Oletteko panneet tai onko teitä pantu pelkästään reisien tai pakaroitten väliin,siis ei anuksen sisään.Kokemuksia ja mielipiteitä
Reisien väliin
21
1091
Vastaukset
- Anonyymi
Oon pannut ja mua on pantu sukkis pakaroille. Eli vain kulleja hierottu toisemma sukkahosu pakaroille ja ne mällätty. M/M
- Anonyymi
Kaverini pyysi laittamaan kalun anuksen aukolle ja painelemaan varoen siihen.Ei siis sisään ja samalla itse käteenvetäen.
M48v- Anonyymi
Tosi on TERV. SETÄ 48.
Juu kattellaan ja mua ihaillaan kuten kuvasta linkissä näkyy olen ihailtu ja kokenu !
Kaikki tuntee ja se on upeaa!
https://aijaa.com/DQBJWC . GAy queer on Raunie ok.
https://aijaa.com/DQBJWC
- Anonyymi
Kyllä on pantu ihan lähelle ja spermat lensi heti Porissa
- Anonyymi
Mua kiinnostais että mun pakaroiden väliin joku yli 60v mies työntelis kyrpäänsä. Mä pitkä hoikka 57v mies jolla poikamaisen pieni perse 02al.
- Anonyymi
Tuo olisi kiva joskus toteuttaa, saisit tuntea 64ukm 17/4.5 kiimalimasta märän kyrpäni poikamaisen pienen pepun vaossa lopuksi spermaisin sen kokonaan ja liuttelisin kulliani nauttien.....09al.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olisi kiva joskus toteuttaa, saisit tuntea 64ukm 17/4.5 kiimalimasta märän kyrpäni poikamaisen pienen pepun vaossa lopuksi spermaisin sen kokonaan ja liuttelisin kulliani nauttien.....09al.
No hitto kun olis upeeta kun niin tekisit. Vaan taas on välimatkaa paljon. M57v 02al
- Anonyymi
Mistä löydän sinut itsekin 02 Pasi
- Anonyymi
Kumpa löytyis runsas spermalastin en yli 60v mies naimaan pikkuperseistä 57v miestä pakaroiden väliin 02al?
- Anonyymi
Mun ex-bf tykkäs tosi paljon panna mua pakaroitten väliin, harvemmin pani anukseen. Toistatuntia kyllä pani pakaroitten väliin ennen kuin laukes.
- Anonyymi
Aikanaan 35v ollessani 64v kaverini ehdotti, että panen hänen kouraansa, joka liukuvoiteessa ja jota pitää paikallaan istuen sängyn vieressä tavallaan kuin emätintä tai anusta.
Se oli mukavaa puuhaa ja kaverilleni myös.Itseltä paineet pois ja kaverilleni nautinto nähdä tulos, kun itseltä tuli. - Anonyymi
Kahden vanhemman miehen käsittelyssä . Toinen pani takaa peppuun ja toinen edestä reisien väliin.
- Anonyymi
Tosi namilta kuulostaa!
Kumpa saiskin peppuvakoon kullia 65v. JKL
- Anonyymi
Joks vuotaa
- Anonyymi
teininä pantiin kaverin kanssa toisiamme niin edestä kuin takaakin rasvattua persvakoa ja sitä tehtiin kohtuullisen usein. ja kyllähän se oli nautinnollista, ikinä ei silti pantu perseeseen.
ja vaimoa olen pannut persposkien väliin välillä aamuisin kun sillä on menkat. tuntuu ihanalta kun hänellä on silkkiset pikkarit ja kulli liukuu persposkien välissä.
ainut mikä siinä on huonoa, tulee sotkettua persvako ja lakanatkin. - Anonyymi
Mun persvaon voisi mällätä huolella.
M61 - Anonyymi
Monta kertaa nuorena kaverit laittoi munaa pakaroiden väliin. Tuntui hyvältä vastaanottajallekin se kuuma patukka siellä. Tahtoisi vieläkin. Sisään myös.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043066
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872415- 241956
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221510Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291480Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151385- 87912
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26897Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62846Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2769