Tyttöystävä on kaunis ja ihana hoitaja😊❤️
Tyttöystävä on kaunis ja ihana hoitaja
17
399
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla haasteellimpi tapaus saada pälliä kuntoon jos potilas vielä rakastunutkin.
- Anonyymi
Hoitaja missä? 🤔
- Anonyymi
Niuvanniemeltä huutelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemeltä huutelee.
nong kovia panee
- Anonyymi
Sotien kaunis ihana hoitaja 😍☺️
- Anonyymi
Kaikki hoitajat on niin ihania 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
- Anonyymi
Sopivissa lääkkeissä kaikki on ihanaa.
- Anonyymi
Vaimoni oli hoitaja ja hän jätti minut, koska olen tuhkamunainen kaupparatsu.
- Anonyymi
Kukapa tuhkamunaista kaupparatsua kovin pitkään katselisikaan!
- Anonyymi
Minä rakastan tyttöystävää 😊
- Anonyymi
Selitä sille nuo tuliko pantua ja muut panojutut niin on varmasti ihastuksissaan, kun kaltaiseen älykköön törmäsi.
- Anonyymi
Kuka hoitsupoika on sun tyttöystävä?
- Anonyymi
Rakkautta on niin vähän maailmassa, että on mahtava lukea, että joku vielä palvoo ihastustaan.
Rumia puhuvia miehiä on kyllä tarpeeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautta on niin vähän maailmassa, että on mahtava lukea, että joku vielä palvoo ihastustaan.
Rumia puhuvia miehiä on kyllä tarpeeksi.Jättää vaan tulkinnoille varaa kun ei kerro enempää. Kryptistä pähkinää pitää toki hiukan tökkiä.
- Anonyymi
Ihanaa kiitos, niin olenkin. Lien tätä palstaa vain sinun takia 😍😍🌹
- Anonyymi
Kaunis ihana täydellinen ☺️🥰
- Anonyymi
Menkää hoitoon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782