Katselin just " Rantataloa etsimässä" TV5, ja olivat jossain floridassa tai muualla ja amerikkalaisia, kaikki oli ihan järkyttävän läskejä! Tuntui ihan että katselee jotain ihmeen komediaa!... Ihan käsittämättömän läskiä väki siellä. No yksi nainen oli ihan hyvännäköinen kun oli muodokas, hieman ylipainoinen, mutta kaikki muut oli vaan läskejä. Miehet oli jotain bodareita olevinaan mutta valtavat mahat niillä, ei se bodaus auta, silloin sitä on vaan läski ja sillä selvä kun vatsa on valtava.
Lihavat tvssä
9
280
Vastaukset
- Anonyymi
Olipahan sinulla ihmettelemistä!
- Anonyymi
Ei siinä ihmettelmistä ollut se vaan oli huvittavaa.... Ihan kuin joku komediaohjelma olisi ollut, mutta kaikki oli ihan tosissaan koko ajan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ihmettelmistä ollut se vaan oli huvittavaa.... Ihan kuin joku komediaohjelma olisi ollut, mutta kaikki oli ihan tosissaan koko ajan....
Sinulla on paha päähänpinttymä ihmisten painosta . Ja vielä sanot että se on muka huvittavaa . Jotenkin. Tulee mieleen suljetulla oleva ihminen jolle on huvittavaa ihmiset ja heidän lihavuutensa. Ei minua ainakaan huvittaisi mitenkään. Toisten ihmisten koko, eikö tulisi mieleenkään kirjoitella nettiin noin alentavasti.
Sitä on kestänyt nyt jonkin aikaa tuo lihavien ivaaminen ensin kaikki ajattelee että väliaikaista vaan kun saa päähänpinttymän jostain asiosta niin es tulee sitten kokoainkinen. Toistaminen siitä.
No ehkä ohitse kun tulee elokuu, ,ja tuo päähänpinttymä katoaa, se tapaa olla niin , ihmisten kanssa joilla on tämä käytös tapa , kuten tämäkin asia siis kerta kerran jälkeen samoja asioita joissa on toisten ihmisten kokoa halveksit , sosiaaliset koodit vissiin vanhempasi unohtivat opettaa sinulle . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on paha päähänpinttymä ihmisten painosta . Ja vielä sanot että se on muka huvittavaa . Jotenkin. Tulee mieleen suljetulla oleva ihminen jolle on huvittavaa ihmiset ja heidän lihavuutensa. Ei minua ainakaan huvittaisi mitenkään. Toisten ihmisten koko, eikö tulisi mieleenkään kirjoitella nettiin noin alentavasti.
Sitä on kestänyt nyt jonkin aikaa tuo lihavien ivaaminen ensin kaikki ajattelee että väliaikaista vaan kun saa päähänpinttymän jostain asiosta niin es tulee sitten kokoainkinen. Toistaminen siitä.
No ehkä ohitse kun tulee elokuu, ,ja tuo päähänpinttymä katoaa, se tapaa olla niin , ihmisten kanssa joilla on tämä käytös tapa , kuten tämäkin asia siis kerta kerran jälkeen samoja asioita joissa on toisten ihmisten kokoa halveksit , sosiaaliset koodit vissiin vanhempasi unohtivat opettaa sinulle .No ei tässä nyt kukaan ole ivannut ketään. Sanoin vaan että se näytti todella huvittavalta kun kaikki oli läskejä... ihan kuin komediaa olisi katsellut. Ei minulla mitään ole lihavia vastaan, hauskaahan se vaan on niitä nähdä.
Itse et ole edes nähnyt koko ohjelmaa ja sinulla on jo selvä mielipide valmiina. Sen ohjelman lihavista huvittavia teki se että niillä oli ihan liian pienet vaatteet päällä, oikeastaan se just teki niistä naurettavan näköisiä, eikä varsinaisesti se lihavuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä ohitse kun tulee elokuu, ,ja tuo päähänpinttymä katoaa, se tapaa olla niin , ihmisten kanssa joilla on tämä käytös tapa , kuten tämäkin asia siis kerta kerran jälkeen samoja asioita joissa on toisten ihmisten kokoa halveksit , sosiaaliset koodit vissiin vanhempasi unohtivat opettaa sinulle ."Ei minua ainakaan huvittaisi mitenkään"
Jos sinusta lihavuus on niin vakava asia että siihen pitää suhtautua vakavasti, niin mikset sitten vaan laihduta?
- Anonyymi
Ei se Ronald Rumppikaan ihan laiheliini ole. Painaa yli sata kiloa. Tosin onhan se muutenkin pitkä mies.
- Anonyymi
Trump pukeutuu oikean kokoisiin vaatteisiin jotka peittää lihavuuden. Tai oikeestaan vissiin liian isoihin vaatteisiin. Trumppi vasta naurettavan näköinen olisikin jos kulkisi liian tiukka t-paita ja sortsit päällänsä....
- Anonyymi
se oli vissiin tämä ohjelma, mutta en yhtään tiedä mikä jakso.
kuuman näköistä oli ja hiekkaranta siinä
Beachfront Bargain Hunt | HGTV
https://www.youtube.com/playlist?list=PL3ciaInkqyXA9Lv1wnfP6ubGyli5WchMm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54728Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434588Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1553673Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313490Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063486Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm452956Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121070Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap81938Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63829- 93772