Menin rikki, eikä minua voi enää korjata. Minulla oli paljon kauniita haaveita ja suunnitelmia mutta ne eivät koskaan toteutuneet, vaikkatein töitä niiden eteen ja olisin ollut valmis tekeen enemmänkin. Mutta elämä piti vain pilkkanaan, teki sairaita juttuja enkä yhtään ymmärrä miksi? Niin miksi?
Oikeasti näkevälle
6
212
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on joitakin selväaisteja, haistan tuoksuja ja näen unia muun muassa. Nyt en näe mitään mutta haluan rohkaista että tilanteesi ei ihan varmasti ole toivoton, sun tilanteessa vois tärkeää olla löytää näkijä, joka olis samalla auttaja (osalla näkijöistä on oikeasti vaikkapa Psyk sh tutkinto). Kävis vaikka vuoden ajan säännöllisiä keskusteluita ja sit sais vielä selvänäköisyydestä apua ja toivoa, visiota, mihin suuntaan kannattais lähteä. Terkuin itsekin pohjamudista noussut auttajien avulla
- Anonyymi
Ei ole minkäänlaista toivoa enää. En tarvi mitään "apuja", vain sitä että elämä olisi kohdellut oikein. Elämä ei antanut yhtään mitään, enkä ymmärrä miksi.
- Anonyymi
Laitoit tämän ketjun nimeksi oikeasti näkevälle ja tähän joka on anonyymi. Ja kysyt että miksi? Mutta nyt kuitenkin kirjoitat, että et tarvi mitään apuja.
Niin mikä on sun pointti tässä? Mä suosittelisin suoraan terapeutille menoa johon
olisi pidempi suhde, käydä niitä asioita läpi. En ketään näkijää ei edes ilmaista.
Kirjoitat että elämä ei ole antanut sinulle yhtään mitään. Ei se elämä tähän pääty
vaan menee koko ajan eteenpäin.
Moni "näkijä" kertoo mitä ihminen haluaa kuulla. Eikä niitä varoituksia tulevasta.
Eikä kyllä ole yhdenkään näkijän syy, jos elämä on sua ruoskinut.
Ainoa oikea paikka sulle on terapia. Suosittelen sitä lämpimästi.
Jos haluat että joku katsoo sinulle, niinkuin olet tuohon kirjoittanut että oikealle näkijälle
ja energisesti olet sitten kuitenkin tukossa.
Itsesääliin on turha vedota ja siihen että et nyt halua yhtään mitään kun kuitenkin osoitat tämän sille "oikealle näkijälle"
- Anonyymi
Halusin vaan vastauksen siihen miksi kysymykseen. "Terapiasta" sitä tuskin saa.
- Anonyymi
Tämä nyt on varmaan oikea paikka haeskella mitään oikeita näkijöitä jos meinaa että tarvisi täällä ilmatteisesti. Kyllä he ottaa ihan veloituksen palveluistaan ja muissa nyansseissa kuin jossain keskustelupalstoilla.
- Anonyymi
Uskoin loppuun asti kaikkeen hyvään. Turhaan. Tässä maailmassa/elämässä ei ole yhtään mitään hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909