tunne edellä, Minun sisäisen maailmani kertoo minulle sen tien mikä on minua varten. Se tulee tunteissani toistuvasti esille ja siitä minä tiedän, milloin olen oikella tiellä kulkemassa kohti sellaista minun näköistäni elämää! Istuin noin kolme vuotta sitten bussissa ja minulle avautui ihan uusi maailma, ehkä juuri siksi silloin, että aloin olla valmis vastaanottamaan sen sanoman, mikä näyttäisi minulle palan tulevaisuudestani juuri silloin! Tummatukkaiset lyhyet miehet bussissa, joita siellä oli silloin useampia! Tunsin olevani kuin akvaariossa, jossa sain tutustu vedenalaisen maailman ihmeisiin! Miehiä oli niin monta etten voinut muuta kuin ihastella. Mistä tämä tietous putkahti juuri silloin eteeni, kuin olisin löytänyt jotain uutta ja ihmeellistä. Sitä se minulle olikin. Siitä hetkestä alkaen, en nähnyt muita kuin tummatukkaisia miehiä. Ja ajattelin, että yhden tuollaisen kun saisin itselleni, olisin maailman onnellisin nainen! Sitä unelmaa kohti minä kuljen! Ja todella toivon että saisin kulkea sen rauhassa kenenkään esittämättä mitään, kenenkään sanomatta mitään, joka ei siihen milään tavalla voi kuulua! Kovin helposti voi pirstaloitua kun on kauan elänyt kuin jonkin näytelmän keskiössä ja sitä en enää halua missään kokea!
Minä toimin
Anonyymi-ap
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222020- 1361966
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81182Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3831157- 621076
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61930
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45896- 2821