Uudessa N2000 - järjestelmässä Embarsundet on enää 1,6m väylä entksen 1.8m sijasta. Hyvin pääsi eilen läpi 2m syväyksellä. Vedenkorkeus Föglössä oli +20cm.
Mitähän vakuutushenkilö tuumaa jos menee perinnetiedolla sinne ja kolahtaa?
N2000 ja Embarsundet
6
244
Vastaukset
- Anonyymi
Parissa kohdassa on kiikun kaakun kaksi metriä.
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt alle 2,3 m. Mennyt varmaankin 10 kertaa 2 m syväyksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt alle 2,3 m. Mennyt varmaankin 10 kertaa 2 m syväyksellä.
2009 aikaisin toukokuussa tulin pitkäkölisellä Embarsundetia. Siinä itäpäässä otettiin pari pohjaraapaisua. Syväys 1.9m, vesi lienee ollut alhaalla.
- Anonyymi
Yleensä vakuutusyhtiöt korvaavat karilleajot kysymällä vain missä kunnassa se tapahtui.
- Anonyymi
Yhden "kokeilun" perusteella vakuutusyhtiö (Pantaenius) korvasi karilleajon vahinkojen korvauksen vaikka "raatorehellisesti" vahinkokuvauksessa kerroin että satamaa lähestyessä en fendareita, köysiä ym huolehtiessani huomannut eteläviittaa, jonka eteläpuolelle päädyttyämme oltiin 2m syväyksellä 1.8 kivellä.
OK - tässä tapauksessa ei voi syyttää "tietoisesta riskinotosta" jota voisi toki spekuloida jos samalla veneellä menisi 1.6 väylää. Toki samasta riskinotosta voi syyttää myös 1.8 väylää käytettäessä että sinänsä tilanne ei varmaan muutu. - Anonyymi
Eli vakuutusyhtiön pitää korvata mukisematta, jos joku ei osaa tai välitä?
Ja sitten kiroillaan kalliita vakuutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127969Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60940- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25708Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684