Vain hyville ihmisille 🇫🇮 J
Hyvää juhannusta
20
469
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon huono ihminen
- Anonyymi
Hyvät ihmiset ne vasta vaarallisia onkin
- Anonyymi
Millä tavalla vaarallisia? Itse en koe hyviksi ihmisiksi pelureita, jotka esittää olevansa hyviä ihmisiä. Sisin kertoo sen, kuka on hyvä. Tämä kokema sivusta. Hyville ihmisille arvostusta. Narsistitkin osaavat esittää hyvää, mutta ovat kaikkea muuta. Hyvää juhannusta kans hyville 🇫🇮 🌿
- Anonyymi
Olet kenties täydellinen itse 🤭
- Anonyymi
joo.
- Anonyymi
Hyvää juhannusta 🌳🇫🇮
Mn- Anonyymi00020UUSI
Mietitään noita juhannus jutskia juhannuksena, nyt on joulu paljon lähempänä, joten Hyvää joulua kaikille hyville ihmisille 🎅🎄❄️☃️
- Anonyymi
Hyvää juhannusta!
- Anonyymi
Kiitos! Hyvää juhannusta myös sinulle
- Anonyymi
Kiitos 🤗
Hyvää juhannusta myös sinne!
-t- - Anonyymi
Hyvää Juhannusta ja turvallista matkaa 🌧️🚗🌧️
- Anonyymi
Eli ainakin mulle Terveisin A-nainen .
Viimeisin oikeasti hyvä teko oli hylätä,
yks J alkava mies ihan tietoisest.- Anonyymi
Ootko se a joka tökkii haarukalla aka sähköjänis
- Anonyymi
Hyvää Juhannusta!
- Anonyymi
Eli aloittajalle aka palstasedälle sitä ei sitten voi toivotella.
- Anonyymi
Hyvää juhannusta
- Anonyymi00021UUSI
Oliko kiva juhannus, jos ei niin miksi?
Vielä parempaa joulua! - Anonyymi00022UUSI
Oot sä kotosal joulun pyhinä..
- Anonyymi00024UUSI
Joulurauhan tunnen rinnoissain
- Anonyymi00025UUSI
Oletko sama Jii jonka kanssa vietettiin tuo samainen Juhannus (yö) rakastellen herkästi yhdessä luonani?
Se oli mykistävän kaunista.
Onneksi ehdin jo antaa sen joululahjan sinulle. Nähdään taas pian ❤️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921