Mistä löytää kivaa seuraa vapaa-ajan viettoon .
Vaikka lomalle jonnekkin päin Suomea, Lappiin tai onko ehdottaa jotain paikkaa?
Normaali mies olen ja omat kulumia huvin pystyn maksamaan.
Pohjois-savo
64v mies olisi vailla seuraa
7
229
Vastaukset
- Anonyymi
Täällö N25 Limingasta kiinnostui
- Anonyymi
Moi. Millainen sinä olet? Kik jurttu0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Millainen sinä olet? Kik jurttu0
Kerro itsestäsi ensin jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro itsestäsi ensin jotain
Eläkkeellä oleva autokorjaamoalan yrittäjä.
Raitis , tupakaton, luotettava, rauhallinen , huumori kohdallaan mm
Asun ok- talossa rauhallisella alueella
Lenkkeilen ja pidän itseäni kunnossa tehden kaikenlaista työtä ja kuntoilua.
180/ 85kg
Siinä jotain - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkkeellä oleva autokorjaamoalan yrittäjä.
Raitis , tupakaton, luotettava, rauhallinen , huumori kohdallaan mm
Asun ok- talossa rauhallisella alueella
Lenkkeilen ja pidän itseäni kunnossa tehden kaikenlaista työtä ja kuntoilua.
180/ 85kg
Siinä jotainKerro enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro enemmän
No en kai minä koko elämäntarinaa tänne ala kirjoittelemaan vai haluatko kaikki salasanat ja pankkitilin saldon sekä mitä vielä muuta.
Et itsekkään ole kertonut mitään itsestäsi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kai minä koko elämäntarinaa tänne ala kirjoittelemaan vai haluatko kaikki salasanat ja pankkitilin saldon sekä mitä vielä muuta.
Et itsekkään ole kertonut mitään itsestäsi!No, sitten tytön jalat pysyvät kiinni ja voit vapaa-ajallasi kätellä pitkäaikaistyötöntä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241636
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181036