J miehestä oikeaa

Anonyymi-ap

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen

66

555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Okei rakas. Tämä selvä. En tee niin.❤️😘 T-nainen

• Anonyymi
        UUSI

Joskus kirkaskin LAHTI on RUOkoja täynnä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä ei itse presidenttikään pyöräile läpi 😆

• Anonyymi
        UUSI

MÄKI voi olla vähän jyrkkä myös

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MÄKI voi olla vähän jyrkkä myös

Juu tiedetään rakas❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu tiedetään rakas❤️

Jos mäki on jyrkkä voi tulla RiIta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sen puoliso JENNI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mu ehkäpä siitäkin pystyy vähintään kahlaamaan läpi monelle on jo si taas haastetta löytää väylää jos on tiheä ruovikko eivätkä takuuvarmasti löydä oikeaa kohtaa pimeässä edes

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mu ehkäpä siitäkin pystyy vähintään kahlaamaan läpi monelle on jo si taas haastetta löytää väylää jos on tiheä ruovikko eivätkä takuuvarmasti löydä oikeaa kohtaa pimeässä edes

Tää onkin ruolahti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sen puoliso JENNI

Jaa kenen ymmärtääkseni on saulin puoliso oli edellinen pressa ei nykynen nykynen on ymmärtääkseni tuppikulli eli siis stubb monestiko unohti kuminkäytön ulkomailla käydessään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei taida kiinnostaa niin sinun kuin aloittajaäijän aforismit. Arvaa kukaa?

• Anonyymi
      UUSI

Onko peräsilmä aisti 🤔

• Anonyymi
        UUSI

Se on se kuuluisa KUUDES aisti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sepä juurikin oi liekkini❤️🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sepä juurikin oi liekkini❤️🔥

No mitä se kertoo sinulle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä sinun ei toimi 😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea sitä näkeenkin kirjoitettavan..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt pistit vaikeen. .Et sä soitat mul lähiaikoina... En mä tiiä...❤️🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt pistit vaikeen. .Et sä soitat mul lähiaikoina... En mä tiiä...❤️🔥

Näetkö tulevaisuudessa vaalean j miehen laivan kannella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen jolla on rahaa ja valtaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Visio menestyksestä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä. Se ois mukavaa. Tulis muistot mieleen...❤️🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä. Se ois mukavaa. Tulis muistot mieleen...❤️🔥

Ai tutkintavankeudesta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tutkintavankeudesta?

KRP?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aitoa valtaa on tieto tiedolla voi nääs aiheuttaa halutessaan suunnatonta tuskaa omaisuudella jättää jälkikasvun pulaan jos niilä ei ole varaa maksaa ylisuuria perintöveroja nääs hinnat joista verot maksetaan on arvioita todellista hintaa voi koskaan tietää ennen kuin myydystä omaisuudesta kun omaisuuden arvo on mun mielestä just sen verran kun mitä siitä on joku hölmö valmis maksamaan ja toiset suvut on vielä niin idiootteja että tappelevat perinnöistä kuulopuheiden perusteella hyvä esimerkki on koneyhtiö sisaruksilla meni välit kuulemma kun isä menehtyi ja oli perinnön jaon aika ja äidin viimeinen toive taas oli ollut että sisarukset vielä joskus tulisivat keskenään toimeen ei tainnu keretä sitä ihmettä tapahtua kun yksi lapsista menehtyi ulkomaan matkalla kuulemma sydän petti josko lehdistä oikein muistan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aitoa valtaa on tieto tiedolla voi nääs aiheuttaa halutessaan suunnatonta tuskaa omaisuudella jättää jälkikasvun pulaan jos niilä ei ole varaa maksaa ylisuuria perintöveroja nääs hinnat joista verot maksetaan on arvioita todellista hintaa voi koskaan tietää ennen kuin myydystä omaisuudesta kun omaisuuden arvo on mun mielestä just sen verran kun mitä siitä on joku hölmö valmis maksamaan ja toiset suvut on vielä niin idiootteja että tappelevat perinnöistä kuulopuheiden perusteella hyvä esimerkki on koneyhtiö sisaruksilla meni välit kuulemma kun isä menehtyi ja oli perinnön jaon aika ja äidin viimeinen toive taas oli ollut että sisarukset vielä joskus tulisivat keskenään toimeen ei tainnu keretä sitä ihmettä tapahtua kun yksi lapsista menehtyi ulkomaan matkalla kuulemma sydän petti josko lehdistä oikein muistan

Kaikki rahahan on lopulta velkaa. Pääoma voi tietysti olla myös esim osakkeina, kiinteistöinä tai vaikka arvotaiteena. Hinta määrittyy tässä kapitalistisessa systeemissä markkinoilla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki rahahan on lopulta velkaa. Pääoma voi tietysti olla myös esim osakkeina, kiinteistöinä tai vaikka arvotaiteena. Hinta määrittyy tässä kapitalistisessa systeemissä markkinoilla

Eli kuka on valmis maksamaan ja minkä hinnan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tutkintavankeudesta?

Laivasta tulis muistoja mieleen. Kohtasimme siellä ekan kerran ja oli ihanaa❤️🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laivasta tulis muistoja mieleen. Kohtasimme siellä ekan kerran ja oli ihanaa❤️🔥

Sammuko se kajuuttaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sammuko se kajuuttaan

Näyttää jotenkin huonovointiselta. Ehkä purjehdus ei sovellu sille tai on vetäny vähän liian monta geeteetä tai muuta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sammuko se kajuuttaan

Heh. No ei sentään. Mut vietiin nukkumaan...❤️🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kuka on valmis maksamaan ja minkä hinnan

No kenet t kehvelit meinaatte tyrkätä bussin alle? Ei mun ongelma syön vaa poppari ja katon

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

KRP?

Sinä et nappula päädy ainakaan sinne töihin sillä, että pyörit täällä pöhinöissä yötä päivää värittemässä jonku väsyneen äijän juttuja ja leikkimässä etsivää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tutkintavankeudesta?

Kerro palstaäijän eli aapeen juttuihin mitä uuden uutukaista uutista milloinkin ymppäävä rajatapaus jotain tästä aiheesta. Tietämystä vaikuttaa olevan nolla niin käytäntöjen saati tarkempien ”yksityiskohtien” suhteen, mutta sanasto on sitäkin rakkaampi. Kuin entinen järjestysmilisi elämässä tutkijan unelmauraa postuaalisti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin aloittajaäijä, tuleva suur aluksen kapteeni kellokoskella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea sitä näkeenkin kirjoitettavan..

Tämä sinun yritys ohjailla ja ns jalostaa näitä palstaäijän monologeja herättää myätähäpeää

• Anonyymi
        UUSI

Kumman osapuolen aukosta olet ensisijaisesti kiinnostunut tähän aloittajaäijän saagaan liittyen? Jotain tukahdutettuja tunteita ainakin selvästi on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

KRP?

Netissä kaikesta avautuva ja kaikkea selittävä tai kyselevä krpn työmies ois aikamoinen dystopia. Tuli vaammieleen kun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Netissä kaikesta avautuva ja kaikkea selittävä tai kyselevä krpn työmies ois aikamoinen dystopia. Tuli vaammieleen kun.

Eikä sekään hääviä ois että joku patu kulkis vuosia rinta rottingilla huomatakseen olevansa toyed with very bad company

• Anonyymi
      UUSI

Mikä tää oikein on olevinaan?
      Tarkoitatko että t naisen pitäis olla varuillaan?
      Miksi?

• Anonyymi
        UUSI

Kuumassa keitossa polttaa helposti kielensä

Vanha syldavialainen sananlasku

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä se liittyy juorujen leviämiseen, mene ja tiedä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs juoruja ne on? Nythän alkoi kiinnostaa.., Jäntskää😆

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tietty mitäpä muutakaan......

• Anonyymi
        UUSI

T naisia tiedän joitakin lapsuuteni kiinnostuksia oli tiia ja taina tiia oli ala-asteella samalla luokalla pääsyy kai miksi kiinnostuin hän ei ollut koppava ja toki (hänen ulkonäkönsä tuolloin vaikutti myöskin asiaan) vaikka hänen isänsä yrittäjä tuolloin olikin ala-asteella oli satu myöskin semmottin kivan näköin pikkutuittu taina oli si taas ylä asteella ulkonäkö hänessä ei erityisesti edes sillai herättäny huomiota syystä tai toisesta hän silti herätti kiinnostukseni kenties hieman tempperamenttinen tiedä sillai kun uusi ympäristö sopeutumiset ja muut huomioiden vaikutti että hän ei oikein itsekään ollut varma miten olisi kuinka käyttäytyisi ym ym hänellä oli tuolloin kaveri kaiketi jos ymmärsin oikein krisu/kristiina jos vielä jokseenkin muistan nimen oikein hän herätti kiinostukseni ymmärtääkseni hänellä rauhoittava vaikutus tainaan ja hän vaikutti hieman ujolta ja aralta useimmiten mä kiinnostun ihmisistä uteliaisuudesta tiia ja satu taas oli nuoruuden ihastuksia ja jos jotain yhtäläisyyksiä hakee ni tiia ja satu oli kaveruksia ala-asteella peruskoulu aikoina mä tehny mitään edes osoittaakseni kiinnostusta seurustelemaan aloin vasta ammattikoulussa ollessani senkin ihan vahingossa ja siksi että mielestäni hän oli tyttö jolla oli terve itsetunto ja kotona hänellä oli rakastava isä ja äiti vaikka hänellä oli myös pikkuveli hän joutui oppimaan kantapään kautta että ain ei voi luottaa siihen parhaaseenkaan kaveriin toki oli minulla jokin osuus asiaan ammattikoulun jälkeen käyttäny enimmännosan ajasta töiden etsimiseen tai työntekoon ei sillai kiinnostan mikään muu edes kun vaikutti lähinnä ettei ole edes yhtään naista joka olisi kiinnostunut minusta tai etenkään ettäkö hyväksyisi minut sellaisena kuin olen kaksi eri asiaa mutta kanssani ei voi saada toista ilman toista eli ei riitä pelkkä kiinnostus minusta jos ei myös hyväksy mua sellaisena kuin olen sen menneisyyden kanssa joka minulla on koska menneisyyteni jakokemukseni ovat se pääsyy siihen mikä olen eli kokonaisuus meneisyydessä mulla on paljon asioita mutta kun ihan kaikkea ei voi oppia kokeilematta itsekin kantapään kautta saatu oppi on siinä mielessä mielestäni paras oppi että varmasti muistaa kun itseään satuttaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T naisia tiedän joitakin lapsuuteni kiinnostuksia oli tiia ja taina tiia oli ala-asteella samalla luokalla pääsyy kai miksi kiinnostuin hän ei ollut koppava ja toki (hänen ulkonäkönsä tuolloin vaikutti myöskin asiaan) vaikka hänen isänsä yrittäjä tuolloin olikin ala-asteella oli satu myöskin semmottin kivan näköin pikkutuittu taina oli si taas ylä asteella ulkonäkö hänessä ei erityisesti edes sillai herättäny huomiota syystä tai toisesta hän silti herätti kiinnostukseni kenties hieman tempperamenttinen tiedä sillai kun uusi ympäristö sopeutumiset ja muut huomioiden vaikutti että hän ei oikein itsekään ollut varma miten olisi kuinka käyttäytyisi ym ym hänellä oli tuolloin kaveri kaiketi jos ymmärsin oikein krisu/kristiina jos vielä jokseenkin muistan nimen oikein hän herätti kiinostukseni ymmärtääkseni hänellä rauhoittava vaikutus tainaan ja hän vaikutti hieman ujolta ja aralta useimmiten mä kiinnostun ihmisistä uteliaisuudesta tiia ja satu taas oli nuoruuden ihastuksia ja jos jotain yhtäläisyyksiä hakee ni tiia ja satu oli kaveruksia ala-asteella peruskoulu aikoina mä tehny mitään edes osoittaakseni kiinnostusta seurustelemaan aloin vasta ammattikoulussa ollessani senkin ihan vahingossa ja siksi että mielestäni hän oli tyttö jolla oli terve itsetunto ja kotona hänellä oli rakastava isä ja äiti vaikka hänellä oli myös pikkuveli hän joutui oppimaan kantapään kautta että ain ei voi luottaa siihen parhaaseenkaan kaveriin toki oli minulla jokin osuus asiaan ammattikoulun jälkeen käyttäny enimmännosan ajasta töiden etsimiseen tai työntekoon ei sillai kiinnostan mikään muu edes kun vaikutti lähinnä ettei ole edes yhtään naista joka olisi kiinnostunut minusta tai etenkään ettäkö hyväksyisi minut sellaisena kuin olen kaksi eri asiaa mutta kanssani ei voi saada toista ilman toista eli ei riitä pelkkä kiinnostus minusta jos ei myös hyväksy mua sellaisena kuin olen sen menneisyyden kanssa joka minulla on koska menneisyyteni jakokemukseni ovat se pääsyy siihen mikä olen eli kokonaisuus meneisyydessä mulla on paljon asioita mutta kun ihan kaikkea ei voi oppia kokeilematta itsekin kantapään kautta saatu oppi on siinä mielessä mielestäni paras oppi että varmasti muistaa kun itseään satuttaa

Ja kiinnostukseni useimmiten kohdistuu niihin hankalmpiin mahdollisiin siksi että en itsekään ole mikään pompotettava

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kiinnostukseni useimmiten kohdistuu niihin hankalmpiin mahdollisiin siksi että en itsekään ole mikään pompotettava

Asia selvä, en tiiä miksi toi nyt piti tässä mainita...
        Se on ärsyttävää jos pihkaantuu johkin joka vaan leikkii tunteilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

” T naisia tiedän joitakin lapsuuteni kiinnostuksia oli tiia ja taina tiia oli ala-asteella samalla luokalla pääsyy kai miksi kiinnostuin hän ei ollut koppava ja toki ” Tämähån oli kattava näkemys aloittajaäijä, että milloin konees ns levisi. Aika alkumetreillä siis.

• Anonyymi
        UUSI

Juu pitää joku luuseri voi keksiä vaikka uuden uskomattoman skuupin

• Anonyymi
      UUSI

Joo tyyppi aika creepy

• Anonyymi
        UUSI

🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

• Anonyymi
      UUSI

Jari mä suosittelen narskuille sitä itte ittensä narunjatkoksi vetämistä se on ainoa tapa millä te pääsette eroon siitä tosiasiasta että olette itse syyllisiä oman elämänne pilaamiseen olisiko kannattanu osata edes arvostaa sitä joka viitsi edes välittää narsistista on meinaan todella harvinaista narsisti kunnon ihminen jonka kanssa edes toinen samanlainen ei tule toimeen saatika kukaan muu mä olen joutjnu sietämään osaan halutessani jopa tulla toimeen mulla vaan ei ole siihen pienintäkään halua sietämiseen on syynä että jotkut lapset ovat saaneet moisen vanhemmakseen ja jos tämän tyttären tai pojan kanssa seurustelee on suhteessa aviossa kihloissa tai parisuhteessa on hyvä osata sietää jos lapsi edes välittää muuten en usko että on tarvetta edes nähdä moni lapsi kun häpeää narsisti vanhempaa

• Anonyymi
        UUSI

Tost ei ny saa mitää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tost ei ny saa mitää

Tost ny saa kaiken oleellisen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, lapset on tietysti aina tärkeimpiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tost ei ny saa mitää

Mitä näistä palstaäijän ELI aloittajan hurmoksellisista höpinöistä pitäisi saada? Kuvaa jostain muusta yksilöstä vai? Et taida aivan olla tässä maailmassa…

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä toinen tunari niin tietää missä aloittajaäijän monologissa mennään. Aika tenavatarhan kuvan saa ”joistain”

• Anonyymi
      UUSI

Höpötystä

• Anonyymi
        UUSI

No sitäpä juurikin rakas❤️ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sitäpä juurikin rakas❤️ap

Siis sivusta, ei ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sivusta, ei ap

Ap naine

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap naine

Julia?🤍

• Anonyymi
      UUSI

Juha on jmies aloituksia tehnyt, jo vuosia.
      Janne on toinen jmies.

• Anonyymi
        UUSI

Joonas?

• Anonyymi
        UUSI

Tämä Juha on ollut Juha, eikä ikinä mikään "jmies". Eikä ole itselleen tehnyt mitään aloituksia. Mene sinä kommentoija luulotautitestiin ja hanki toimivat lääkkeet...

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja, olet ottanut jotakin....?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      394
      2812
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      76
      2229
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      112
      1775
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      189
      1481
    5. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1472
    6. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1445
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1437
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1323
    9. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1246
    Aihe