Ihastumisen ilmaiseminen

Anonyymi-ap

Jos tunnet jotain kohtaan ihastumisen tunteita, niin ilmaise se jollain tapaa sille. Ei tarvitse sanoa suoraan, vaan kierrellen, sekä elein ja teoin. Jotenkin kevyesti, helpolla tavalla.

Monesti on niin että ihastumista tunteva salaa sen loppuun asti, häpeää sitä tunnetta. Jopa välttelee tunteiden kohdetta.
Se on vain yksi tunne muiden joukossa. Ei se ole väärin.

Joku voi olla vaikka varattu tai itse voi olla varattu, tai muuten hankalassa tilanteessa, silti voi ilmaista sen tunteensa toiselle. Ei ole rikollista ihastua varattuun henkilöön. Jotenkin vaan halutaan sulkea pois niin paljon tunteita joilla olisi oikeus tulla esiin.

17

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut ihmiset on suoria luonteeltaan eikä heiltä voi vaatia tuollaista kautta rantain vetkuttelua ja epämääräistä vihjailua, ärsyttävää. Minulle tulee epämiellyttävä tunne vihjailusta, ihan kuin jotenkin epärehelliset aikeet, kun ei suoraan pysty lähestymään reilusti. Sovinnaistavat kuten treffikutsu on minusta riittävä tapa alussa kertoa kiinnostuksesta. Ja itse pidän siitä, että mies sen esittää. Ajattelen, että jos olen selvästi osoittanut miehelle, että olen positiivinen ja minua voi lähestyä, esim hymyin ja katsein, niin miehen pitää uskaltaa. Jos mies vielä sen jälkeen pitää etäisyyttä, niin herää ajatus, että hän jotain epäterveitä luulottelee tai haluaisi naisen ehdottavan jotain pikasuhdetta, tarjota itseään seksuaalisesti miehen käyttöön ilman normaalia tutustumista.

• Anonyymi

Ok, se on ihan sinun valintasi. Hylkää vaan kaikki jotka ei käy suoraan asiaan, ja suoraan päällesi.

• Anonyymi

Ja lähdet liikkeelle ajatuksesta että miehen pitää olla ihastunut ja tehdä aloite. Naisella ei sellaisia tunteita saa olla, eikä nainen voi ilmaista ihastumistaan miehelle.

• Anonyymi

olet ehkä sata vuotta ajasta jäljessä, ajat ja tavat on muuttuneet aika paljon siitä kun sinä olit nuori joskus sata vuotta sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet ehkä sata vuotta ajasta jäljessä, ajat ja tavat on muuttuneet aika paljon siitä kun sinä olit nuori joskus sata vuotta sitten

Ollaksesi niin "edistyksellinen" ja nuori, vaikutat kuitenkin jotenkin todella fasistiselta, kuten muutkin kaltaisesi. Jos joku kehtaa tykätä jostain mistä sinä et pidä, alkaa maalittaminen ja vähättely ja todella brutaalisti, kuin jossain keskiaikamarkkinoilla. Vielä kehdataan samoissa lauseissa kirjoittaa päällekäymisestä, olette itse todella ahdistavia, pikkufasisteja "arvoinenne" 👎

Ja minä en ole kiinnostunut naiseksi pukeutuneesta pippeli-ihmisestä joka hihittelee nurkissa ja kasvattaa tissejä. Haluan miehen joka nussii kuin kiimainen ori ja käyttäytyy kuin luomakunnan kuningas muutenkin. Ei kiinnosta yhtään tyttömäiset pojat, en halua olla suhteen mies.

Ennenmuinoin tyttömäisistä pojista tehtiin pappismiehiä ja se varmaan on yksi suuri syy kirkon harjoittamaan sanoinkuvaamattoman ja epäinhimilliseen julmuuteen. Juoksivat hamemaisissa kaavuissaan kritisoimassa ja polttamassa kunnon ihmisiä jotka eli omaa elämäänsä.

😆💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaksesi niin "edistyksellinen" ja nuori, vaikutat kuitenkin jotenkin todella fasistiselta, kuten muutkin kaltaisesi. Jos joku kehtaa tykätä jostain mistä sinä et pidä, alkaa maalittaminen ja vähättely ja todella brutaalisti, kuin jossain keskiaikamarkkinoilla. Vielä kehdataan samoissa lauseissa kirjoittaa päällekäymisestä, olette itse todella ahdistavia, pikkufasisteja "arvoinenne" 👎

Ja minä en ole kiinnostunut naiseksi pukeutuneesta pippeli-ihmisestä joka hihittelee nurkissa ja kasvattaa tissejä. Haluan miehen joka nussii kuin kiimainen ori ja käyttäytyy kuin luomakunnan kuningas muutenkin. Ei kiinnosta yhtään tyttömäiset pojat, en halua olla suhteen mies.

Ennenmuinoin tyttömäisistä pojista tehtiin pappismiehiä ja se varmaan on yksi suuri syy kirkon harjoittamaan sanoinkuvaamattoman ja epäinhimilliseen julmuuteen. Juoksivat hamemaisissa kaavuissaan kritisoimassa ja polttamassa kunnon ihmisiä jotka eli omaa elämäänsä.

😆💩

just noin kirjoittaisi sata vuotta vanha ihminen, tai ei, ei se riitä, sinun täytyy olla 200-300 vuotta vanha. onnea vaan pitkäikäisyydestäsi, nykyajan ihmiset ei vaan oikeen välitä enää kuulla tuollaisia satoja vuosia vanhoja homehtuneita juttuja

• Anonyymi

Miehenä itse käyttäydyn siten ihastuttuani johonkin naiseen, että totean sopivassa tilanteessa hänelle: "Minä muuten pidän sinusta, ihan todella."

Tai "Sä olet miellyttävä tuttavuus, olisi kiva jutella joskus pidempäänkin?"

Hyvin on toiminut.

• Anonyymi

Mä kannatam kans et puhutaan suoraan, ilman kaarteluja ja vihkailuja. Miksi? Koska niissä tulee tosi helposti väärinkäsityksiä puolin ja toisin. Pitää pystyä tunteista kertomaan sanallisesta, myös kirjoitus käy. Kunhan vaan se selkeesti tuodaan ilmi.

Olen joutunut kokeen ikävän keissin, joka särki todella mun sydämen. Luulin toisen olevan ihastunut, juuri siksi koska ihastus näkyi selkeesti hänestä. Otin sit asian esille ja tuli täystyrmäys, tykkää vaan kaverina. Justiisa joo, aivan huijattu ja petetty olo tuli.!

Voin kiinnostusta osoittaa ja antaa ymmärtää, mutta jos ei selkeää puhetta tai yhteydenottoa tule suht pian, lopetan vihjailun kokonaan. En enää koskaan ala tohon pelleilyyn, minkä jouduin kokeen. Puhutaan kuitenkin yli vuoden kestäneestä kissa-hiiri-leikistä. Mua ei se nolota, koska tiedän et oikeesti hän tykkäsi minusta, hän pelkäsi ja siksi kielsi tunteensa. Siksi petyin. Olisi rehellisesti kertomut tunteistaa, mut ettei kummempaa suhdetta halua. Koska aina se ihastus tai kiinnostus ei kohda kaveruutta kummempnaan, mutta pitää olla rehellinen toiselle.

Puhukaa!

• Anonyymi

Monet kuvittelee, että suoruus on alentavaa ja noloa, että täytyy jotenkin koittaa säilyttää jonkinlainen valta-asema toiseen, että sen ihastuksen myöntäminen on kuin antaisi toiselle valtaa itseensä. Tai leikitään coolia esittämällä että tunteita ei ole. Ehkä jopa valehdella toisen kiusaksi ja nöyryyttämiseksi jostain suhteesta, kaverikiinnostuksesta ja näin koitetaan kyykyttää toista osapuolta. Ettei vaan itse olisi siinä asemassa, että olisi suhteessa se enemmän ihastunut, eli tossun alla. Surullista.

• Anonyymi

Just tuossa esimerkissäsi sinun olisi pitänyt puhua aikaisemmin. Sillä toisella ei ollut tunteita, sinulla oli. Koko ongelma johtui siitä että tulkitsit toista väärin ja salasit omat tunteesi siltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just tuossa esimerkissäsi sinun olisi pitänyt puhua aikaisemmin. Sillä toisella ei ollut tunteita, sinulla oli. Koko ongelma johtui siitä että tulkitsit toista väärin ja salasit omat tunteesi siltä

Eli ei kannata olettaa toisen ihmisen tunteita katseiden, kosketuksen tai minkään muunkaan fyysisen eleen perusteella, kuten ketjun aloittaja taas kehoittaa tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ei kannata olettaa toisen ihmisen tunteita katseiden, kosketuksen tai minkään muunkaan fyysisen eleen perusteella, kuten ketjun aloittaja taas kehoittaa tekemään.

joo, ei kantsi luottaa fyysisiin eleisiin, ei edes paneminenkaan todista mitään, voi olla ettei rakkautta ole silti

• Anonyymi

Yritin olla suora, kun pyysin juttelemaan.
      Olutta ja mennyttä.

• Anonyymi

Näköjään naisten taholta tulee kovasti kritiikkiä, puhutaan heikoista miehistä jotka ei uskalla puhua suoraan ja ties mitä. Varmaan tarkoitetaan niitä alemman tason miehiä joille saa nauraa, ja joita saa haukkua yleisesti.

Ajattelin tuossa aloituksessa kylläkin ihan nuoria naisia, joilla on vaikeuksia sanoa tunteitaan suoraan. Ilmeisesti aloituksessa olisi pitänyt eritellä että kumpaa sukupuolta tässä nyt tarkoitetaan. Se ei vaan ole kovin nykyaikaista alkaa erottelemaan sukupuolia, ja sitten pitäisi ottaa huomioon myös kolmaskin sukupuoli ja kaikille kolmelle sukupuolelle ohjeet erikseen.
      Mutta kylläpä osaa olla ahdasmielistä porukkaa liikkeellä tällä palstalla, ihmettelen todella.

aloittaja

• Anonyymi

Joku vanha ämmä otti aiheen ja sai taas syyn alkaa haukkumaan alemman tason miehiä. Vaikka aloitus oli suunnattu nuorille naisille.

• Anonyymi

Mut sekin on joskus epäselvää...

• Anonyymi

joskus kaikki on niin epäselvää.... itsestään selvätkin asiat.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1279
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1086
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1058
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      754
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      681
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      637
    Aihe