🍿 esiin.
Valtava moka ja häpeä, että tuollainen lasku saatu aikaan. Kokoomus ja demarit kerännyt pisteet persujen kustannuksella.
Kyllä muakin harmittais.
Persut ja vassarit tasoissa
10
288
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi persujen pitänyt hallitusneuvottelujen alla huomioida myöskin se ehkä tärkein tosiseikka, että äänestäjäkuntansa ei sisällä valtakunnan rahaeliittiiä juuri lainkaan.
- Anonyymi
Kaikella on puolensa. Tuntuu, että mistään ei opita mitään. Tervemenoa pienpuolueiden joukkoon. Aikansa kutakin, nämä häipyvät, mutta tilalle sikiää jostain mölykööri, joka taas jymäyttää tyhmimpiä. Tyhmyyden määrä näyttää olevan vakio.
- Anonyymi
Kannatuksessa on ainakin 5 prosenttiyksikköä liikaa tukea. Persujen tuki on painettava alle 4%. Ehkä puolue hajoaa kohta ja silloin se on siinä.
- Anonyymi
Entä sitten? Alkaako työttömien kulutusjuhla, kun tuet todennäköisesti palautuu ennalleen?
Itse epäilen, ettei valtion talouden hoitaminen muutu, koska se ei ole realistista.
- Anonyymi
Varmasti valtiontaloutta hoidetaan avan toisella tavalla. Työllistämistä lisätään porkkanoilla ei kepeillä. Leikkaukset tehdään sinne missä leikattavaa on. Turhia yritystukia leikataan rajusti ja uudet yritystuet osoitetaan sinne missä investoidaan ja luodaan uusia työpaikkoja. Yritysvero palautetaan entiselleen, ei pankit tarvitse veroale, eivät ne varmaan lisää työpaikkojakaan.
- Anonyymi
Kyllä tässä on vähäosaisia kovasti lyöty. Tuottaa vain lisäkustannuksia tulevaisuudessa tämän vasiten kasvatetun syrjäytyneiden joukon kanssa.
- Anonyymi
Työllistämistä lisätään porkkanoilla? Aika ristiriitaista, kun työttömät valittaa ettei töitä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työllistämistä lisätään porkkanoilla? Aika ristiriitaista, kun työttömät valittaa ettei töitä ole.
Ideana on kepeillä ajaa porukkaa töihin ja myös työehtojen heikkennyksiä ajetaan samalla voimakkaasti. Ei vaan toimi. Saadaan ainoastaan syrjäytyneisyys ja muu siitä pokiva bisnes kasvuun.
- Anonyymi
Köyhille kun jakaa tukea, ne eurot palaaa heti kiertoon. Rikkaille kun annetaan lisää, ne rahat menee ulkomaille, osakesäästämiseen tms.
Kun raha kiertää, se luo työpaikkoja. Rahan keskittäminen harvoille ei taloutta nosta. - Anonyymi
Taatusti hyvätuloisten kulutus ei lisäänny centilläkään vaikka verovaroja ja velkarahoja kaadetaan hyvätulosille ja isoille yrityksille. Suurimmat yritysveron alennuksista hyötyneet ovat OP ja Nordea, tarvitsevatko nämä tukea velkavaroilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782