Tämä tuli vähän puskista, mutta Honda on nyt sitten kehittämässä SpaceX:n kilpailijaa.
https://global.honda/en/topics/2025/c_2025-06-17ceng.html
Tämä on tietysti suoraa jatkumoa Hondan insinöörivetoiselle ropelihattupäätoiminnalle, tyyliin Asimo-robotti, oma suihkumoottori, oma lentokone...
Toisaalta, onhan noista ollut hyötyäkin: uusissa Hondan sähköautoissa käytetään Asimoon kehitettyä gyroskooppista asentotunnistusta ohjaamaan jousitusta ja ohjausta ja Hondan suihkumoottori-insinöörit paransivat sekä turboa että värinänvaimennusta F1-projektissa.
No niin - Hondan avaruusraketti. Mitähän seuraavaksi?
Anonyymi-ap
2
166
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne sentään taida SpaceX:n kilpailijaa vielä suunnitella. Tuossahan kerrotaan, että Hondan nuoret insinöörit saivat luvan kokeilla uudelleenkäytettävän raketin valmistamista, koska olivat kerryttäneet autopuolella merkittävästi osaamista palotapahtuman hyödyntämisestä ja hallinnasta.
- Anonyymi
Linkkarissa oli hieno video tuosta. Se tosiaan laskeutui samaan paikkaan mistä lähtikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593945Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252567Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152050Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011716Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei151692Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511644Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011586- 171364
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631166- 211144