Tämänkin Wallanderin voisit nainen katsoa yhteisen viltin alta kainalostani. Senhän sinä kyllä tiesitkin jo.
Dekkaria taas teeveestä
27
324
Vastaukset
- Anonyymi
Wallanderit on parempia kuin Bondit.
- Anonyymi
Saattais olla niin, että sinä katsot ja minä makaan kainalossa sekä puuhaan kaikkea muuta.
Jos en muuta niin minä nukahdan ja saatan vaikka KUORSATA JA PIERESKELLÄ.- Anonyymi
Mitä sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten
Ei mitään vaan minä kerron millainen telkkarin katsoja minä olen.
- Anonyymi
Harmi etten voi nyt katsoa. Ne on lemppareitani. Toissa viikolla alkoi uusi islantilainen kuusiosainen dekkarisarja, Reykjavik 112 nimeltään. Näin ekan jakson ja vaikutti ihan hyvältä, vaikka ehkä vähän raa´alta omaan makuuni.
- Anonyymi
Minä haluaisin katsoa sen noin kymmenen vuotta nuoremman miehen kainalossa ollessa!
- Anonyymi
Wallander on aina hyvä. Lemppari sarja kuten Beck.
Katsoin sen yhden uuden sarjan Areenasta yhtenä yönä kun uni oli hakusalla.Se oli Suojelijat nimeltään. Oli kyllä hyvä. Vilttiä en tarvi kun kesällä on lämmin🙂- Anonyymi
Beckissä on poliisina myöskin erittäin kuuma mies, joka on ns "paha poliisi". En nyt muista roolinimeänsä, mutta tällä komistuksella on ihan älyttömän vaaleansiniset silmät. Silmiinpistävät suorastaan. Kyseistä miestä ihailin taas yhdessä vanhoista jaksoista eli en tiedä miltä nykyään näyttää. Pahalta varmaan kuitenkaan, kyllä se kauneus säilyy omalla tavallaan koko elinkaaren.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Beckissä on poliisina myöskin erittäin kuuma mies, joka on ns "paha poliisi". En nyt muista roolinimeänsä, mutta tällä komistuksella on ihan älyttömän vaaleansiniset silmät. Silmiinpistävät suorastaan. Kyseistä miestä ihailin taas yhdessä vanhoista jaksoista eli en tiedä miltä nykyään näyttää. Pahalta varmaan kuitenkaan, kyllä se kauneus säilyy omalla tavallaan koko elinkaaren.
Jännä millaisiin asioihin eri ihmiset kiinnittävät sarjoissa mielenkiintonsa. Harvoin itse kiinnitän siihen ulkonäköön kun tarina vie mukanaan mennessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gunvald Larsson alias Mikael Persbrandt.
- Anonyymi
Onko meillä ollut näistä puhetta?
- Anonyymi
Kellään meillä?
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ai tiesin vai?
En kyllä tiedä kenen kanssa,
tai missä se viltti edes sijaitsee. - Anonyymi
Tuulelta vastauksen saan...
Finn trio 🥰- Anonyymi
Saiskin vaan vastauksen,
ihan miten vaan kunhan sais.
Saispa Edes jotain....
-sivullinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiskin vaan vastauksen,
ihan miten vaan kunhan sais.
Saispa Edes jotain....
-sivullinenEikös se oo just palstan imago, että huutelet tuuleen ja bingo arpoo sulle vastaukset. Etkä saa palkinnoksi edes joulukinkkua tai kahvipakettia. Näin se menee.
Wallander & Beck fani - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se oo just palstan imago, että huutelet tuuleen ja bingo arpoo sulle vastaukset. Etkä saa palkinnoksi edes joulukinkkua tai kahvipakettia. Näin se menee.
Wallander & Beck faniJuuri noin se on tietyn henkilön kohdalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin se on tietyn henkilön kohdalla!
Niinpä, aattele miten se voi olla täällä niin jonkun ihmisen kohdalla. Paljonko täällä oikein on kävijöitä?
Ihme homma.
- Anonyymi
Tykkään islantilaisesta sarjoista mm. Mustaa hiekkaa. Viimeksi katsoin norjalaista Furia-sarjaa.
- Anonyymi
En oo kumpaakaan katsonut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo kumpaakaan katsonut..
Joo, islantilaisissa sarjoissa on hyviä näyttelijöitä ja omanlaistaan huumoria. Ja tykkään myös norjalaisista sarjoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, islantilaisissa sarjoissa on hyviä näyttelijöitä ja omanlaistaan huumoria. Ja tykkään myös norjalaisista sarjoista.
Pitääpä katsoa kun oon juhannuksen aikaan suurimmaksi osaksi kaupungissa. Jotenkin sarjat ja elokuvat nollaavat nuppia arkityöstä ja oman elämän murheellisista vaiheista.
- Anonyymi
Minulla oli parempaa tekemistä
- Anonyymi
Wallanderit on parhaita 👍👍👍
- Anonyymi
👍👍🙂 Tykkään myös.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901