Dekkaria taas teeveestä

Anonyymi-ap

Tämänkin Wallanderin voisit nainen katsoa yhteisen viltin alta kainalostani. Senhän sinä kyllä tiesitkin jo.

27

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Wallanderit on parempia kuin Bondit.

• Anonyymi

Saattais olla niin, että sinä katsot ja minä makaan kainalossa sekä puuhaan kaikkea muuta.
      Jos en muuta niin minä nukahdan ja saatan vaikka KUORSATA JA PIERESKELLÄ.

• Anonyymi

Mitä sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten

Ei mitään vaan minä kerron millainen telkkarin katsoja minä olen.

• Anonyymi

Harmi etten voi nyt katsoa. Ne on lemppareitani. Toissa viikolla alkoi uusi islantilainen kuusiosainen dekkarisarja, Reykjavik 112 nimeltään. Näin ekan jakson ja vaikutti ihan hyvältä, vaikka ehkä vähän raa´alta omaan makuuni.

• Anonyymi

Minä haluaisin katsoa sen noin kymmenen vuotta nuoremman miehen kainalossa ollessa!

• Anonyymi

Wallander on aina hyvä. Lemppari sarja kuten Beck.
      Katsoin sen yhden uuden sarjan Areenasta yhtenä yönä kun uni oli hakusalla.Se oli Suojelijat nimeltään. Oli kyllä hyvä. Vilttiä en tarvi kun kesällä on lämmin🙂

• Anonyymi

Beckissä on poliisina myöskin erittäin kuuma mies, joka on ns "paha poliisi". En nyt muista roolinimeänsä, mutta tällä komistuksella on ihan älyttömän vaaleansiniset silmät. Silmiinpistävät suorastaan. Kyseistä miestä ihailin taas yhdessä vanhoista jaksoista eli en tiedä miltä nykyään näyttää. Pahalta varmaan kuitenkaan, kyllä se kauneus säilyy omalla tavallaan koko elinkaaren.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Beckissä on poliisina myöskin erittäin kuuma mies, joka on ns "paha poliisi". En nyt muista roolinimeänsä, mutta tällä komistuksella on ihan älyttömän vaaleansiniset silmät. Silmiinpistävät suorastaan. Kyseistä miestä ihailin taas yhdessä vanhoista jaksoista eli en tiedä miltä nykyään näyttää. Pahalta varmaan kuitenkaan, kyllä se kauneus säilyy omalla tavallaan koko elinkaaren.

Jännä millaisiin asioihin eri ihmiset kiinnittävät sarjoissa mielenkiintonsa. Harvoin itse kiinnitän siihen ulkonäköön kun tarina vie mukanaan mennessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gunvald Larsson alias Mikael Persbrandt.

• Anonyymi

Onko meillä ollut näistä puhetta?

• Anonyymi

Kellään meillä?

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Ai tiesin vai?
      En kyllä tiedä kenen kanssa,
      tai missä se viltti edes sijaitsee.

• Anonyymi

Tuulelta vastauksen saan...
      Finn trio 🥰

• Anonyymi

Saiskin vaan vastauksen,
        ihan miten vaan kunhan sais.

Saispa Edes jotain....

-sivullinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiskin vaan vastauksen,
        ihan miten vaan kunhan sais.

Saispa Edes jotain....

-sivullinen

Eikös se oo just palstan imago, että huutelet tuuleen ja bingo arpoo sulle vastaukset. Etkä saa palkinnoksi edes joulukinkkua tai kahvipakettia. Näin se menee.

Wallander & Beck fani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se oo just palstan imago, että huutelet tuuleen ja bingo arpoo sulle vastaukset. Etkä saa palkinnoksi edes joulukinkkua tai kahvipakettia. Näin se menee.

Wallander & Beck fani

Juuri noin se on tietyn henkilön kohdalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se on tietyn henkilön kohdalla!

Niinpä, aattele miten se voi olla täällä niin jonkun ihmisen kohdalla. Paljonko täällä oikein on kävijöitä?
        Ihme homma.

• Anonyymi

Tykkään islantilaisesta sarjoista mm. Mustaa hiekkaa. Viimeksi katsoin norjalaista Furia-sarjaa.

• Anonyymi

En oo kumpaakaan katsonut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo kumpaakaan katsonut..

Joo, islantilaisissa sarjoissa on hyviä näyttelijöitä ja omanlaistaan huumoria. Ja tykkään myös norjalaisista sarjoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, islantilaisissa sarjoissa on hyviä näyttelijöitä ja omanlaistaan huumoria. Ja tykkään myös norjalaisista sarjoista.

Pitääpä katsoa kun oon juhannuksen aikaan suurimmaksi osaksi kaupungissa. Jotenkin sarjat ja elokuvat nollaavat nuppia arkityöstä ja oman elämän murheellisista vaiheista.

• Anonyymi

Minulla oli parempaa tekemistä

• Anonyymi

Wallanderit on parhaita 👍👍👍

• Anonyymi

👍👍🙂 Tykkään myös.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2119
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1339
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1224
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1016
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe