Eikö siinä selvänäkijän lahja/näkökyky kärsi?
Hävettää soittaa, jos joku on 8-22 tai aina tavattavissa. Jos on vaikka syömässä tai istuu vessanpytyllä.
Kerran soitin yhdelle, oli koko ajan ollut varattu. Oli joku, josta oli kehuja palstoilla, ei kuuluisa, mut oli kehuttu. Niin hänellä oli ääni ihan painuksissa kun oli puhunut koko päivän. Eikä ollut ehtinyt juoda mitään, käskin häntä ottamaan jotain juotavaa.
Onko ne firman pomot niin julmia, että kaikki rahat irti näkijöistä. Saakohan ne itse paljo mitään vaikka linjat tuuttaa varattua.
Miten selvänäkijä voi olla tavattavissa 24/7?
4
142
Vastaukset
- Anonyymi
No oliks ees hyvä? Toteutuiko?
- Anonyymi
Tuo oli silleen hyvä, et hänellä oli korkea moraali. Näki asioiden taustoja, ihmisten luonteita ja vaikuttimia tarkasti. Uskon, että kertomansa asiat toteutuu mutta näki tyyliin 10-20 v päähän, siltä ainakin kuulosti. Aika näyttää. Mutta tuo henkilö otti hirveän vakavasti vastuunsa, sen huomasi.
Ap - Anonyymi
Sehän tietenkin tietää milloin sinä soitat.
- Anonyymi
Ei kukaan voi olla 24/7 ei mitenkään.
Kenenkään puhelin ei soi koko ajan.
Näkijällä on myös elämä joka on ihan tavallista niin kuin muillakin ihmisillä.
Kodinhoito, lastenhoito, ystävät, nukkuminen, Syöminen siis ihan kaikki.
Firmojen pomot painostaa. Nehän siinä rahaa tekee, ei työntekijä.
Kolmesta paikasta kysyin palkan määrää niin 20senttiä-45senttiä/min - verot sekä muut maksut.
Jos haluaa että, palkka on niin kuin keskiverto Suomalaisen, joutuu todellakin
painamaan töitä aika huolella.
Juominen ei ole kiellettyä tuossa työssä, pitäisi olla muistutus siitä
että puhetyössä pitää muistaa juoda ja oman terveyden takia myös
syödä, sekä levätä.
Niin tekevät myös ne jotka on yrittäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919