
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841154- 591137
- 67972