Vieläkö se läävä on pystyssä?
Husulan Casino
28
10594
Vastaukset
- pystyssä
pystyssä ja pystyssä ...
- ggrty
... sitä casino ideaa yritetty taas saada syttymään joku aikaa takaperin, mutta huonolla menestyksellä..?
- Tietokirja
ggrty kirjoitti:
... sitä casino ideaa yritetty taas saada syttymään joku aikaa takaperin, mutta huonolla menestyksellä..?
Yritettiin kyllä saada toimintaa, ja remonttiakin aloteltiin. Naapurusto vaan pisti asiasta hirveän metakan...ja siihen se sitten jäi... =/ Tulee kuulemma liikaa meteliä ja roskaa moisesta laitoksesta! Kaikki kiva Haminasta katoaa...
- miimi
Tietokirja kirjoitti:
Yritettiin kyllä saada toimintaa, ja remonttiakin aloteltiin. Naapurusto vaan pisti asiasta hirveän metakan...ja siihen se sitten jäi... =/ Tulee kuulemma liikaa meteliä ja roskaa moisesta laitoksesta! Kaikki kiva Haminasta katoaa...
Kaikki kiva? No oiskos itestäs kiva asua samassa paikassa kuin minä, eli parin sadan metrin päässä kyseisestä tönöstä.
Sietääki jo kuolla ja kuopata kyseinen laitos! - LicenseToKill
miimi kirjoitti:
Kaikki kiva? No oiskos itestäs kiva asua samassa paikassa kuin minä, eli parin sadan metrin päässä kyseisestä tönöstä.
Sietääki jo kuolla ja kuopata kyseinen laitos!Hökkelin jossa asut voisi hyvin purkaa yhteisen edun nimissä. Slummeja ei kaivata missään.
- joan
LicenseToKill kirjoitti:
Hökkelin jossa asut voisi hyvin purkaa yhteisen edun nimissä. Slummeja ei kaivata missään.
Jokaisella on oikeus kotirauhaan. Ei tänne Husulaan kaivata enää lisää mekkalaa ja hulluja.
- gsgsagsagsag
joan kirjoitti:
Jokaisella on oikeus kotirauhaan. Ei tänne Husulaan kaivata enää lisää mekkalaa ja hulluja.
Siellä missä on elämää, on myös melua. Jos ei kelepaa niin herra on hyvä ja muuttaa metsään.
- justme
Pystyssä se on, osin remontoitunakin...
Bileetkin olisi jo pystyssä ellei husulassa asuis niin umpi tympeetä porukkaa, että ne kieltää kaiken...
muualla asuvilta varmaan hengittämisenkin siellä... - good old days
Casino takaisin toimintaan!
- minä mut ei muut
taitaa olla casinon lähin naapuri itekin aikoinaan nuorena melkoinen mellastaja nyt ollaan niin melulle allergisia
- ___:
Minustakin se casino oli aivan loistava paikka, aikoinaan. Mutta nykyajan nuoriso tuskin jaksaa playkkarin ääreltä vaivautua. Joten turhaa murinaa tyhjästä.
- Ganes_Cisse
Mitäs suuria bändejä Husulas kävi?
- persse
Ganes_Cisse kirjoitti:
Mitäs suuria bändejä Husulas kävi?
Motörhead , Ratsia, Sleepy Sleepers, Kojo , Irwin . Isoja emt...
- 80 luku
persse kirjoitti:
Motörhead , Ratsia, Sleepy Sleepers, Kojo , Irwin . Isoja emt...
Popeda Pelle Treshold Problems
- suuret
kaikki
- nuori motopää
Motörhead! Milloin?
- more motor
1984 ja youtubesta löytyy myös
- eppu seukil
more motor kirjoitti:
1984 ja youtubesta löytyy myös
84 husulassa kilmisteri?
- Ennakkomyynti
Eikös joku kaupungin johtohenkilö ostattanut sen Casinon meille verovelvollisille? Kannattaisiko niitä lippuja sieltä kysellä?
- Tervetuloa ;)
Joo...ens lauantaina esiintyy muumipappa ja Niiskuneiti..
- vau
Onko soini ja juho perustaneet bandin? :)
- RiuskaRipa
neuvottomassa saa husulalaiset turpaan.
tervetuloa neuvottoman koulun pihalle katsomaan kun husulan salen räkänokat saa isän kädestä. - Lemmy Kilmisteri
Eikös paikallinen rakennuspelti yrittäjä ole juuri siellä husulassa se kovin vastaan haraaja jonka vuoksi casinoa ei uudelleen avattu?
- Puistoon
Pitäkääs köyhät pienempää suuta. Kyseinen lavan ostanut pornokeisari suunnitteli myös festareita alueelle jolle ei mahtuisi edes markkinoita. Menkää puistoon pussikaljalle valittamasta, Casinoa ei enää ole eikä tule.
- ikämies62
meillä on neuvottomassa tapana pistää husulan poikia päihin.
neuskin koululla
huomenna
uskaltaako sossudemarien lapset
mylly päälle - beibioonniinyyälälylpee
Joku taho voisi kirjoittaa historiikkia Casinosta, kai Haminan kaupunki siitä vähän rahaakin tarjoaisi. (Vrt. Lipputanko)
On se niin monen Kymenlaaksolaisen muistissa, että on häpeä jos ko. rock historiaa ei tallenneta paremmin.
Itse kävin siellä yli sata kertaa, lippuja on tallella varmaan joku 70 kpl. - 3-6
Casino oli kova paikka ennen sen luisumista itätien tyypeille. Haminalaisena tottakai vi*utti kannusjärveläisten kotiinpäinveto, niitä oli siis järkkäreinä ym ja vaikka lava oli loppuaikoina henkitoreissaan, niin tunnetuille haminalaisille ei löytynyt parkkipaikkaa kuin Vehkalinnan luota.
Haminalaisten oli turha vingata tupsua tuolta, mutta onneksi matkalla oli muutama kappale kauneinta Vehkalahtea, joiden kanssa kuntaliitos toimi.
Heräsin kerran kasinolta jonkun rajumman keikan jälkeen, tiloissa oli varmaan 20 Tyyneä eikä yhdelläkään ollut mielessä meetoo, eipä käynyt valittaa herätyksestäkään... - Minä63u
Ulkomaisia esiintyjiä: Motorhead,Girlschool,Fabulous Thunderbirds,Johnny Thunders,kotimaisista Popeda,Nights of Iguana,Hanoi Rocks,Clifters,Smack,Dingo,Sleepparit,Zero Nine,Hurriganes,Juice Leskinen ja paljon muita. Kyllä siellä kaikki ykkösnimet kävi,edellä mainitut tuli nähtyä osin. Monesti oltiin ulkona koko ilta,siellä se kovin meno oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483