Teillä Naantalissa on Ukko-Pekka, niin silta kuin kauppakin. Hangossa sitä vastoin on Kakka-Pekka. Nimi tulee siitä, kun hän sammuttuaan sai kakkakuorrutuksen viiksiinsä ja herättyään käveli ympäriinsä ihmetellen joka paikassa vallitsevaa paskan hajua. Tajuttuaan ei ollut ihan tyytyväinen. Tarina on tosi !
Ukko-Pekka
Anonyymi-ap
5
261
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää Juhannusta sullekkin vaan.
- Anonyymi
Samaa sulle ! Älä vaan sammu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa sulle ! Älä vaan sammu...
Naantalilaiset ei sammu, mutta Hankolaiset osavaat sen taidon jo yhden tuopin jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naantalilaiset ei sammu, mutta Hankolaiset osavaat sen taidon jo yhden tuopin jälkeen.
Naantalissa on aina osattu juoda viinaa. Näin teki jopa itse valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naantalissa on aina osattu juoda viinaa. Näin teki jopa itse valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin.
Oliko Siitoimellakin kakkaa viiksissä ? Hänhän on sitten aito kakka-Pekka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974203
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783467Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723084SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812549Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52356Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2062151Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302081- 41870
- 73811
- 52776