Onko ehtinyt tulla oikeasti ikävä vai mitä mielessä liikkuu?
Onko ikävä?
6
237
Vastaukset
- Anonyymi
Sä ajattelet mua hirveen paljon. Ihanaa ja hämmentävää.
- Anonyymi
Ikävä on kaipausta ja kaihoa jonnekin tai jonkun luo. - Ihminen tuntee ikävää, kun hän muistelee myönteisiä, mutta nyt poissaolevia asioita. Ikävä on yleensä ohimenevää. Se päättyy esimerkiksi silloin, kun rakkaan ihmisen taas tapaa ja voi halata. Sellaista ei voi kaivata tai ikävöidä mitä ei koskaan ole ollutkaan.
- Anonyymi
Oli ikävä samalla sekunnilla, kun selkäni käänsin. 🥲
- Anonyymi
Minä mainitsin tästä eilen, että sinä teet minusta LÄHEISRIIPPUVAISEN sinusta.
Oliko sinun unelmasi olla minun LÄMMIN TYYNY, HALI-NALLE, RIIPPU-KEINU JA KAIKKEA MITÄ MINÄ VAIN HALUAN?
Ajattele jos me maattais näin ja otettais aurinkoa... Minä ruskettuisin, mutta sinulla olisi minun profiili sinussa kiinni. 🥰😘♥️ - Anonyymi
On ikävä. Ei tunnu oikealta kun mies ei ole elämässäni, minun kun on ❤️
- Anonyymi
tokihan se on ikävä ässää.. niinkun kaikkina kesinä on ollut kun olen yksin hiippaillut… ehkä mä vielä jonain päivänä löydän hänen luo taas..😔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.202665Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162101961Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591748Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021561Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491466Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2071348- 961246
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521157Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171045Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil14932