Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Anonyymi-ap

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä vähän aristaa tilanne jää sen ratkaisevan pikkiriikkisen verran aina kesken. Rakastaako hän niin paljon että on vaan niin paljon tunteita ja paineita? Saisinpa jotenkin viestitettyä että ei mitään hätää olet ihana ja rakas.

60

1092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikset sano suoraan?

• Anonyymi
        UUSI

Niin, sitäkin voit toki tältä unelmoivalta palstaäijältä kysellä kun ”he” kerran niin usein törmäilevät sun muuta

• Anonyymi

Varmaan kyse on uskalluksesta. Ei tiedä oletko muuten vaan mukava vai tykkäätkö 🤭

• Anonyymi

Saattaa jopa olla rakastunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa jopa olla rakastunut

Ehkä ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ❤️

On se

• Anonyymi

Mä en vaan osaa leikkiä tätä leikkiä.

• Anonyymi

Leikin nimi on miettimiskilpailu. Minä mietin laadukkaammin, se on selvää, eikö niin? Sen vuoksi toisen kuuluu vastata ensin. Odotan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikin nimi on miettimiskilpailu. Minä mietin laadukkaammin, se on selvää, eikö niin? Sen vuoksi toisen kuuluu vastata ensin. Odotan.

Miten voi vastata ilman kysymystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi vastata ilman kysymystä?

Mieti sitä kaikessa rauhassa. Vastaus on sinussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua on turha odottaa sellaisen henkilön, joka on lapseni ikäinen! Enkä halua myöskään tutustua yhteenkään sellaiseen henkilöön jolla on koira, joka levittää punkkeja. En ole ottanut moneen vuoteen edes lapseni koiraa hoitoon minun luokseni, enkä tule enää koskaan ottamaankaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti sitä kaikessa rauhassa. Vastaus on sinussa.

Mutta kun olen täydellisen kyllästynyt tähän leikkiin ja tämä on ihan epäreiluakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun olen täydellisen kyllästynyt tähän leikkiin ja tämä on ihan epäreiluakin.

Olen samaa mieltä, hyvää kesää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaa että apuja ei tule. Kiva juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaa että apuja ei tule. Kiva juttu.

Seisot niin vahvasti omilla jaloillasi, mun "tukeni" vain horjuttaisi sua. Tahdon katsoa kun onnistut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua on turha odottaa sellaisen henkilön, joka on lapseni ikäinen! Enkä halua myöskään tutustua yhteenkään sellaiseen henkilöön jolla on koira, joka levittää punkkeja. En ole ottanut moneen vuoteen edes lapseni koiraa hoitoon minun luokseni, enkä tule enää koskaan ottamaankaan!

Eihän sun tyttärellä ole koiraa. Ja tuskin sinä ukkorukka kenellekään nuoremmalle kelpaisit, joten ei tarvitse murehtia moista.

Tuo sun kommentti oli odotettavissa.
        T. Viisas nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä mittaat sen että ajattelet laadukkaammin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että olemme molemmat samaa mieltä siitä, että leikki loppukoon kokonaan! Emmekä enää koskaan näe toisiamme!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin just gubbe, pidä pintasi ja käske penskojen perustaa kennelinsä muualle. Sitä varten niitä lapsenlapsia hankitaan, että pääsee sanomaan suorat sanat ymym hohoijaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sun tyttärellä ole koiraa. Ja tuskin sinä ukkorukka kenellekään nuoremmalle kelpaisit, joten ei tarvitse murehtia moista.

Tuo sun kommentti oli odotettavissa.
        T. Viisas nainen

Sinun monologit on palstasetä niin odotettavissa mitä tyhmempää vastausta mitkä ei liity mihinkään millään tavalla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin just gubbe, pidä pintasi ja käske penskojen perustaa kennelinsä muualle. Sitä varten niitä lapsenlapsia hankitaan, että pääsee sanomaan suorat sanat ymym hohoijaa

Huom lapsenlapsia hankitaan tietoinen sanavalinta kotkottajat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seisot niin vahvasti omilla jaloillasi, mun "tukeni" vain horjuttaisi sua. Tahdon katsoa kun onnistut.

Ömmömmööö. Sinä olet minussa, kroppa vaan puuttuu.

• Anonyymi

Kiitos, kun yrität ymmärtää ja asettua minun asemaani, se merkitsee enemmän kuin osaankaan sanoa. Melkein tuli kyyneleet silmiini lukiessani kirjoitustasi. Olet ollut ystävällinen ja lempeä kohtaani. Silti sisälläni asuu epävarmuus, enkä aina tiedä, mitä tunnet minua kohtaan. Tarvitsisin enemmän kokemuksia, jotka korjaisivat vanhoja haavoja, mutta usein tuntuu, etten saa tilaisuutta edes yrittää, koska kaikki odottaa valmista ja täydellistä pakettia, enkä minä ole sellainen. Mä olen keskeneräinen, mutta tahtoisin kasvaa, jos vain saan siihen joskus mahdollisuuden ja kunnolla aikaa.

Minulta mieheltä

• Anonyymi

Hyvä
        Oon tosiaan pistänyt sut miettimään asioita mies.
        Toi suuta on hyvä jatka sitä vaikka se ei tapahdu minun
        kanssani ..
        Joku muu on elämässäsi osana tulevasuudessa varmasti.
        Ja minä ihan muualla.

Sivuun hylätyltä naiselta!
        Kohtelit todella paskasti ja satuttaen mua vain kaikesta syyttäen
        joten en todellakaan jää kuvioihin.

Noniin petoliset perkeleet ... Rakastakaa!
        Hyvästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä
        kanssani ..
        Ja minä ihan muualla.

Hyvästi

Ei ollut sinulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä
        kanssani ..
        Ja minä ihan muualla.

Hyvästi

Luin sun viestin ajatuksella. Rehellisesti, harmittaa, että kaikki päättyy näin. Todennäköisesti olet suuttunut, jonkun anonyymin kirjoituksista täällä palstalla, enkä ota toisten kirjoituksista vastuuta. En koskaan halunnut satuttaa sua, mutta en aio myöskään pyydellä anteeksi sitä, että olen ollut rehellinen omasta keskeneräisyydestäni. Mä en ole täydellinen, enkä yritäkään olla. Mutta en ole koskaan esittänyt mitään. Kaikki, mitä sanoin, oli aitoa. Jos koit, että kohtelin sua p*skasti, se ei ollut tarkoitus, mutta en voi enää muuttaa mennyttä. Mä toivoin, että me oltais voitu rakentaa jotain, mutta jos päätät lähteä, mä kunnioitan sitä. En jää roikkumaan kenenkään perään, enkä myöskään kanna vihaa. Mä kuljen eteenpäin. Kiitos niistä hetkistä, joissa oli jotain aitoa. Toivon sulle hyvää, mihin ikinä menetkin. Mä selviän ja toivon, että säkin selviät vahvempana ja pärjäät! Hyvästi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin sun viestin ajatuksella. Rehellisesti, harmittaa, että kaikki päättyy näin. Todennäköisesti olet suuttunut, jonkun anonyymin kirjoituksista täällä palstalla, enkä ota toisten kirjoituksista vastuuta. En koskaan halunnut satuttaa sua, mutta en aio myöskään pyydellä anteeksi sitä, että olen ollut rehellinen omasta keskeneräisyydestäni. Mä en ole täydellinen, enkä yritäkään olla. Mutta en ole koskaan esittänyt mitään. Kaikki, mitä sanoin, oli aitoa. Jos koit, että kohtelin sua p*skasti, se ei ollut tarkoitus, mutta en voi enää muuttaa mennyttä. Mä toivoin, että me oltais voitu rakentaa jotain, mutta jos päätät lähteä, mä kunnioitan sitä. En jää roikkumaan kenenkään perään, enkä myöskään kanna vihaa. Mä kuljen eteenpäin. Kiitos niistä hetkistä, joissa oli jotain aitoa. Toivon sulle hyvää, mihin ikinä menetkin. Mä selviän ja toivon, että säkin selviät vahvempana ja pärjäät! Hyvästi!

Oletko ihan varma että vastasit oikealle? Tuo äskeinen ei ainakaan ollut ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihan varma että vastasit oikealle? Tuo äskeinen ei ainakaan ollut ap.

Mietinkin, että oli jotenkin tyly vastaus yhtäkkiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mietinkin, että oli jotenkin tyly vastaus yhtäkkiä.

Tyly ja kylmä on se mieskin josta eroa teen ja toisaalle pitää kulkea.. sekun on pakko tehdä..
        Rakkaus ei vain riitä .
        Sivusta ei AP mut ton ylläolevan kirjoittaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tyly ja kylmä on se mieskin josta eroa teen ja toisaalle pitää kulkea.. sekun on pakko tehdä..
        Rakkaus ei vain riitä .
        Sivusta ei AP mut ton ylläolevan kirjoittaja.

Nämä sinun stoorit joistain häiskistä alkaa aloittajaäijä ”sivusta” ihan keskeltä kirjaa ns

• Anonyymi
        UUSI

Hän voisi kirjoittaa näin 😘 oon pahoillani niistä vanhoista haavoista. Yhdessä voidaan tulla ehjäksi. A

• Anonyymi
        UUSI

Ihana.❤️ Kenelle kirjoitat? Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana.❤️ Kenelle kirjoitat? Sivusta.

En hänen nimikirjaimiaan laita tänne, mutta sen voin sanoa, että ei ole pitkä aika, kun nähtiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En hänen nimikirjaimiaan laita tänne, mutta sen voin sanoa, että ei ole pitkä aika, kun nähtiin.

Onko siitä kuukausi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siitä kuukausi?

Joku vastasi sivusta, mutta n 2 viikkoa sitten nähtiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joku vastasi sivusta, mutta n 2 viikkoa sitten nähtiin.

Sinäkin oot sivusta. On vähemmän aikaa

• Anonyymi

Älä vaivaa pientä päätäsi moisella asialla. Miettimällä se ei parane.

• Anonyymi

Jos noin varma olet, että rakastaa sinua, mikset itse tee aloitetta?

• Anonyymi

nolasin itseni jo joskus aikoja sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nolasin itseni jo joskus aikoja sitten

Tuskin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin

Sinä ainakin nolaat itseäsi jatkuvasti manipuloimalla tätä palstaäijää itseriittoisin elkein

• Anonyymi
      UUSI

Liike on lääke tähänkin vaivaan 🤭

• Anonyymi
      UUSI

Oliko aloitus naiselle vai miehelle?

• Anonyymi
      UUSI

Itellä sama tilanne. Suutariksi menee aina tapaamiset 😔

• Anonyymi
      UUSI

Se vaatii joskus ihokosketuksen.

• Anonyymi
        UUSI

Voi voi voi voi, milloin ja missä saisin sun kättäsi hipaista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi voi voi, milloin ja missä saisin sun kättäsi hipaista?

Voi voi voi ja voih. ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi voi ja voih. ❤️

Ja uuh.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja uuh.

Ja sit vielä ähh!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sit vielä ähh!

Aah! 😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aah! 😘

IIIh!❤️🔥😘🤗

• Anonyymi
      UUSI

Samoin.

• Anonyymi
      UUSI

Olipas todella kaunis viesti. Ja kiltti ja ymmärtäväinen ihminen siellä taustalla.
      Itselläni vähän tällainen tilanne, mutta en ole oikein uskaltanut viedä tilannetta sille tasolle asti, että olisi jotain ratkaisevaa.
      Pelkään että meillä on liikaa ikäeroa, ja hän ei ehkä pidä minusta. (Epävarmuus kummittelee)

nainen

• Anonyymi
        UUSI

Kylläpä se aloittajaäijä tunnisti taas erinomaiset ominaisuutensa maagisesti, niin hyvä ja sielukas ihminen ”naisen” mielestä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä se aloittajaäijä tunnisti taas erinomaiset ominaisuutensa maagisesti, niin hyvä ja sielukas ihminen ”naisen” mielestä

Niin että mitä? Hyvää keskikesän juhlaa sinullekkin.ei kaikki ole negatiivisuutta. Nyt vähän asenteisiin muutosta??

• Anonyymi
      UUSI

Epävarmuutta voisi aiheuttaa esim. ajatukset siitä, onko tarpeeksi, tai onko yhtään toivottu, toivotunlainen. Myös voi mietityttää aiemmin mainittu ikäkysymys, ja millainen kysymys se mahtaa olla.

Joskus voi tulla muuten vaan pöllämystynyt olo, kun yhtäkkiä lähettyville ilmestyy joku, josta ei saa katsetta irti millään. Kaikki huomio on hänessä. Hänen mukanaan saapuu jokin ilmassa väreilevä voimakas läsnäolo, tai jokin.

• Anonyymi
      UUSI

Tai ei vain ole kiinnostunut.

• Anonyymi
      UUSI

👩🏻‍🦳🍓🍓💋makeaa juhannusta

• Anonyymi
      UUSI

se ei ole oikeasti kiinnostunut sinusta

• Anonyymi
      UUSI

Kesä alkaa päivänkakkarasta,
      Jussi kaljakorista & makkarasta. Molempia nauti, mut maltti muista ei tuu kipiä otsaluista,
      eikä täyty ykäpussit, siis toivotaan hyvät jussit!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3151
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      82
      2413
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1878
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      195
      1565
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1533
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1522
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1475
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1398
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1391
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe