Iso ja laaja on tuo piha, menee monta tuntia sitä kierrellessä.
Vähän olen miettinyt, jos sauvaohjattavan laittaisi.
Kerran näin sellaisen työntouhussa, sutjakasti kävi.
On aika hintava, mutta varmaan kestävämpi, mitä nämä markettimallit.
Nykyinen ajettava on jo niin vanha ja paljon ajettu, että hyä, jos tämän kesän kestää.
Ruohonleikkurin uusiminrn
2
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei kokemuksia.
Monesti miettinyt ajettavaa, ei ole saanut aikaiseksi ostoa. Siis pöndelle, iso piha. Sen ajatellut, pitäis olla edestä leikkaava.
Ostin muutama vuos sitten uuden vetävän koneen. Vanha hajos. Mutta sitten sain kuningas idean. Ekopiha. Hyvä homma, ei juuri mitään tarvi tehdä. Isoimpia pajuja ja puskia muistaissain vetelen raivaussahalla.
Nyt on kukkia, mehiläisiä, lintuja ja iteasiassa hiton hyvän näköistä. Uutta konetta en ole edes kokeillut. Vois oikeestaan myydä pois.
Tsadissa pieni piha, käyttänyt akkitrimmeriä. Toimii ihan hyvin. Täälläkin oli ekopiha. Tuli vaan liikaa nokkosta. Vedin tälle kesälle glyfosaatilla ruskeeks ja istutin uuden nurtsin. Ehkä syksymmällä leikkaan. Tai annan olla.
Mua alkoi aikoinaan huolestuttaan just toi pörriäisten ja lintujen häviäminen. Ekopiha ihan hyvä juttu. Ja siis kerrassaan helppohoitoinen. Suosittelen miettimään asiaa. Säästäisit sitäpaitsi useemman tonnin rahaakin sillä ratkaisulla. Ja hitosti turhaa työtä.
=DW=- AnonyymiUUSI
Nykyisillä traktorimalleilla kääntöympyrä on puolitoista mtriä.
Etuleikkuri on varmaan hyvä, mutta monimutkainen. Se aina tuo mukanaan vikapaikkoja.
Jokatapaksessa trmmeriä tarvitaan, jos siistinä haluaa pitää..
Kai luonnonmukainen kauempana pihasta menettelee., mutta kyllä se etupiha pitää olla kunnossa. Se etupiha on minulla vaan laaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933481
- 1183215
- 562365
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras112094- 252025
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201755Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111710Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241566Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131421Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381414