Nyt on hyvät neuvot tarpeen

Anonyymi-ap

Miten saamme palstan aiheena olevan PS r.p:n kannatuksen säilymään suurempana kuin RKP:n? Rimaa on madallettava koko ajan, kun vihreätkin tullee menemään seuraavissa vaaleissa ohi.
Emmehän halua, että r.p. muuttuuukin muotoon r.i.p?

15

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai miten? Eikö olisi aiheellisempaa kysyä, miksi persujen kannatus tulisi saada nousemaan? Vastaus on aika suuren kansalaisjoukon mielestä, ei miksikään.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt on alettava rummuttamaan entistäkin enemmän maahanmuutto-ongelmaa, mikään muu ei enää tässä vaiheessa meitä pelasta.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Muuta ongelmaahan meillä ei olekaan kuin mamut, tätä täytyy korostetusti tuoda esiin.
        Laitetaan Sebastianin Alan ensimmäisenä paluumuuttokuomaan, näytämme esimerkkiä tällä tavoin omakohtaisesti, ettei meidän puolueessa mamuja hyysäillä.
        Homot saa toistaiseksi olla, kun ainut meppimmekin Sebastian on sitä lajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Muuta ongelmaahan meillä ei olekaan kuin mamut, tätä täytyy korostetusti tuoda esiin.
        Laitetaan Sebastianin Alan ensimmäisenä paluumuuttokuomaan, näytämme esimerkkiä tällä tavoin omakohtaisesti, ettei meidän puolueessa mamuja hyysäillä.
        Homot saa toistaiseksi olla, kun ainut meppimmekin Sebastian on sitä lajia.

        Alan da Silva?

        Jotenkin tuli mieleeni vuosikymmenten takaa eräs "Jaska Suihkulähde", Jacques de la Fontaine.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alan da Silva?

        Jotenkin tuli mieleeni vuosikymmenten takaa eräs "Jaska Suihkulähde", Jacques de la Fontaine.

        Onkohan tuo Tynkkysen puoliso sukua Hank da Silvalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuo Tynkkysen puoliso sukua Hank da Silvalle?

        "Onkohan tuo Tynkkysen puoliso sukua Hank da Silvalle?"

        Korkeintaan jonkun adoptiojutun kautta, kun ovat erivärisiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuo Tynkkysen puoliso sukua Hank da Silvalle?

        Pikemmin Junes Lokalle.


    • Anonyymi

      Mitenkä vähän enemmän rasvaa? Ehkä Perskindolia putkeen.

    • Anonyymi

      Se kun ulosharjaamisen pelossa kusitte housuunne ja äänestitte kaikkien aikojen paskimman puoluejohtajan jatkoon, oli viimeinen naula teidän arkkuun.

    • Anonyymi

      Kokoomus on jo olemassa ja erittäin vakaalla kannatuksella. Kokkelit eivät äänestä persuja, vaikka nämä raukat kuinka ajavat eliitin asiaa. Köyhät ja duunarit taas eivät enää äänestä persuja, koska nämä ajavat eliitin asiaa.

      Lisäksi persuilla on painolastinaan SS- ja ryssäkuviot, jotka kuuluvat olennaisesti laitaoikeistolaiseen persuiluun.

      Näin ollen persut ovat Suomelle tarpeeton ja vahingollinen puolue, joka itse on onnistunut tekemään olemassa olonsa mahdottomaksi. Ei muuta kuin rippistä persut rp.

    • Anonyymi

      Valehdellaan härskimmin ja haukutaan kaikkea mikä liikkuu!
      Se on tepsinyt aikaisemminkin.

    • Ehdotan, että perussuomalaiset rp. muuttaa nimensä perusruotsalaiset rp. Ydinkannattajaporukka tietää mistä on kyse, niin nämä eivät katoa. Sitten muutamaa rantaruotsalaista ehkä onnistuisi höynäyttämään.

    • Anonyymi

      Vaikee rasti. Rkp ajaa ruotsinkielisten kansalaisten ja alueiden asiaa, persut ajavat oman puolue-eliittinsä asiaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe