Nyt mietteitä ja ajatuksia kehään. Mikä on Dacian paras ominaisuus. Onko sellaisia edes olemassa. Itse kallistuisin Rombatin skkuun. Se on hyvä!
Mikä on Dacian paras ominaisuus
28
607
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsellisen ja hölmöt jutut jatkuu jopa juhannuksena. Ehkä laitoksessa ei pääse juhlatunnelmaan?
- Anonyymi
No kun mä en saanut tänään vanukasta
- Anonyymi
Mihin halvatun juhlatunnelmaan? Noin puolet suomalaisista viettää juhannusta. Minä ainakin olen kotona lepäämässä raskaan työviikon päälle. Huvittavinta tässä on että sinäkin selkeästi juhannuksena päivystät suolikaksnelosessa, mutta muita siitä halventaa samalla asialla mitä itse teet. Selkeästi olet narsisti.
- Anonyymi
Tässä dacisteille musiikkia
https://www.youtube.com/watch?v=dSy2DcATYUo - Anonyymi
Nyt otti ohraleipä. Tombatin akku sippasi kesken ajon. Jouduin työntämään autoa. Ei helkkari mitä laatua. Ei koskaan ennää Rombattii!
- Anonyymi
Mulla tomboyn akku levisi. Saatan silti ostaa uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tomboyn akku levisi. Saatan silti ostaa uudelleen.
Älä. Kiitos kuitenkin tästä tiedosta hihihihihi
- Anonyymi
Autossa käytetään paljon alkuperältään romanialaisia komponentteja.
Nimi saattaa siis hyvin tulla nimestä Romanian Batteries Ltd.
Ei siis välttämättä mitään High Techiä!- Anonyymi
Normi 12voltin akku, siinäkö on yleensäkin jotain hienoja ja teknisiä hienouksia?
Eikö nyt olisi terapian paikka?
- Anonyymi
viinan myynti onnistuu dasialla
- Anonyymi
Dacian paras ominaisuus. Halpa hinta.
- Anonyymi
Dacian huonoin ominaisuus. Rombatin akku! SIPPAA HUOLELLA.
- Anonyymi
Itse ajelen premiumautoilla kotosalla mutta parilla ulkomaanmatkalla on ollut vuokrattuna diesel-Dacia. Islannissa oli Duster ja aiemmalla reissulla joku suunnilleen Golf- Polo-luokan väliin sijoittuva malli. Täytyy sanoa, että molemmat olivat aivan kelpo autoja. Molemmat olivat silleen hyvällä tavalla vanhanaikaisia ilman kaiken maailman turhia kotkotuksia. Eikä ajettavuudessa tai mukavuudessakaan ollut mitään vikaa. Tuon pienemmän mallin diesel ei ollut mitenkään kovin tehokas mutta muun liikenteen tahdissa silläkin pysyi hyvin.
- Anonyymi
Hihihihihihiii. Olipas hauska satu. Taidat olla oikea satusetä. Nauroin kippurassa kun luin satusi. Lissää satuja ja vanukasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihihihihihiii. Olipas hauska satu. Taidat olla oikea satusetä. Nauroin kippurassa kun luin satusi. Lissää satuja ja vanukasta.
Ei tuossa ole mitään satua. Pitää ottaa huomioon autojen hinta. Siihen nähden ne olivat suunnilleen upouusina vuokra-autoina oikein kelpo autoja. Viikon ajelulla ei tietenkään pysty ottamaan mitään kantaa siihen, millaisia ne olisivat pidemmän päälle.
- Anonyymi
Dacian paras ominaisuus on hinta/laatu suhde, sekä kestävyys. Puhun kokemuksesta.
- Anonyymi
Vanha avaus, mutta siinä on melkoinen lapsus. Akun merkki ei ole ominaisuus, joten avaus kertoo hänestä ihan liikaa.
- Anonyymi
Paras ominaisuus on että arvo tippuu todella nopeasti, käytettyjä saa halvalla.
- Anonyymi
Näinhän se tuppaa olemaan autoilla joita ei kukaan halua.
- Anonyymi
Dacian hinta laskee todella vähän euroissa verrattuna kalliisiin autoihin. Tämä on fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacian hinta laskee todella vähän euroissa verrattuna kalliisiin autoihin. Tämä on fakta.
Niin siis jos kaivaa faktat takamuksestaan. Japanilaisten autojen arvo laskee oikeasti hitaasti. Esim. pari vuotta sitten 20k€ ostettu corolla on edelleen sen 20k€. Sen sijaan uutena 17000€ ostettu sandero on kahden vuoden päästä kymppitonnin, melko hurja arvon alenema niissä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis jos kaivaa faktat takamuksestaan. Japanilaisten autojen arvo laskee oikeasti hitaasti. Esim. pari vuotta sitten 20k€ ostettu corolla on edelleen sen 20k€. Sen sijaan uutena 17000€ ostettu sandero on kahden vuoden päästä kymppitonnin, melko hurja arvon alenema niissä!!
Siis Corollan arvo ei laske ollenkaan! Uskooko kukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Corollan arvo ei laske ollenkaan! Uskooko kukaan?
Asian voit tarkistaa nettiautosta. Minä ostin corollan 20 tonnilla pari vuotta sitten 27tkm ajettuna. Olen nyt rullannut sen 50 tonniin, nettiauto katselin niin 50 tonnia ajettuja ei tällä hetkellä alle 20 tonniin. Kysyttyä tavaraa, arvo ei laske vaikka metrit nousee.
- Anonyymi
Halvassa autossa ei kauheasti euroja häviä arvon pudotuksessa. Mitä kalliimpi auto, sitä nopeammin euroja palaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asian voit tarkistaa nettiautosta. Minä ostin corollan 20 tonnilla pari vuotta sitten 27tkm ajettuna. Olen nyt rullannut sen 50 tonniin, nettiauto katselin niin 50 tonnia ajettuja ei tällä hetkellä alle 20 tonniin. Kysyttyä tavaraa, arvo ei laske vaikka metrit nousee.
Hihii, saahan sitä unelmoida.
Käyppäs kysymässä vaihtoarvo.🤡
- Anonyymi
NIUVAN VANUKAS ON HYVVÄÄ!
- Anonyymi
Puhut vähän mutta asiaa. NIIN ON!
- Anonyymi
Se vie vähän tilaa korjaamon parkkipaikalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102301Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from241859Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261837Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276441831- 991775
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571112- 1101006
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20853- 52824
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110817