Katselin just " Rantataloa etsimässä" TV5, ja olivat jossain floridassa tai muualla ja amerikkalaisia, kaikki oli ihan järkyttävän läskejä! Tuntui ihan että katselee jotain ihmeen komediaa!... Ihan käsittämättömän läskiä väki siellä. No yksi nainen oli ihan hyvännäköinen kun oli muodokas, hieman ylipainoinen, mutta kaikki muut oli vaan läskejä. Miehet oli jotain bodareita olevinaan mutta valtavat mahat niillä, ei se bodaus auta, silloin sitä on vaan läski ja sillä selvä kun vatsa on valtava.
Lihavat tvssä
8
187
Vastaukset
- Anonyymi
Olipahan sinulla ihmettelemistä!
- Anonyymi
Ei siinä ihmettelmistä ollut se vaan oli huvittavaa.... Ihan kuin joku komediaohjelma olisi ollut, mutta kaikki oli ihan tosissaan koko ajan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ihmettelmistä ollut se vaan oli huvittavaa.... Ihan kuin joku komediaohjelma olisi ollut, mutta kaikki oli ihan tosissaan koko ajan....
Sinulla on paha päähänpinttymä ihmisten painosta . Ja vielä sanot että se on muka huvittavaa . Jotenkin. Tulee mieleen suljetulla oleva ihminen jolle on huvittavaa ihmiset ja heidän lihavuutensa. Ei minua ainakaan huvittaisi mitenkään. Toisten ihmisten koko, eikö tulisi mieleenkään kirjoitella nettiin noin alentavasti.
Sitä on kestänyt nyt jonkin aikaa tuo lihavien ivaaminen ensin kaikki ajattelee että väliaikaista vaan kun saa päähänpinttymän jostain asiosta niin es tulee sitten kokoainkinen. Toistaminen siitä.
No ehkä ohitse kun tulee elokuu, ,ja tuo päähänpinttymä katoaa, se tapaa olla niin , ihmisten kanssa joilla on tämä käytös tapa , kuten tämäkin asia siis kerta kerran jälkeen samoja asioita joissa on toisten ihmisten kokoa halveksit , sosiaaliset koodit vissiin vanhempasi unohtivat opettaa sinulle . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on paha päähänpinttymä ihmisten painosta . Ja vielä sanot että se on muka huvittavaa . Jotenkin. Tulee mieleen suljetulla oleva ihminen jolle on huvittavaa ihmiset ja heidän lihavuutensa. Ei minua ainakaan huvittaisi mitenkään. Toisten ihmisten koko, eikö tulisi mieleenkään kirjoitella nettiin noin alentavasti.
Sitä on kestänyt nyt jonkin aikaa tuo lihavien ivaaminen ensin kaikki ajattelee että väliaikaista vaan kun saa päähänpinttymän jostain asiosta niin es tulee sitten kokoainkinen. Toistaminen siitä.
No ehkä ohitse kun tulee elokuu, ,ja tuo päähänpinttymä katoaa, se tapaa olla niin , ihmisten kanssa joilla on tämä käytös tapa , kuten tämäkin asia siis kerta kerran jälkeen samoja asioita joissa on toisten ihmisten kokoa halveksit , sosiaaliset koodit vissiin vanhempasi unohtivat opettaa sinulle .No ei tässä nyt kukaan ole ivannut ketään. Sanoin vaan että se näytti todella huvittavalta kun kaikki oli läskejä... ihan kuin komediaa olisi katsellut. Ei minulla mitään ole lihavia vastaan, hauskaahan se vaan on niitä nähdä.
Itse et ole edes nähnyt koko ohjelmaa ja sinulla on jo selvä mielipide valmiina. Sen ohjelman lihavista huvittavia teki se että niillä oli ihan liian pienet vaatteet päällä, oikeastaan se just teki niistä naurettavan näköisiä, eikä varsinaisesti se lihavuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä ohitse kun tulee elokuu, ,ja tuo päähänpinttymä katoaa, se tapaa olla niin , ihmisten kanssa joilla on tämä käytös tapa , kuten tämäkin asia siis kerta kerran jälkeen samoja asioita joissa on toisten ihmisten kokoa halveksit , sosiaaliset koodit vissiin vanhempasi unohtivat opettaa sinulle ."Ei minua ainakaan huvittaisi mitenkään"
Jos sinusta lihavuus on niin vakava asia että siihen pitää suhtautua vakavasti, niin mikset sitten vaan laihduta?
- Anonyymi
Ei se Ronald Rumppikaan ihan laiheliini ole. Painaa yli sata kiloa. Tosin onhan se muutenkin pitkä mies.
- Anonyymi
Trump pukeutuu oikean kokoisiin vaatteisiin jotka peittää lihavuuden. Tai oikeestaan vissiin liian isoihin vaatteisiin. Trumppi vasta naurettavan näköinen olisikin jos kulkisi liian tiukka t-paita ja sortsit päällänsä....
- Anonyymi
se oli vissiin tämä ohjelma, mutta en yhtään tiedä mikä jakso.
kuuman näköistä oli ja hiekkaranta siinä
Beachfront Bargain Hunt | HGTV
https://www.youtube.com/playlist?list=PL3ciaInkqyXA9Lv1wnfP6ubGyli5WchMm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun432994Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081867Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171850- 171454
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si741443Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431328- 241285
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?791225- 311058
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1001048