Sä oot kyllä

Anonyymi-ap

Aika erikoinen nainen

45

837

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🔥💥💛🌞

• Anonyymi

🔥😜😘👍🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🔥😜😘👍🤗

😂👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂👍👍

👍
        👍

• Anonyymi

Samat sanat sulle mies ja tarkoitan tätä hyvällä ❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️❤️❤️

👍
        👍

• Anonyymi

Erikoinen ja ainutlaatuinen

• Anonyymi

Kuin myös❤️

• Anonyymi

Kuinka niin?
      Olis kiva tietää.

• Anonyymi

Hyvässä vai pahassa?

• Anonyymi

True!

• Anonyymi

joo 🥰 niin olen ja ihana päästä teistä eroon ja osta antaa jo takaisin turpaan.

• Anonyymi

Jos viidennessä vuodessa vanhentuis jo seki yks huitasu

• Anonyymi

sulle femininen terve vahvuus on uutta. Katso ja ihaile 😂 vaikka tekisi mieli lippa, pidä mieli kurissa. Sitä mind, soul and... voi käyttää hyvää ja pahaan. pahimmat tapaukset menee kuriin vain pahalla, tekevät niin pitkään kunnes asia menee päähän ja tietoisuus lopettaa mitä tekee. joillakin se tarkoittaa jopa laillisia uhkauksia. ja sehän on sallittua jos oma henki on vaarassa, ja jos alkaa muiden elämää saatte sitä itse takaisin. minähän en teihin kuulu, unohdatte sen aina 😂ja reilu peli avata parit muut pysyy kaukana, koska tehän ootte yhdessä aina, ja revitte muista ruokaa toisiinne.

• Anonyymi

Mitä sää gubbe ny? Alko ihan kiinnostaa😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sää gubbe ny? Alko ihan kiinnostaa😂

En jaxais vtuilla koko saagaan erikseeen btw. T keski-ikäinen

• Anonyymi

se menee pois vasta kun syötte jokainen itse läökkeenne, jotkut joutuu syömään niitä lopun ikänsä. eikä auta että joku muu syö kuten huomasitte vaan ne pitää saada sinne omaan päähän. ja jokainen erikseen. niin kauan ootte turvallisuusriski. ja se ei mene pois jotta yritätte saada jonkun muun syylliseksi. nämähän on kaikki teidän tietoisuutta ja se jatkuu kunnes jokainen teistä on syönyt joko psykoosilääkkeen, itsellä meni sillä kaikki pois. hakata voibsivusslisiskinbja lähettää pahaa, mutta jotkut joutuu syömään skitsofernislääkettä lopun elämää tai vaan jokusen vuoden. ja niitä ei voi ostaa, kuten huomaatte, vaikka olisivat välillä terveitä ja hoidettuja, se halu piilee siellä ja vanhat tavat. se poistuu aivoista vain syömällä itse lääkkeet.

• Anonyymi

Whole lot stuff about eating, big buddy👍

• Anonyymi

voitte toki pitää sitä muusta hakattua linjaa päällä, en ole mukana itse, mutta välillä yritätte paikata vajausta. joskus jollekin jonka tietää miten toimii hetkellistä apua rahasta, mutta en oikeastaan enää sitäkään. koska aivot eivät kestä.

• Anonyymi

Olen outolintu taiteilija haaveilija nepsy.. mulle on vaikeaa suoriutua edes normaalissa arjessa usein etenkin sillon jos on kalenterissa liikaa semmonen elämä on kauheinta mulle henkilökohtaisesti. Siis semmonen käsitteenä tehokas arki paikasta paikkaan aikataulutetusti. Huh. Lasten kanssa tarhatätinä menee parhaiten ja eläinten kanssa. Sopisin eläintarhaan tai lastentarhaan parhaiten töihinkin varmaan. Hoitajan vikaa on. Mitä tulee isoihin tapahtumiin niin kierrän vuosi vuodelta kauempaa. Ennen pysty kännissä. Enää ei pysty yhtään. Olen varmaan se ihminen joka asuu lastensa ja monen koiransa kanssa landella rintamamiestalossa ,sitten vielä joskus (mikäli se olisi vaan taloudellisesti mahdollista.) Siellä tonttuilisin todennäköisesti ihan tyytyväisenä kaikessa rauhassa. Sekään vaan ei ole ilmanen unelma, vaan vaatii paalua ostaa se talo, talo itsessään tuo kuluja ja auto olisi melkolailla pakollinen. Ehkä tuo on silti se unelma että jos vielä joskus olisi se punainen tupa kaukana muista. Tämänhetkinen asuinalue tuntuu sairaan vaikealta ja silmätikuksi joutuminen myös se on oikeestaan pahinta mitä mun kaltaselle voi tapahtua. sinkoilen täällä menemään mutta nyt tiedostaa minne kuuluu.

• Anonyymi

ja riipu miten pitkään olet ollut, psykoolääke on vielä hyvä, siitä voi toipua skitsofrenia on usein lopun elämä juttu. ja sitä ei voi oikeasti ostaa vaan se poistuu vaan itsestä kun syö itse lääkettä ja lääkärit seuraa. se on kamalaa. mutta vielä kamalampaa teette.

• Anonyymi

Sitä nopeammin tuut äijä kuntoon mitä nopeammin hankkiudut lähimmän poppamiehen tai hyvinvointialueen luo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä nopeammin tuut äijä kuntoon mitä nopeammin hankkiudut lähimmän poppamiehen tai hyvinvointialueen luo

🤭

• Anonyymi

teidön aivot tottuu johonkin vieraaseen mikä tuottaa, mielihyvää ja alatte hakata sitä muista. se on sairaus, ja teidän pitää hoitaa se ettei vaikuta muihin, väärät ihmiset hakattiin hoitoon joten minulla se on jo pahana, eikä auta muu kuin paikata vapaaehtoisilla jotka haluaa sitä myös itse tai syödä lääkkeet. itse olen terve tuolta osin, ja en ole vapaaehtoinen. enkä tee edes rahasta. joitakin työjuttuja on välillä pakko, mutta ihmiset on varmistettu ja terveitä. ja minähän en ollut edes pahiten sairas, ei ollut sitä halua syödä muita mutta jotain oli. mutta sitähän se juuri on. ja siksi niiden pitää syödä lääkkeet, eikä sitä voi hoitaa pitämällä muita syömässä lääkkeitä. se ei auta.

• Anonyymi

Sulla on kyllä tosi oudot jutut 😳 oletko psyk.klinikan asiakas jos et vielä niin kannattais hakeutua ennen ko on liian myöhäistä.

• Anonyymi

joku vaikutus muiden lääkkeiden syönnilö on, mutta ei riittävä. jotkut teistä hskeecluinnidtas aivoilla tuota lääkettä, ja sillon hänen pitäisi syödä se itse. ja se on surullista koska vaikuttaa moneen ammattiin, mutta niin varmaan myös työssäolo niin sanotusti osittain sairaana, ja se ei oo reilua muille että heitä yritetään pakottaa syömään lääkettä muiden takia, jos ei ole vapaaehtoinen. oman kantani näihin olen sanonut.

• Anonyymi

Ja vähään tyytyväinen.
      Juhannuksena riittää kun ei ole lunta ja jäätä maassa.
      Kaivattunikaan ei tarvi olla lähimaillakaan.
      Osaan olla ilman .

• Anonyymi

Kunnioitan tällaista ajattelua..

• Anonyymi

No sori ny vaa ku olen🤷‍♀️

• Anonyymi

säkin oot ihan eri.

• Anonyymi

Eri tyis piirteine

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri tyis piirteine

Valio yksilö. roni neutroni.

Kuumin.🍓🐻❤️‍🔥💦🗣️💚🍌

• Anonyymi

Erikoisuuteni tulee konkretisoitumaan vielä enemmän☺️

• Anonyymi

Joo Aspergerin syndrooma. Tai siis ei sitä enää sanota siksi mutta se mulla on. Mutta kai kuitenkin oon mielestäsi ihan p*ntav*? Olen sosiaalinen, puhelias, pidän huolta naamasta ja joogaan.

Ja sulla on mitä ihanin kroppa ja naama, sekä luonne. Sinällään ihan ok match dude! Etkä säkään tavis oo, sillee..

• Anonyymi
      UUSI

Elämässä on kaksi mahdollisuutta. Voi sulautua valtavirtaan tai olla ainutlaatuinen. Eroava. Se mitä kukaan muu ei voi olla. Sen saavuttaa vain ottamalla erilaisia askelia ja tekemällä toisin.

• Anonyymi
      UUSI

Enää ei kai kovinkaan paljoa erotella sitä mihin kastiin kukakin kuuluu, Me kaikki ollaan kuitenkin samaa laumaa ja itsekään en usko kuuluvani siihen perinteisempään ryhmään, mistä olen pelkästään iloinen.

• Anonyymi
        UUSI

Koen olevani muita niin paljon älykkäämpi, että välillä on sen vuoksi vaikea sietää muita ja heifän tyhmyyttään..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2548
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      201
      1622
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1560
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1431
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1182
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      73
      953
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      949
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45