Muistakaa, ettei se juominen ole pääasia juhannuksessa, voi nauttia seurasta ilmankin. Älkää hukkuko, älkääkä tapelko.
Hyvää ja turvallista juhannusta!
16
588
Vastaukset
- Anonyymi
Nii
- Anonyymi
Happy days🥳
- Anonyymi
Voi, kun kuolisinkin
- Anonyymi
Tarvit apua
- Anonyymi
ihmisen on juotava säännöllisesti
- Anonyymi
Ko pukkasi sukua tontille ja lapsia oli joukos jä happaman otto vähille. Oli menoa ja melskettä tontilla ko omin lapsieni perikunnat temmelsi tontilla ja naapurostossa.
Olihan se mukava katsella miniöiden temmelystä lapsien kanssa pihalla.
Harvoin jää hapanta liki kassillinen nauttimatta, mun oma perikunta siinä ihan kohtullisesti tissutteli .
No, tämän viikon olen työvelvoitteita vailla joten voin hyödyntää tilanteen, samalla voin jahdat naapurin villejä rouvia ;) ;)
Että silleen meni tämä juhannus.
Persut taineet sammua jo aaton aatona ko eivät kommentoi netissä vaalimurheitaan. - Anonyymi
Saikko yhtään lasta "syliin" yöllä ja tulikeppiä käyttää?
- Anonyymi
Olihan taas Kannuksessa kerran juhannus,nuoret metelöi ja rettelöi ja pojat pölli kaupasta viinaa ja tupakkkia meno kuin villisä lännessä
- Anonyymi
Mitä taas sekoilet ei kaupasta voi varastaa tupakkaa edes mustalainen ne on lukkojen takana kassalla.
- Anonyymi
Tää mt potilas jauhaa samaa sopaansa. On yrittänyt houkutella poikia em tuotteilla mutta eivät ole lämmenneet. Nyt purkaa pahaa oloaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää mt potilas jauhaa samaa sopaansa. On yrittänyt houkutella poikia em tuotteilla mutta eivät ole lämmenneet. Nyt purkaa pahaa oloaan
Rauhoitu poika muista kuri kuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu poika muista kuri kuri
Tuu kurittaan. Sovitaan aika ja paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu kurittaan. Sovitaan aika ja paikka
Käsken sinua rauhoittumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsken sinua rauhoittumaan
Lauantaina klo 18 Raviradan katsomon edessä?
- Anonyymi
Tuntuu olevan monen sortin potilasta täällä😂
- Anonyymi
Niin on, kaikki kesälesket villinä ja vanahat piiat parkuu elämänmenoon kataluutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838