Itsekin myönsit

Anonyymi-ap

että mä en ole koskaan pyytänyt mitään. Sitten sen kerran kun pyydän jotain, ihan pientä, niin eipä vaan onnistu. Ihmeellisiä periaatteita sinulla.

Etkö edes ehdottanut mitään kompromissia. Vähän niin kuin jos toinen pyytäisi kahvia, niin vois edes ehdottaa että kahvi ei onnistu mutta teetä löytyisi, kävisikö se, mutta kun ei niin ei.

26

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sitten halusit

• Anonyymi

Kuulehan sie, kun ihan jokaisella ihmisellä on oikeus toimia ja tehdä niin kuin haluaa tai ylipäätään jaksaa tehdä!

• Anonyymi

Nuorelta voit vaatia jos siihen on mahdollisuus, mutta oman vanhempasi ikäiseltä et voi vaatia mitään!

• Anonyymi

Tietysti, mutta ei se kovin lupaavalta näytä, jos heti tyrmätään kun esittää pyynnön.

• Anonyymi

Vähän niinkö, jos kysyn voidaanko p*nna niin sinä kompromissina ehdotat, että jos ekalla kerralla otat vain påskeen ja nielet.

• Anonyymi

No esimerkiksi. Vähän pitäisi pystyä neuvottelemaan eikä aina olla niin jyrkkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Olen sinun kanssa jatkossa loiva! Vedetään mutkat suoriksi! 👉👌💦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei ole mitään neuvoteltavaa, muiden kuin 55-65 miesten kanssa, siitä että kuka tykkää kenestä.

• Anonyymi

Moista puuhaa en harrasta ollenkaan..Yök ei munaa suuhun koskaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Olen sinun kanssa jatkossa loiva! Vedetään mutkat suoriksi! 👉👌💦

🙈 no nyt on melko yksioikoista ajattelua. Jotain loiventavaa tässä tarvitsee kun tuollaisia päättelyketjuja lukee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙈 no nyt on melko yksioikoista ajattelua. Jotain loiventavaa tässä tarvitsee kun tuollaisia päättelyketjuja lukee..

Miten ois alkoholiton olut tai lonkero?❤️

• Anonyymi

Mitä pyysit?

• Anonyymi

Universumia toteuttaa haaveet🤍🩶sivusta

• Anonyymi

Muutamaa hyvin valittua pientä sanaa. Tai vaikka useampaa umpimähkään heitettyä, sekin varmasti toimisi.

• Anonyymi

Minä arvasin tuon, että jos minä hieron niskaa niin alat vaatimaan lisää ja lopulta minulla on kädet täynnä töitä, koska sinä vaadit hemmottelua.
      Mulla on kyllä lyhyet kynnet, mutta minä voisin kyllä sinun vaimona OPETELLA KUPPAUSTA.
      Minusta olet sentään RAKAS SELLAINEN MIES JOKA VOIS TYKÄTÄ, KUN MINÄ ISKEN KUPIN NISKAAN JA SANON SINULLE: NYT VERI LENTÄÄ.
      OLEN SENTÄÄN JOSKUS OLLUT MENNOSSA KUPPARIN KOULUTUKSEEN, MUTTA SITTEN MINÄ AJATTELIN ETTÄ EI MINUN TARVI.
      EN MINÄ TARVI, KUN MIEHEN JOKA ON VALMIS KAIKKEEN MITÄ MINÄ SAAN PÄÄHÄNI JA SANON : KUULE MINÄ VOISIN KOKEILLA TÄTÄ ELI OLISKO TÄMÄ MINUN JUTTU...

• Anonyymi

Ei kuppausta, kiitos, eikä muitakaan muurahaispesässä istumisia tai sellaisia.

• Anonyymi

Rahaako olet vailla?

• Anonyymi

En halua sinulta mitään, en edes rahaa. Kunhan vain ymmärrät sen etten voi koskaan olla missään tekemisissä kanssasi ja myös hyväksyt sen!

• Anonyymi

No en todellakaan! Jos haluut,ni allekirjoitan aviooehtosopimuksen 🤍🩶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua sinulta mitään, en edes rahaa. Kunhan vain ymmärrät sen etten voi koskaan olla missään tekemisissä kanssasi ja myös hyväksyt sen!

Minun kiinnostuksen kohteeni on minua noin kymmenen vuotta nuorempi mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en todellakaan! Jos haluut,ni allekirjoitan aviooehtosopimuksen 🤍🩶

Tämä ei voinut olla minulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei voinut olla minulle!

Oli just sulle rakas. Sul on rahaa ja mul ei.....🤍🩶

• Anonyymi

No ei tosiaan, aikuisen ihmisen pitää itse tienata elantonsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tosiaan, aikuisen ihmisen pitää itse tienata elantonsa.

Onhan niitä muitakin keinoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä muitakin keinoja

No toki periminen olisi hauskempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No toki periminen olisi hauskempaa.

Touche

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe