Rakkaalle kaunis koivuinen dildo
Tänään on hyvä päivä vuolla
17
240
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tartten sellaisen kun et ole mun kanssa.
- AnonyymiUUSI
Heehheh
- AnonyymiUUSI
En tarvitse mutta olisi hieno koriste!
- AnonyymiUUSI
Milloin tuot sen?
- AnonyymiUUSI
Onko ihan VISA KOIVUA?
- AnonyymiUUSI
Kysyin vain siksi, koska VAIVAIS KOIVU DILDOSTA EI OLE KYLLÄ MITÄÄN SEKSUAALISTA ILOA, MUTTA SAAHAN SIITÄ HYVÄT NAURUT
- AnonyymiUUSI
Haluan hieskoivusta 😂😂😂👍
- AnonyymiUUSI
Eikö rauduskoivu käy😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö rauduskoivu käy😂
Hieskoivusta kuulostaa paremmalta 😂
- AnonyymiUUSI
Joo, Alkuun ärsyynnyin kun tämän luin mutta totta taitaa olla, että tietyt porukat vaatii tiedon jo puolisosta ja vaatii suhdetarkkailua että tämä saadaan päättymään.
- AnonyymiUUSI
Mutta ei ne kaikki suhteista tule, jotkut naisee osaa hakata itse ja sukulaissuhteet vaikuttaa, ei voi enää kohta olla kaikkien sukulaisten kanssa tekemisissä.
Näitä naisia siellä on ainakin vaalea Hanna, Mirka, Papu ja Emilia, Susanna ja monia muita. Suljetaan vaan ympyröitä ja estetään muuten tulee itselle nälkäkuolema ja ovat jo piinanneet vuosia ja tehneet päivistä jopa helvettiä.
Toinen porukka yrittää etsiä tämmöisiä ja ei ymmärrä ettei olla kiinnostuneita, koska laskee omaa niin sanottua tasoa. Esim Sari, Mari... Jenni.... ja monia muita.
Tässä olisi jos yhdistyisi, mutta ei käy koska etsitään kunnon hyötyä itselle. - AnonyymiUUSI
Tästä tulee kohta ihan tosi kovia ongelmia.
- AnonyymiUUSI
Tikkuja sinne! Au au au!
- AnonyymiUUSI
Onko naapurin mies mallina. No kivat teille sinne.
- AnonyymiUUSI
Lapista saa Vaivaisukkoja puoleen hintaan viina loppunu
- AnonyymiUUSI
Kuule mies sun pitää kohta töistä vapaata ja tulla hoitamaan minua tähän ihan oikeasti, olen kohta niin heikossa kunnossa kun tekevät mitä vaan että en pysty suojautumaan mitenkään. Oli vika tikki otta se Leena takaisin elämään. Meni jo paljon paremmin kun oli välirikko. Aina alkaa itsellä mennä huonommin kun se pääsee vaikuttamaan. ja toinen on Mirka ja pari muuta.
Tee se, tai minua ei kohta enää ole. - AnonyymiUUSI
Kätevää ja ekologista. Sen voi myös polttaa tai naulata ripustimeksi, josta voi laittaa henkareita roikkumaan. 👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3942842Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762239Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191323- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401256