Mistä löytää kivaa seuraa vapaa-ajan viettoon .
Vaikka lomalle jonnekkin päin Suomea, Lappiin tai onko ehdottaa jotain paikkaa?
Normaali mies olen ja omat kulumia huvin pystyn maksamaan.
Pohjois-savo
64v mies olisi vailla seuraa
7
252
Vastaukset
- Anonyymi
Täällö N25 Limingasta kiinnostui
- Anonyymi
Moi. Millainen sinä olet? Kik jurttu0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Millainen sinä olet? Kik jurttu0
Kerro itsestäsi ensin jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro itsestäsi ensin jotain
Eläkkeellä oleva autokorjaamoalan yrittäjä.
Raitis , tupakaton, luotettava, rauhallinen , huumori kohdallaan mm
Asun ok- talossa rauhallisella alueella
Lenkkeilen ja pidän itseäni kunnossa tehden kaikenlaista työtä ja kuntoilua.
180/ 85kg
Siinä jotain - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkkeellä oleva autokorjaamoalan yrittäjä.
Raitis , tupakaton, luotettava, rauhallinen , huumori kohdallaan mm
Asun ok- talossa rauhallisella alueella
Lenkkeilen ja pidän itseäni kunnossa tehden kaikenlaista työtä ja kuntoilua.
180/ 85kg
Siinä jotainKerro enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro enemmän
No en kai minä koko elämäntarinaa tänne ala kirjoittelemaan vai haluatko kaikki salasanat ja pankkitilin saldon sekä mitä vielä muuta.
Et itsekkään ole kertonut mitään itsestäsi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kai minä koko elämäntarinaa tänne ala kirjoittelemaan vai haluatko kaikki salasanat ja pankkitilin saldon sekä mitä vielä muuta.
Et itsekkään ole kertonut mitään itsestäsi!No, sitten tytön jalat pysyvät kiinni ja voit vapaa-ajallasi kätellä pitkäaikaistyötöntä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1132352Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from371938Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen281882- 1021877
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276481876Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581159- 1101056
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20923- 54880
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110847