Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
J miehestä oikeaa
166
2530
Vastaukset
- Anonyymi
Okei rakas. Tämä selvä. En tee niin.❤️😘 T-nainen
- Anonyymi
Joskus kirkaskin LAHTI on RUOkoja täynnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ei itse presidenttikään pyöräile läpi 😆
- Anonyymi
MÄKI voi olla vähän jyrkkä myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MÄKI voi olla vähän jyrkkä myös
Juu tiedetään rakas❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tiedetään rakas❤️
Jos mäki on jyrkkä voi tulla RiIta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sen puoliso JENNI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mu ehkäpä siitäkin pystyy vähintään kahlaamaan läpi monelle on jo si taas haastetta löytää väylää jos on tiheä ruovikko eivätkä takuuvarmasti löydä oikeaa kohtaa pimeässä edes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mu ehkäpä siitäkin pystyy vähintään kahlaamaan läpi monelle on jo si taas haastetta löytää väylää jos on tiheä ruovikko eivätkä takuuvarmasti löydä oikeaa kohtaa pimeässä edes
Tää onkin ruolahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sen puoliso JENNI
Jaa kenen ymmärtääkseni on saulin puoliso oli edellinen pressa ei nykynen nykynen on ymmärtääkseni tuppikulli eli siis stubb monestiko unohti kuminkäytön ulkomailla käydessään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään ei taida kiinnostaa niin sinun kuin aloittajaäijän aforismit. Arvaa kukaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään ei taida kiinnostaa niin sinun kuin aloittajaäijän aforismit. Arvaa kukaa?
Lukemisen koodit
- Anonyymi
Onko peräsilmä aisti 🤔
- Anonyymi
Se on se kuuluisa KUUDES aisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä juurikin oi liekkini❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä juurikin oi liekkini❤️🔥
No mitä se kertoo sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ehkä sinun ei toimi 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea sitä näkeenkin kirjoitettavan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pistit vaikeen. .Et sä soitat mul lähiaikoina... En mä tiiä...❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pistit vaikeen. .Et sä soitat mul lähiaikoina... En mä tiiä...❤️🔥
Näetkö tulevaisuudessa vaalean j miehen laivan kannella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen jolla on rahaa ja valtaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Visio menestyksestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä. Se ois mukavaa. Tulis muistot mieleen...❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä. Se ois mukavaa. Tulis muistot mieleen...❤️🔥
Ai tutkintavankeudesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tutkintavankeudesta?
KRP?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aitoa valtaa on tieto tiedolla voi nääs aiheuttaa halutessaan suunnatonta tuskaa omaisuudella jättää jälkikasvun pulaan jos niilä ei ole varaa maksaa ylisuuria perintöveroja nääs hinnat joista verot maksetaan on arvioita todellista hintaa voi koskaan tietää ennen kuin myydystä omaisuudesta kun omaisuuden arvo on mun mielestä just sen verran kun mitä siitä on joku hölmö valmis maksamaan ja toiset suvut on vielä niin idiootteja että tappelevat perinnöistä kuulopuheiden perusteella hyvä esimerkki on koneyhtiö sisaruksilla meni välit kuulemma kun isä menehtyi ja oli perinnön jaon aika ja äidin viimeinen toive taas oli ollut että sisarukset vielä joskus tulisivat keskenään toimeen ei tainnu keretä sitä ihmettä tapahtua kun yksi lapsista menehtyi ulkomaan matkalla kuulemma sydän petti josko lehdistä oikein muistan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aitoa valtaa on tieto tiedolla voi nääs aiheuttaa halutessaan suunnatonta tuskaa omaisuudella jättää jälkikasvun pulaan jos niilä ei ole varaa maksaa ylisuuria perintöveroja nääs hinnat joista verot maksetaan on arvioita todellista hintaa voi koskaan tietää ennen kuin myydystä omaisuudesta kun omaisuuden arvo on mun mielestä just sen verran kun mitä siitä on joku hölmö valmis maksamaan ja toiset suvut on vielä niin idiootteja että tappelevat perinnöistä kuulopuheiden perusteella hyvä esimerkki on koneyhtiö sisaruksilla meni välit kuulemma kun isä menehtyi ja oli perinnön jaon aika ja äidin viimeinen toive taas oli ollut että sisarukset vielä joskus tulisivat keskenään toimeen ei tainnu keretä sitä ihmettä tapahtua kun yksi lapsista menehtyi ulkomaan matkalla kuulemma sydän petti josko lehdistä oikein muistan
Kaikki rahahan on lopulta velkaa. Pääoma voi tietysti olla myös esim osakkeina, kiinteistöinä tai vaikka arvotaiteena. Hinta määrittyy tässä kapitalistisessa systeemissä markkinoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rahahan on lopulta velkaa. Pääoma voi tietysti olla myös esim osakkeina, kiinteistöinä tai vaikka arvotaiteena. Hinta määrittyy tässä kapitalistisessa systeemissä markkinoilla
Eli kuka on valmis maksamaan ja minkä hinnan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tutkintavankeudesta?
Laivasta tulis muistoja mieleen. Kohtasimme siellä ekan kerran ja oli ihanaa❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laivasta tulis muistoja mieleen. Kohtasimme siellä ekan kerran ja oli ihanaa❤️🔥
Sammuko se kajuuttaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sammuko se kajuuttaan
Näyttää jotenkin huonovointiselta. Ehkä purjehdus ei sovellu sille tai on vetäny vähän liian monta geeteetä tai muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sammuko se kajuuttaan
Heh. No ei sentään. Mut vietiin nukkumaan...❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kuka on valmis maksamaan ja minkä hinnan
No kenet t kehvelit meinaatte tyrkätä bussin alle? Ei mun ongelma syön vaa poppari ja katon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KRP?
Sinä et nappula päädy ainakaan sinne töihin sillä, että pyörit täällä pöhinöissä yötä päivää värittemässä jonku väsyneen äijän juttuja ja leikkimässä etsivää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tutkintavankeudesta?
Kerro palstaäijän eli aapeen juttuihin mitä uuden uutukaista uutista milloinkin ymppäävä rajatapaus jotain tästä aiheesta. Tietämystä vaikuttaa olevan nolla niin käytäntöjen saati tarkempien ”yksityiskohtien” suhteen, mutta sanasto on sitäkin rakkaampi. Kuin entinen järjestysmilisi elämässä tutkijan unelmauraa postuaalisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin aloittajaäijä, tuleva suur aluksen kapteeni kellokoskella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea sitä näkeenkin kirjoitettavan..
Tämä sinun yritys ohjailla ja ns jalostaa näitä palstaäijän monologeja herättää myätähäpeää
- Anonyymi
Kumman osapuolen aukosta olet ensisijaisesti kiinnostunut tähän aloittajaäijän saagaan liittyen? Jotain tukahdutettuja tunteita ainakin selvästi on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KRP?
Netissä kaikesta avautuva ja kaikkea selittävä tai kyselevä krpn työmies ois aikamoinen dystopia. Tuli vaammieleen kun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä kaikesta avautuva ja kaikkea selittävä tai kyselevä krpn työmies ois aikamoinen dystopia. Tuli vaammieleen kun.
Eikä sekään hääviä ois että joku patu kulkis vuosia rinta rottingilla huomatakseen olevansa toyed with very bad company
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väriseekö se silloin🤔
- Anonyymi
Mikä tää oikein on olevinaan?
Tarkoitatko että t naisen pitäis olla varuillaan?
Miksi?- Anonyymi
Kuumassa keitossa polttaa helposti kielensä
Vanha syldavialainen sananlasku - Anonyymi
Ehkä se liittyy juorujen leviämiseen, mene ja tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs juoruja ne on? Nythän alkoi kiinnostaa.., Jäntskää😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietty mitäpä muutakaan......
- Anonyymi
T naisia tiedän joitakin lapsuuteni kiinnostuksia oli tiia ja taina tiia oli ala-asteella samalla luokalla pääsyy kai miksi kiinnostuin hän ei ollut koppava ja toki (hänen ulkonäkönsä tuolloin vaikutti myöskin asiaan) vaikka hänen isänsä yrittäjä tuolloin olikin ala-asteella oli satu myöskin semmottin kivan näköin pikkutuittu taina oli si taas ylä asteella ulkonäkö hänessä ei erityisesti edes sillai herättäny huomiota syystä tai toisesta hän silti herätti kiinnostukseni kenties hieman tempperamenttinen tiedä sillai kun uusi ympäristö sopeutumiset ja muut huomioiden vaikutti että hän ei oikein itsekään ollut varma miten olisi kuinka käyttäytyisi ym ym hänellä oli tuolloin kaveri kaiketi jos ymmärsin oikein krisu/kristiina jos vielä jokseenkin muistan nimen oikein hän herätti kiinostukseni ymmärtääkseni hänellä rauhoittava vaikutus tainaan ja hän vaikutti hieman ujolta ja aralta useimmiten mä kiinnostun ihmisistä uteliaisuudesta tiia ja satu taas oli nuoruuden ihastuksia ja jos jotain yhtäläisyyksiä hakee ni tiia ja satu oli kaveruksia ala-asteella peruskoulu aikoina mä tehny mitään edes osoittaakseni kiinnostusta seurustelemaan aloin vasta ammattikoulussa ollessani senkin ihan vahingossa ja siksi että mielestäni hän oli tyttö jolla oli terve itsetunto ja kotona hänellä oli rakastava isä ja äiti vaikka hänellä oli myös pikkuveli hän joutui oppimaan kantapään kautta että ain ei voi luottaa siihen parhaaseenkaan kaveriin toki oli minulla jokin osuus asiaan ammattikoulun jälkeen käyttäny enimmännosan ajasta töiden etsimiseen tai työntekoon ei sillai kiinnostan mikään muu edes kun vaikutti lähinnä ettei ole edes yhtään naista joka olisi kiinnostunut minusta tai etenkään ettäkö hyväksyisi minut sellaisena kuin olen kaksi eri asiaa mutta kanssani ei voi saada toista ilman toista eli ei riitä pelkkä kiinnostus minusta jos ei myös hyväksy mua sellaisena kuin olen sen menneisyyden kanssa joka minulla on koska menneisyyteni jakokemukseni ovat se pääsyy siihen mikä olen eli kokonaisuus meneisyydessä mulla on paljon asioita mutta kun ihan kaikkea ei voi oppia kokeilematta itsekin kantapään kautta saatu oppi on siinä mielessä mielestäni paras oppi että varmasti muistaa kun itseään satuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T naisia tiedän joitakin lapsuuteni kiinnostuksia oli tiia ja taina tiia oli ala-asteella samalla luokalla pääsyy kai miksi kiinnostuin hän ei ollut koppava ja toki (hänen ulkonäkönsä tuolloin vaikutti myöskin asiaan) vaikka hänen isänsä yrittäjä tuolloin olikin ala-asteella oli satu myöskin semmottin kivan näköin pikkutuittu taina oli si taas ylä asteella ulkonäkö hänessä ei erityisesti edes sillai herättäny huomiota syystä tai toisesta hän silti herätti kiinnostukseni kenties hieman tempperamenttinen tiedä sillai kun uusi ympäristö sopeutumiset ja muut huomioiden vaikutti että hän ei oikein itsekään ollut varma miten olisi kuinka käyttäytyisi ym ym hänellä oli tuolloin kaveri kaiketi jos ymmärsin oikein krisu/kristiina jos vielä jokseenkin muistan nimen oikein hän herätti kiinostukseni ymmärtääkseni hänellä rauhoittava vaikutus tainaan ja hän vaikutti hieman ujolta ja aralta useimmiten mä kiinnostun ihmisistä uteliaisuudesta tiia ja satu taas oli nuoruuden ihastuksia ja jos jotain yhtäläisyyksiä hakee ni tiia ja satu oli kaveruksia ala-asteella peruskoulu aikoina mä tehny mitään edes osoittaakseni kiinnostusta seurustelemaan aloin vasta ammattikoulussa ollessani senkin ihan vahingossa ja siksi että mielestäni hän oli tyttö jolla oli terve itsetunto ja kotona hänellä oli rakastava isä ja äiti vaikka hänellä oli myös pikkuveli hän joutui oppimaan kantapään kautta että ain ei voi luottaa siihen parhaaseenkaan kaveriin toki oli minulla jokin osuus asiaan ammattikoulun jälkeen käyttäny enimmännosan ajasta töiden etsimiseen tai työntekoon ei sillai kiinnostan mikään muu edes kun vaikutti lähinnä ettei ole edes yhtään naista joka olisi kiinnostunut minusta tai etenkään ettäkö hyväksyisi minut sellaisena kuin olen kaksi eri asiaa mutta kanssani ei voi saada toista ilman toista eli ei riitä pelkkä kiinnostus minusta jos ei myös hyväksy mua sellaisena kuin olen sen menneisyyden kanssa joka minulla on koska menneisyyteni jakokemukseni ovat se pääsyy siihen mikä olen eli kokonaisuus meneisyydessä mulla on paljon asioita mutta kun ihan kaikkea ei voi oppia kokeilematta itsekin kantapään kautta saatu oppi on siinä mielessä mielestäni paras oppi että varmasti muistaa kun itseään satuttaa
Ja kiinnostukseni useimmiten kohdistuu niihin hankalmpiin mahdollisiin siksi että en itsekään ole mikään pompotettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kiinnostukseni useimmiten kohdistuu niihin hankalmpiin mahdollisiin siksi että en itsekään ole mikään pompotettava
Asia selvä, en tiiä miksi toi nyt piti tässä mainita...
Se on ärsyttävää jos pihkaantuu johkin joka vaan leikkii tunteilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” T naisia tiedän joitakin lapsuuteni kiinnostuksia oli tiia ja taina tiia oli ala-asteella samalla luokalla pääsyy kai miksi kiinnostuin hän ei ollut koppava ja toki ” Tämähån oli kattava näkemys aloittajaäijä, että milloin konees ns levisi. Aika alkumetreillä siis.
- Anonyymi
Juu pitää joku luuseri voi keksiä vaikka uuden uskomattoman skuupin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin intensiivisesti muistelet eri kokemuksia ”naisten” kanssa jostain eskarista lähtien? Älöittäjämies..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietty mitäpä muutakaan......
Onko mitään muuta metodia olla kurja ja säälittävä katkera sieluton hyödytön läjä kuin kehitellä juoruja trolliäijän avauksista?
- Anonyymi
Joo tyyppi aika creepy
- Anonyymi
🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
- Anonyymi
Jari mä suosittelen narskuille sitä itte ittensä narunjatkoksi vetämistä se on ainoa tapa millä te pääsette eroon siitä tosiasiasta että olette itse syyllisiä oman elämänne pilaamiseen olisiko kannattanu osata edes arvostaa sitä joka viitsi edes välittää narsistista on meinaan todella harvinaista narsisti kunnon ihminen jonka kanssa edes toinen samanlainen ei tule toimeen saatika kukaan muu mä olen joutjnu sietämään osaan halutessani jopa tulla toimeen mulla vaan ei ole siihen pienintäkään halua sietämiseen on syynä että jotkut lapset ovat saaneet moisen vanhemmakseen ja jos tämän tyttären tai pojan kanssa seurustelee on suhteessa aviossa kihloissa tai parisuhteessa on hyvä osata sietää jos lapsi edes välittää muuten en usko että on tarvetta edes nähdä moni lapsi kun häpeää narsisti vanhempaa
- Anonyymi
Tost ei ny saa mitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tost ei ny saa mitää
Tost ny saa kaiken oleellisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, lapset on tietysti aina tärkeimpiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tost ei ny saa mitää
Mitä näistä palstaäijän ELI aloittajan hurmoksellisista höpinöistä pitäisi saada? Kuvaa jostain muusta yksilöstä vai? Et taida aivan olla tässä maailmassa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä toinen tunari niin tietää missä aloittajaäijän monologissa mennään. Aika tenavatarhan kuvan saa ”joistain”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä toinen tunari niin tietää missä aloittajaäijän monologissa mennään. Aika tenavatarhan kuvan saa ”joistain”
Jooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooo
Minusta on varsin huvittavaa, että nämä toksiset ja selvästi elämänhallinnan menettäneet tapaukset kuvittelee näiden palstaäijän megaketjujen kohdalla, että seuraavat kommentit muuttaa jotenkin radikaalisti sitä mitä on ja mitä ei ole
- Anonyymi
Ala-asteella opin välimerkkien käytön.
- Anonyymi
Höpötystä
- Anonyymi
No sitäpä juurikin rakas❤️ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitäpä juurikin rakas❤️ap
Siis sivusta, ei ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sivusta, ei ap
Ap naine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap naine
Julia?🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap naine
Kerro jauhojonne lisää aloittamiähestä
- Anonyymi
Sinulla ei taida olla mitään käryä reppana mikä on höpötystä ja minä ei. Ainakin tämä palstaäijän höpinä on sitä. Siitä on hyvä lähteä
- Anonyymi
Juha on jmies aloituksia tehnyt, jo vuosia.
Janne on toinen jmies.- Anonyymi
Joonas?
- Anonyymi
Tämä Juha on ollut Juha, eikä ikinä mikään "jmies". Eikä ole itselleen tehnyt mitään aloituksia. Mene sinä kommentoija luulotautitestiin ja hanki toimivat lääkkeet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joonas?
Ehdottele toki lisää nimiä tälle omaa aloitustaan juontavalle palstasedälle, se on itseltäs varmaan pois loppuviimein🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Juha on ollut Juha, eikä ikinä mikään "jmies". Eikä ole itselleen tehnyt mitään aloituksia. Mene sinä kommentoija luulotautitestiin ja hanki toimivat lääkkeet...
Haluatko viimein kertoa aloittajaäijä näille räkäisille elämänkoulupopulisteille tästä alter egostasi ”juhasta”?
- Anonyymi
Tää Juha on mun kaksoisliekkipuoliskoni ja häntä äärettömästi rakastan. Me täällä häslätään ihan miten sattuu. ❤️🔥🔥❤️T-nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää Juha on mun kaksoisliekkipuoliskoni ja häntä äärettömästi rakastan. Me täällä häslätään ihan miten sattuu. ❤️🔥🔥❤️T-nainen
Onko palstaäijä tämä ns Juha se joku Juha68 mitä nikkiä käytit jo silloin kun vinttivikaisten palstatodellisuus uinui vielä pusseissa ns? Näin joku kirjoitti ja onhan näitä sinun ikivanhoja aloituksia ym ilmestynyt tänne tasaiseen tahtiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai nainen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai nainen??
Kroppa on naisen ja aivot miehen. Noi se tais mennä...❤️🔥
- Anonyymi
Onks Janne se palomies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks Janne se palomies?
Leipuri ja CEO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leipuri ja CEO
Taide historioitsija
- Anonyymi
Aloittaja, olet ottanut jotakin....?
- Anonyymi
I’m high on life, bebe
- Anonyymi
Taidat itse olla ns aloittajaa puhutteleva kaappijuomari, joka ei ymmärrä toden rajapintoja. Tiedät fläsä itsekin, ettei tämä palstaäijän kautta tuotettu skuuppi myy. Ainakaan enää. Eikä tämä ns jii ole varmaan liioin digannut että ratsastat sen identiteetillä rahvaanomaisesti jossain koko kansan kuslaarilla. Olet varmasti väittänyt sitä sun tätä, että saisit loattua mahdollisimman tehokkaasti. Ei tuollaiset ihmiset mieti nenäänsä pidemmälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla ns aloittajaa puhutteleva kaappijuomari, joka ei ymmärrä toden rajapintoja. Tiedät fläsä itsekin, ettei tämä palstaäijän kautta tuotettu skuuppi myy. Ainakaan enää. Eikä tämä ns jii ole varmaan liioin digannut että ratsastat sen identiteetillä rahvaanomaisesti jossain koko kansan kuslaarilla. Olet varmasti väittänyt sitä sun tätä, että saisit loattua mahdollisimman tehokkaasti. Ei tuollaiset ihmiset mieti nenäänsä pidemmälle
On kauheaa,ett tällaiset paskanpuhujat saa tuhota toisilta koko elämät,ovat todella sairaita niin ja tekevät psyykkistä ja fyysistä väkivaltaa kateudensa kohteelle! Yrittävät tuhota mielen, koko kehon!kyttäävät kuin pahaakin rikollista....,muistakaa ihmisoikeudet!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kauheaa,ett tällaiset paskanpuhujat saa tuhota toisilta koko elämät,ovat todella sairaita niin ja tekevät psyykkistä ja fyysistä väkivaltaa kateudensa kohteelle! Yrittävät tuhota mielen, koko kehon!kyttäävät kuin pahaakin rikollista....,muistakaa ihmisoikeudet!!!
Vai niin palstaäijä, vaihdoimme taas äärilaidasta toiseen ja vastasit jonkun puolesta mihinkään vähänkään liittymättä edelliseen aiheeseen. Okei, ihmisoikeudet. Oisko muuta juridista sanastoa?
- Anonyymi
Öööbbb
- Anonyymi
Teennäistä liihottelua palstaäijän aloituksissa tämä teiän palstalaiffi, goats
- Anonyymi
Upppp
- Anonyymi
Uppp
- Anonyymi
Ei ole syytä olla varuillaan j suhteen.
-t- - Anonyymi
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJjJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ.
Etsi j.- Anonyymi
Miksi ettisin jonkun j?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ettisin jonkun j?
Siinäpä se, unohtakaa tämä typerä kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ettisin jonkun j?
Löydetty jo💋🔥❤️
- Anonyymi
Kiva leikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva leikki.
No niin on...🤍🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä se, unohtakaa tämä typerä kirjain.
No sinähän oot jo lähes järkiis sitten tullu ainakin tämän palstaäijän jokelluksen kohdalla
- Anonyymi
Elikkä pitääkö tämän T-naisen olla gubbe varovainen vai esitätkö näille häviäjille sellasta
- Anonyymi
Ei gubbee tartte varoa. Hän on erittäin empaattinen ja mukava❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro aloittajaäijä lisää itsestäsi. Ei nyt jumiteta tässä tun nimikirjaimessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vais niin,entä sä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vais niin,entä sä ?
Yritätkö mukula taas sanoa viimeisen sanan yhteen palstaäijän jokellukseen? Ajatteletko että viimeinen kommentoi voittaa jotain?
- Anonyymi
Mieheke on aloituksen tehnyt,on hän,joka kiusaa erästä naista,esiintyy naisena!!!!!
- Anonyymi
Minusta sinä et saa palstasetä ihan niin paljoa aikaan näillä onnettomilla tuherruksillas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sinä et saa palstasetä ihan niin paljoa aikaan näillä onnettomilla tuherruksillas
Onko sulle pakkomielteiselle ”setäilijälle” kukaan koskaan sanonut IRL, että sulla ei ole kaikki muumit laaksossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulle pakkomielteiselle ”setäilijälle” kukaan koskaan sanonut IRL, että sulla ei ole kaikki muumit laaksossa?
Sure buttercup, but i’m hard to break. You could not pull that off for example
- Anonyymi
- Anonyymi
Eiköhän tuota naista ole jo ihan tarpeeksi "varoiteltu"
Vai pitäisikö sanoa ennemminkin että tarpeeksi
"peloteltu"
Tietääkö kukaan teistä edes mitä saitte aikaan?- Anonyymi
Kerro ny aloittajaäijä kuiten siitä potentiaalisesta seikkailusta jotain? Hoh hoo
- Anonyymi
Kikkelis Kokkelis niin miks läksit niin Sulla on mun luonto niin
- Anonyymi
Öö… eli mikä tahansa palstaäijän aloitus käy tähän tahtoon ilmaista.. jotain? Moroo
- Anonyymi
Päivänsäde ja satujen lapsi https://youtu.be/hEvh2P4vCD8?si=SfkrfYHVj36RPlZA
- Anonyymi
- Anonyymi
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcccccccccccccccccccvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvbbbbbbbbbbbbbbb🐈xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvbbbbbbbbvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvnnnnnnnnmmmmmmmmmjjjjjjjjjjjjkkkkkkkkkkkkoooooooo
Mikä ei kuulu joukkoon?- Anonyymi
Tääkö https://youtu.be/i5tpuCcPfGk?si=1jlNKa4uQ9OdiaUq
Harva muistaa enää bändii, täytyykin kuunnella - Anonyymi
Onko tää ny aloittajaäijä sitä roottorin huminaa mistä vinetät jatkuvasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tää ny aloittajaäijä sitä roottorin huminaa mistä vinetät jatkuvasti?
Häh
- Anonyymi
No kaikki hyvin joka tapauksessa kukaan ei ole kuallu!!
- Anonyymi
Eikö?
Ei ihan vielä ehkä yks. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö?
Ei ihan vielä ehkä yks.Ehkä käyttää jotain liikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä käyttää jotain liikaa
Öööbb
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä käyttää jotain liikaa
Taidat ite käyttää liikaa jotain.
Kyseinen ei käytä yhtään mitään.
Just tollasten takia voi olla ettei kohta ole enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat ite käyttää liikaa jotain.
Kyseinen ei käytä yhtään mitään.
Just tollasten takia voi olla ettei kohta ole enää.Ai mitä ei oo
- Anonyymi
Itse olen näille asioille sokea kuin kyy, mutta eikö ole mahdollista, että taidolliset ilkeät voi hypätä toisten linjoilla hössimässä toisten juttuja. Eihän älykkäätkään kaikki ole aina pappeja, vaan monesti jopa murhamiehia, tai naisia.
- Anonyymi
Öööb
- Anonyymi
Siinähän on jo monta ammattia yhdellä miehellä sitten, tai naisella
- Anonyymi
Öööööbbb
- Anonyymi
Tyly Typy?
- Anonyymi
Totta!!
- Anonyymi
Ai siis mikä?
- Anonyymi
Ihan sama kunhan noi pysyy musta mahdollisimman kaukana
- Anonyymi
Ööööööö
- Anonyymi
Öööb
- Anonyymi
👋👍
- Anonyymi
J mies on huijari
- Anonyymi
Jmied83?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jmied83?
Jeee
- Anonyymi
Uppp
- Anonyymi
Upppp
- Anonyymi
Uppp
- Anonyymi
Näin puhui J nainen
- Anonyymi
miksi sun päässä ei liiku muuta vtun apina,sivusta
- Anonyymi
Nainenko
- Anonyymi
Uppp
- Anonyymi
Tai sitten keksit asioita saadaksesi itsellesi.
- Anonyymi
Naiset ei halua, että muut naiset olisivat onnellisia. Etenkään "kaverit" ei saa olla onnellisia.
- Anonyymi
Liittyykö Ruisrock keissiin
- Anonyymi
Onko sama j mies jolla nimi päivä
- Anonyymi
Ei oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo
Ei ole niin mutta on oikeasti J:llä alkavan miehen painajainen.Kun tämä oikeasti J llä alkava saa tietää kuka tämä J feikki on voin sanoo ettei T ikinä tulee näkeen tätä feikki J.Oikee J on tosi mustasukkanen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole niin mutta on oikeasti J:llä alkavan miehen painajainen.Kun tämä oikeasti J llä alkava saa tietää kuka tämä J feikki on voin sanoo ettei T ikinä tulee näkeen tätä feikki J.Oikee J on tosi mustasukkanen mies.
Aika sekavaa, pysytkö enää itsekään mukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika sekavaa, pysytkö enää itsekään mukana
Keskittymällä lukemaan, löytyy kyllä.Kalastelija vois katsoa vaikka peiliin niitä silmiä mitkä on kyllästetty ,tiedät senkin millä.
- Anonyymi
Uppp
- Anonyymi
Onko edes oikeaa
- Anonyymi
Tämä henkilö josta puhun tyhjä taulu. Jokainen sijoittaa häneen omia toiveita ja fantasioita.
Mutta jos kysyt onko hänellä minuutta en osaa sanoa. Ehkä se on taipuisampi kuin ns tavallisella pulliaisella. Ehkä hän vilpittömästi välillä ajattelee tekevänsä hyvää, vaikka käyttää toisia hyväkseen. Ehkä ei muista enää ensi viikolla, mitä on edellisellä luvannut ja ajatellut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä henkilö josta puhun tyhjä taulu. Jokainen sijoittaa häneen omia toiveita ja fantasioita.
Mutta jos kysyt onko hänellä minuutta en osaa sanoa. Ehkä se on taipuisampi kuin ns tavallisella pulliaisella. Ehkä hän vilpittömästi välillä ajattelee tekevänsä hyvää, vaikka käyttää toisia hyväkseen. Ehkä ei muista enää ensi viikolla, mitä on edellisellä luvannut ja ajatellutKatso vaikka Woody Allenin Zelig tai Tervetuloa Mr Chance. Molemmat satiireja tästä. Toki sillä eroituksella että päähenkilö niissä hyväntahtoinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos kysyt onko hänellä minuutta en osaa sanoa. Ehkä se on taipuisampi kuin ns tavallisella pulliaisella. Ehkä hän vilpittömästi välillä ajattelee tekevänsä hyvää, vaikka käyttää toisia hyväkseen. Ehkä ei muista enää ensi viikolla, mitä on edellisellä luvannut ja ajatellutT nimisistä ei tuu mitään hyvää .Älä laita ikinä lapsesi nimeksi T :llä alkavaa ,riskit saada narsiti sekopää on liian suuri.
- Anonyymi
Jakeet sotkevat miehiä.
- Anonyymi
Seura tekee kaltaisekseen tai sitten nämä luonnostaan hengaavat yhdessä
- Anonyymi
Hakee mihin?
- Anonyymi
Kauppikseen. Laittoi fiksumman serkkunsa pääsykokeeseen
- Anonyymi
Uppp
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556