Mikä on Dacian paras ominaisuus

Anonyymi-ap

Nyt mietteitä ja ajatuksia kehään. Mikä on Dacian paras ominaisuus. Onko sellaisia edes olemassa. Itse kallistuisin Rombatin skkuun. Se on hyvä!

28

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lapsellisen ja hölmöt jutut jatkuu jopa juhannuksena. Ehkä laitoksessa ei pääse juhlatunnelmaan?

• Anonyymi

No kun mä en saanut tänään vanukasta

• Anonyymi

Mihin halvatun juhlatunnelmaan? Noin puolet suomalaisista viettää juhannusta. Minä ainakin olen kotona lepäämässä raskaan työviikon päälle. Huvittavinta tässä on että sinäkin selkeästi juhannuksena päivystät suolikaksnelosessa, mutta muita siitä halventaa samalla asialla mitä itse teet. Selkeästi olet narsisti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nyt otti ohraleipä. Tombatin akku sippasi kesken ajon. Jouduin työntämään autoa. Ei helkkari mitä laatua. Ei koskaan ennää Rombattii!

• Anonyymi

Mulla tomboyn akku levisi. Saatan silti ostaa uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla tomboyn akku levisi. Saatan silti ostaa uudelleen.

Älä. Kiitos kuitenkin tästä tiedosta hihihihihi

• Anonyymi

Autossa käytetään paljon alkuperältään romanialaisia komponentteja.
      Nimi saattaa siis hyvin tulla nimestä Romanian Batteries Ltd.
      Ei siis välttämättä mitään High Techiä!

• Anonyymi

Normi 12voltin akku, siinäkö on yleensäkin jotain hienoja ja teknisiä hienouksia?
        Eikö nyt olisi terapian paikka?

• Anonyymi

viinan myynti onnistuu dasialla

• Anonyymi

Dacian paras ominaisuus. Halpa hinta.

• Anonyymi

Dacian huonoin ominaisuus. Rombatin akku! SIPPAA HUOLELLA.

• Anonyymi

Itse ajelen premiumautoilla kotosalla mutta parilla ulkomaanmatkalla on ollut vuokrattuna diesel-Dacia. Islannissa oli Duster ja aiemmalla reissulla joku suunnilleen Golf- Polo-luokan väliin sijoittuva malli. Täytyy sanoa, että molemmat olivat aivan kelpo autoja. Molemmat olivat silleen hyvällä tavalla vanhanaikaisia ilman kaiken maailman turhia kotkotuksia. Eikä ajettavuudessa tai mukavuudessakaan ollut mitään vikaa. Tuon pienemmän mallin diesel ei ollut mitenkään kovin tehokas mutta muun liikenteen tahdissa silläkin pysyi hyvin.

• Anonyymi

Hihihihihihiii. Olipas hauska satu. Taidat olla oikea satusetä. Nauroin kippurassa kun luin satusi. Lissää satuja ja vanukasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihihihihihiii. Olipas hauska satu. Taidat olla oikea satusetä. Nauroin kippurassa kun luin satusi. Lissää satuja ja vanukasta.

Ei tuossa ole mitään satua. Pitää ottaa huomioon autojen hinta. Siihen nähden ne olivat suunnilleen upouusina vuokra-autoina oikein kelpo autoja. Viikon ajelulla ei tietenkään pysty ottamaan mitään kantaa siihen, millaisia ne olisivat pidemmän päälle.

• Anonyymi

Dacian paras ominaisuus on hinta/laatu suhde, sekä kestävyys. Puhun kokemuksesta.

• Anonyymi

Vanha avaus, mutta siinä on melkoinen lapsus. Akun merkki ei ole ominaisuus, joten avaus kertoo hänestä ihan liikaa.

• Anonyymi

Paras ominaisuus on että arvo tippuu todella nopeasti, käytettyjä saa halvalla.

• Anonyymi

Näinhän se tuppaa olemaan autoilla joita ei kukaan halua.

• Anonyymi

Dacian hinta laskee todella vähän euroissa verrattuna kalliisiin autoihin. Tämä on fakta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dacian hinta laskee todella vähän euroissa verrattuna kalliisiin autoihin. Tämä on fakta.

Niin siis jos kaivaa faktat takamuksestaan. Japanilaisten autojen arvo laskee oikeasti hitaasti. Esim. pari vuotta sitten 20k€ ostettu corolla on edelleen sen 20k€. Sen sijaan uutena 17000€ ostettu sandero on kahden vuoden päästä kymppitonnin, melko hurja arvon alenema niissä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis jos kaivaa faktat takamuksestaan. Japanilaisten autojen arvo laskee oikeasti hitaasti. Esim. pari vuotta sitten 20k€ ostettu corolla on edelleen sen 20k€. Sen sijaan uutena 17000€ ostettu sandero on kahden vuoden päästä kymppitonnin, melko hurja arvon alenema niissä!!

Siis Corollan arvo ei laske ollenkaan! Uskooko kukaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Corollan arvo ei laske ollenkaan! Uskooko kukaan?

Asian voit tarkistaa nettiautosta. Minä ostin corollan 20 tonnilla pari vuotta sitten 27tkm ajettuna. Olen nyt rullannut sen 50 tonniin, nettiauto katselin niin 50 tonnia ajettuja ei tällä hetkellä alle 20 tonniin. Kysyttyä tavaraa, arvo ei laske vaikka metrit nousee.

• Anonyymi

Halvassa autossa ei kauheasti euroja häviä arvon pudotuksessa. Mitä kalliimpi auto, sitä nopeammin euroja palaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asian voit tarkistaa nettiautosta. Minä ostin corollan 20 tonnilla pari vuotta sitten 27tkm ajettuna. Olen nyt rullannut sen 50 tonniin, nettiauto katselin niin 50 tonnia ajettuja ei tällä hetkellä alle 20 tonniin. Kysyttyä tavaraa, arvo ei laske vaikka metrit nousee.

Hihii, saahan sitä unelmoida.
        Käyppäs kysymässä vaihtoarvo.🤡

• Anonyymi

NIUVAN VANUKAS ON HYVVÄÄ!

• Anonyymi

Puhut vähän mutta asiaa. NIIN ON!

• Anonyymi

Se vie vähän tilaa korjaamon parkkipaikalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      110
      2301
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      24
      1859
    3. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      26
      1837
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      44
      1831
    5. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      99
      1775
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      57
      1112
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      110
      1006
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      853
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      52
      824
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      817
    Aihe