Rakastan sinua

Anonyymi-ap

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.

156

2780

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällä hetkellä en edes yllättyisi.

• Anonyymi

Koska se on päivänselvää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se on päivänselvää!

No joo, en vaan ymmärrä mikset voi sanoa sitä minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo, en vaan ymmärrä mikset voi sanoa sitä minulle.

Sanon livenä hänelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon livenä hänelle

Kun sanoisitkin, molemmat ihan mutkalla ja enemmän minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun sanoisitkin, molemmat ihan mutkalla ja enemmän minä.

Ei me nyt niin mutkalla olla kun syvemmin ajattelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon livenä hänelle

Olet sanonut ja sut on estetty!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me nyt niin mutkalla olla kun syvemmin ajattelee

Olet minun rauhani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sanonut ja sut on estetty!

Mistä tiedät, että monologimanille on käynyt näin? Ai niin, lukuisten naisenaesiintymisperformanssien perusteella mistä skeemailla päivästä toiseen irliin ”sopivaa” tarinaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet minun rauhani.

Älä epäröi kulta

• Anonyymi

En pelästy, mutta saatan kyllä säikähtää ja sanoa : Hyi saatana/ Hyi vittu, kun säikähdin!

• Anonyymi

Just noin :D

• Anonyymi

Hehheh

• Anonyymi

Siis tarkoitin niin minäkin sinua🤭

• Anonyymi

Oletko johonkin yksilöön pakkomielteisiä ajatuksia tunteva todella tyytyväinen tähän noloon hykertelyysi mitä tulee palstaäijän aloituksiin? En usko, homie. -TT

• Anonyymi

En pelästy. Tai ehkä vähän, mutta toivon sitä. Halaat mua vaan sitten kunnolla. 😘

• Anonyymi

Halaan varmasti ja muutakin 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halaan varmasti ja muutakin 🤭

Nyt en enää kestä, siis tätä odotusta. Haluan jo nähdä sut. Haluan sua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en enää kestä, siis tätä odotusta. Haluan jo nähdä sut. Haluan sua!

Olen nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen

Tiedän sen! Ja niin on kaivattunikin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen

Kaikista typerryttävintä näissä sinun naista esittävän teksteissä on se, että pakkomielteiset ihmiset pitää sitä synonyymina tiettyä yksilöä koskien kuin palsta olisi vain yksi nainen. Ei niitä paljon ole, mutta liikaa kuitenkin. -TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen

Kumpikaan teistä ei ole nainen!

• Anonyymi

Se olisi ihanaa.

• Anonyymi

Ukrainan sota loppuu siihen paikkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainan sota loppuu siihen paikkaan

Ei taida koskqan loppua

• Anonyymi

Olethan käynyt EA-kurssin lähiaikoina?

• Anonyymi

Älä pyörry ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pyörry ❤️

Toivottavasti en❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pyörry ❤️

Lupaan etten pyörry❤️

• Anonyymi

EA kurssi on se joka tässä nyt tarvitaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EA kurssi on se joka tässä nyt tarvitaan!

👍🤗

• Anonyymi

2017, eli lupa vanhentunut jo, samoin tulityökortti ja järjestyksenvalvojakortti. Vartijakortti voimassa ensi vuoden joulukuulle. En usko kuitenkaan tarvitsevani korttia, näin vanhaa kukaan enää palkkaa, ja keikkatöissä ei kortteja tarvita.

• Anonyymi

Mun aloitukseen kirjoitti kerran anonyymi nuo sanat. Täällä luulijoiden maailmassa on vaikea uskoa, että oli tarkoitettu just mulle naiselle.

• Anonyymi

Voi kuule palstaäijä, näiden nolojen luulijoiden luvatussa maassa eli suoli2lla luulijat luulee seuraavansa tiettyjen ihmisten tilitystä ja elää ihan omaa pikku todellisuuttaan. Noloa on -t

• Anonyymi

Ei sulle shemalevant,vaan mulle aidolle ladyboylle säikähditkö sateenkaartani? Mul on kuitennii isonpihähä. Ikävä sun sateenkaarta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulle shemalevant,vaan mulle aidolle ladyboylle säikähditkö sateenkaartani? Mul on kuitennii isonpihähä. Ikävä sun sateenkaarta?

Miten sateenkaarella voi olla kokoeroa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sateenkaarella voi olla kokoeroa?

Ei sulla mitään nk olennaisempaa palstasedän kommenttia olis missä roikkua vai haluatko ohjata keskustelun aina elimiin

• Anonyymi

Si, si. Niin minäkin sinu. Miksi minä teke sinun kanssa poikkeus?

• Anonyymi

Soitan poliisit teille kiusaajille! Eikös se mene jakeluun,ett me emme välitä teistä,olette vain haittoja tässä elämässä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soitan poliisit teille kiusaajille! Eikös se mene jakeluun,ett me emme välitä teistä,olette vain haittoja tässä elämässä!

Tarvitsetko palstasetä erillisiä yhteystietoja ja jos, mitä maksat? Jostain mustasta pörssistä niitä vissiin on löytynyt, jos aukotonta tarinaa reflektoi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsetko palstasetä erillisiä yhteystietoja ja jos, mitä maksat? Jostain mustasta pörssistä niitä vissiin on löytynyt, jos aukotonta tarinaa reflektoi

Kuule pikkukalle- googlen kautta salakuuntelu ei taida jeesiä. Lisäys pellelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pelleä ikävä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ei kiusata nimettöminä ketä'n seimpossible. Supo hoitaa yksilön maalittamisen suomessa europol jahtaa supon poppootasupolle tiedoksi perjantaina rannalla edustettuina koko ystäväpiirinipl viesti. Varmaan varattuina muualla. Ie kossua ja vissyä. Mitä yhdestä miehestä sodassa syntyy tappioita yksi scoutti sinne tai tänne niitä on kymmene tusinassanyt on yksi vähemmä souvatt ei se maata kaava. Kuitataan salainen leimalla i moraali ei laske

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psyk.polikl. Lääkärin juttusille. Tää pelle toivottaa hyvää jatkoa ja lämpimiä tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pelleä ikävä?

Ilkkis mainittu. Onko mummolla ikävä mustaa hevosta. Kyllä, muistelen lämmöllä yhteisiä sirkustemppujamme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psyk.polikl. Lääkärin juttusille. Tää pelle toivottaa hyvää jatkoa ja lämpimiä tunteita.

Aivan aivan sillä kaikki muut tämän ns primäärikohteen lisäksi valehtelee ja sinä yrität olla totuuden äänitorvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ei kiusata nimettöminä ketä'n seimpossible. Supo hoitaa yksilön maalittamisen suomessa europol jahtaa supon poppootasupolle tiedoksi perjantaina rannalla edustettuina koko ystäväpiirinipl viesti. Varmaan varattuina muualla. Ie kossua ja vissyä. Mitä yhdestä miehestä sodassa syntyy tappioita yksi scoutti sinne tai tänne niitä on kymmene tusinassanyt on yksi vähemmä souvatt ei se maata kaava. Kuitataan salainen leimalla i moraali ei laske

Todellakin, minä myös uskon palstaäijä vakaasti että tuo mainitsemasi branch on kansalaisia kiusaavien rykmentti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin, minä myös uskon palstaäijä vakaasti että tuo mainitsemasi branch on kansalaisia kiusaavien rykmentti

Ja kaikki kansainvälistä turvallisuusuhkaa tavoittelet toimet tai terrorismin torjunta on vain mainos ja niin edelleen. Jos ei tullut ekasta kommentista selväksi, mitä rivien välistä voi lukea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pelleä ikävä?

Sinua allekirjoittanutta vai mitä tarkoitat? Et todellakaan loista verbaliikallas

• Anonyymi

missä meinasit nähä 😘 mä oon kotona ellei kukaan pyydä minnekään..

• Anonyymi

En mä nyt tätä päivää meinannut, vaan lähitulevaisuutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks viivyttelet, sanoisit heti 😍🤭 Tai siis jos livenä haluat sanoa että niin miksi et pyydä että näkisitte? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks viivyttelet, sanoisit heti 😍🤭 Tai siis jos livenä haluat sanoa että niin miksi et pyydä että näkisitte? 🤔

En pyytele, kyllä me silti nähdään pian ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nähdä kun sun unissasi sorry.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihihiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

milloin te näette? ja millaisessa tilanteessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

milloin te näette? ja millaisessa tilanteessa?

Töissä nähdään ja rakastellaan siinä heti missä nähdään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis työpaikan pihalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis työpaikan pihalla?

Katolla katollaan sivuttain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoista🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoista🤭

🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla jokin hyväkin syy ängetä näihin palstaäijän monologeihin inisemään? Anna kun arvaan- sulla on joku sellainen asetus päässä, että tämä on joku nainen käymässä keskustelua, johon sinä änkeät järjenvastaisesti väliin ns esittämään miestä, joka sanoo njet? Se olisi erittäin harhaista ja juvenaalia vai mitä yksäri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just palstaäijä, sepä on estoton virasto tai toimisto sitten. Pidän täysin mahdollisena, että harmaata arkea elävät paperinpyörittäjät jää koukkuun näihin ns toimistotarinallisuuksiin, koska tällaiseen dadalandiaan on hyvä paeta arkea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katolla katollaan sivuttain

Katotaan kuinka käy🫠

• Anonyymi

Lähex ton pellen saattajax lähimmälle psykpolikl., muutes tulee ikävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin te pysykää ässäkakkosnelosessa. Muutentulee ikävä. Lämpimiä tunteita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi, kun oli ovelasti muotoiltu. Mä tarkoitin, et tänään. Mennään saken keskaribaariin juomaan välikaljaa, ko alkaa toi juhannuskossuki jo väsyttäätuukko mukaan? Ps. Lämpimillä tunteilla jaksaa painaa pidempään. Hyvää kesää, muistakaa jakaa pesää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi, kun oli ovelasti muotoiltu. Mä tarkoitin, et tänään. Mennään saken keskaribaariin juomaan välikaljaa, ko alkaa toi juhannuskossuki jo väsyttäätuukko mukaan? Ps. Lämpimillä tunteilla jaksaa painaa pidempään. Hyvää kesää, muistakaa jakaa pesää.

Kiinnostavaa, että määrittelet sitä palstaäijä jakamiseksi. Ilmeiseti ainakaa sun kohdalla ei saa siitä itse mtn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli varattu taitaa toinen olla, kun salaa pitää nähdä 🤭😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinni ootte jäänyt jo 😁 kaikki tietää 😅🤡

• Anonyymi

Missä te pian näette?😂

• Anonyymi

Niin, missä sinä näet ihmisiä ja mitä annettavaa sinulla heille on- palstan trollimiehen juukauksista johdettua skeidaa vai

• Anonyymi

no kun sanoisitkin.... kun edes tulisit tapaamaan minua..

• Anonyymi

Kokko poltettu🔥juhannus on ohi, hyvää yötä🥱♥️✨️

• Anonyymi

Jos sun kohteella ei ole mitään tietoa sun kiinnostuksestasi, voisin kuvitella että saattaisi pelästyäkin. Sivusta

• Anonyymi

Mitä sitten teet Ikävä-palstalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelen kaksoisliekkini kanssa🔥❤️🔥❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö sinä ihan täysillä kun tivaat randomien motivaatiota kirjoitella tai oleskella keskustelupalstalla- suhtaudutko muihin aina yhtä sanoisinko hostiilisti? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö sinä ihan täysillä kun tivaat randomien motivaatiota kirjoitella tai oleskella keskustelupalstalla- suhtaudutko muihin aina yhtä sanoisinko hostiilisti? Sivusta

Itse asiassa, voi olla vaarallista käydä ihan täysillä, voi seurata uupumus. Mutta toivotaan, että on kumminkin ruuvit riittävän kireällä.

Aiempi sivusta kommentoija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen mitä teen, kuten me kaikki.

Kommentti oli kirjoitettu ihan hyvällä mielellä pohdiskellen. Että jos toisella ei ole aavistustakaan jonkun ihmisen kiinnostuksesta kun tämä tulee täräyttämään melko voimakkaat tunteensa päin naama, siinä voi joku pelästyäkin. Ihmiset kokevat asioita eri tavalla. Jos kohteella on tunteita sinua kohtaan niin sitten lopputulos on varmaankin aika kiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentti oli kirjoitettu ihan hyvällä mielellä pohdiskellen. Että jos toisella ei ole aavistustakaan jonkun ihmisen kiinnostuksesta kun tämä tulee täräyttämään melko voimakkaat tunteensa päin naama, siinä voi joku pelästyäkin. Ihmiset kokevat asioita eri tavalla. Jos kohteella on tunteita sinua kohtaan niin sitten lopputulos on varmaankin aika kiva.

Ei kukaan noin teekään mitä kuvailet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, kyllä tuollaisesta säikähtäisi tai ainakin hämmentyisi, jollei sitten olisi täsmälleen samanlaisia tunteita itsellään sitä toista kohtaan jo olemassa, silloin se täydellistäisi tilanteen. Ehkä yleensä kannattaisi aloittaa hieman kevyemmin jutustelemalla.
        Vaikka olisi kiinnostusta niin tuollainen voisi silti säikäyttää senkin kiinnostuksen pois. Ehkä pitäisi sitä toista epävakaana tai jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, kyllä tuollaisesta säikähtäisi tai ainakin hämmentyisi, jollei sitten olisi täsmälleen samanlaisia tunteita itsellään sitä toista kohtaan jo olemassa, silloin se täydellistäisi tilanteen. Ehkä yleensä kannattaisi aloittaa hieman kevyemmin jutustelemalla.
        Vaikka olisi kiinnostusta niin tuollainen voisi silti säikäyttää senkin kiinnostuksen pois. Ehkä pitäisi sitä toista epävakaana tai jotain.

Jatkan vielä, voi myös olla että eri ihmisilä on erillainen käsitys tuosta rakastamisesta, joillekin se voi olla kevyt tunne joka ei ole vakavaa. Joku toinen voi sen käsittää vakavana ja vaikeana ja voimakkaana tunteena. Erillainen käsitys asioista voi vaikuttaa siihen kuinka suhtautuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelottaisiko ensitreffit alttarilla?sitoutua tuntemattomaan pennittömään onnenonkijaanminä en uskaltaisi, vaan irtisanoutuisin tuollaisesta hämmingistä pois. vaikka sitten ystävien avulla lämpimiä tunteita kaikille. Menestykää ja voikaa hyvin!. hyvää viihdettä s24 viihdearvo toteutuu palstalla mielestäni hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelottaisiko ensitreffit alttarilla?sitoutua tuntemattomaan pennittömään onnenonkijaanminä en uskaltaisi, vaan irtisanoutuisin tuollaisesta hämmingistä pois. vaikka sitten ystävien avulla lämpimiä tunteita kaikille. Menestykää ja voikaa hyvin!. hyvää viihdettä s24 viihdearvo toteutuu palstalla mielestäni hyvin

👍
        👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan noin teekään mitä kuvailet.

Näin sitä voisi kuvitella sen perusteella mitä tämä palstasetä suoltaa, että ei vastaa todellisuutta

• Anonyymi

Mäkin rakastan sua, enkä pelästy❤️🤍👍

• Anonyymi

Tavallaan tiedän sen jo 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä❤️🔥🥰😍🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oivallista!♥️

• Anonyymi

En pelästy ollenkaan, luulen ettei se päivä ole kumminkaan tänään. Taidan mennä kohta nukkumaan jotta huomenna jaksaa olla ahkerana😌
      Olet Rakas, unissani otan sinut taas viereeni.

• Anonyymi

Sama täällä tuon nukkumaanmenon suhteen. Luen täällä Zombiena näitä viestejä, pää on nyt ihan tyhjä, sen verran väsyttää.
        Öitä ja hyvää Jussia kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä tuon nukkumaanmenon suhteen. Luen täällä Zombiena näitä viestejä, pää on nyt ihan tyhjä, sen verran väsyttää.

Voi höpsö🙂

• Anonyymi

Unikaveri täällä, mitäs tänä yönä tehdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen niin kateellinen teille jotka menette nukkumaan kymmeneltä ja yhdeltätoista.... minä menen usein kolmen tai neljän aikaan... enkä vietä juhannusta ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unikaveri täällä, mitäs tänä yönä tehdään.

Halitaan tietty 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halitaan tietty 😌

No tietty,hyvät yöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen niin kateellinen teille jotka menette nukkumaan kymmeneltä ja yhdeltätoista.... minä menen usein kolmen tai neljän aikaan... enkä vietä juhannusta ollenkaan.

Minulla oli sama, nutta elämä yllätti ja nykyään olen unella jo viimeistään klo 02.00. Pyrin kuitenkin käymään unelle jo 00.15. Vielä se vain ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli sama, nutta elämä yllätti ja nykyään olen unella jo viimeistään klo 02.00. Pyrin kuitenkin käymään unelle jo 00.15. Vielä se vain ei onnistu.

No joo, kyllä minäkin "yritän" jos kus onnistuu vähän aikaisemmin, mutta seuraavana yönä taas kello on neljä kuitenkin. Nukun jotain 4 tuntia - 5 tuntia tai 6t yössä.

• Anonyymi

Hui.. 🤭😘 Samoin kulta ♥️🫂

• Anonyymi

Rakas liekkini🔥❤️🔥

• Anonyymi

En pelästy kauniita unia.

• Anonyymi

Kirjoita postikortti milloin ma tulla saan.

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Hienoa, jos joku uskaltaa sanoa kaivatulleen tuon suoraan.

• Anonyymi

Hyi hitto kun tuo termi kaivattu onkin visto, täällä se esimerkiksi tuntuu tarkoittavan julkirienan kohdetta josta avaudutaan ja jonka olemusta ja oletettuja asioita sekä tilanteita pohdistellaan aivan autuaana. Palstasedän hilpeät prognoosit ja psykoottiset epikriisit on toki aivan oma lukunsa, mutta muutakin indikaatiota täällä kyllä näkyy🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi hitto kun tuo termi kaivattu onkin visto, täällä se esimerkiksi tuntuu tarkoittavan julkirienan kohdetta josta avaudutaan ja jonka olemusta ja oletettuja asioita sekä tilanteita pohdistellaan aivan autuaana. Palstasedän hilpeät prognoosit ja psykoottiset epikriisit on toki aivan oma lukunsa, mutta muutakin indikaatiota täällä kyllä näkyy🤔

Jaa sä oletkin palstasetä ite

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa sä oletkin palstasetä ite

Haluatko ätmihunter perustella?

• Ihan kiva ajatus, mutta periaatteessa aivan stanan turhaa.. ..oleellista on jokaisen oma mielipide siitä rakastaako häntä tai hän minua…vain se on senhetkinen totuus itse kullekin…

• Anonyymi

Oot valtavan söpö jos tuo on sun oma kuva tossa reunassa❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Hahah xD ..tai siis: kiitos.. ..oma on ja kiva kuulla, mutta todellinen merkitys vasta henkilökohtaisella tasolla…eli esim. livenä sanottuna..

• Anonyymi
        o_0a kirjoitti:

Hahah xD ..tai siis: kiitos.. ..oma on ja kiva kuulla, mutta todellinen merkitys vasta henkilökohtaisella tasolla…eli esim. livenä sanottuna..

Minkä ikäinen oot? Voisin tulla face to face sanomaan tuon 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

..mä olen jo pilallisen vanha, eikä todennäköisesti toimisikaan vielä tältä pohjalta….ja jos toimisi niin sellanen lepertely lipsahtaa helposti panemiseksi.. xD ..vastaus: 53v ..nuorekaskin, mutta sitä ei pidä sanoa/uskoa, koska ei ole ikinä totuus…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂

::D /sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

::D /sivusta

😂
        🤣

• Anonyymi
        o_0a kirjoitti:

..mä olen jo pilallisen vanha, eikä todennäköisesti toimisikaan vielä tältä pohjalta….ja jos toimisi niin sellanen lepertely lipsahtaa helposti panemiseksi.. xD ..vastaus: 53v ..nuorekaskin, mutta sitä ei pidä sanoa/uskoa, koska ei ole ikinä totuus…

Varo vaan❤️oot sopivan ikäinen ja minä nuorekas ja sporttinen nainen.

• Anonyymi

Kommentoin minäkin vaan kuvaa, ihan kivannäköinen 53v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

16v.

• Anonyymi kirjoitti:

Varo vaan❤️oot sopivan ikäinen ja minä nuorekas ja sporttinen nainen.

Oho..nyt kuulostat jo vähän pelottavankin jännältä..epätodellisuuden lisäksi.. xD ..sorge mut mä olen jo vähän skeptinen jo kun kukaan ei vaikuta enää kelvollisesta oikeasti hyvään parisuhteeseen…ja mulla on ollut vain niitä niin en pidä huonompaa edes vaihtoehtona..JA sillä ulkonäölläkin on tietty vaikutus, vaikka ei olekaan pääroolissa.. ..muutamakin nainen sanonut ettei ulkonäöllä ole hänelle väliä..erittäin iso miinus, koska se paljastaa ominaisuuksia, joita hyvä parisuhde ei salli..

• Anonyymi
        o_0a kirjoitti:

Oho..nyt kuulostat jo vähän pelottavankin jännältä..epätodellisuuden lisäksi.. xD ..sorge mut mä olen jo vähän skeptinen jo kun kukaan ei vaikuta enää kelvollisesta oikeasti hyvään parisuhteeseen…ja mulla on ollut vain niitä niin en pidä huonompaa edes vaihtoehtona..JA sillä ulkonäölläkin on tietty vaikutus, vaikka ei olekaan pääroolissa.. ..muutamakin nainen sanonut ettei ulkonäöllä ole hänelle väliä..erittäin iso miinus, koska se paljastaa ominaisuuksia, joita hyvä parisuhde ei salli..

👍
        👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂

Sä taidat olla bimatsu todella sisällä tässä guben palstamaailmassa heh

• Anonyymi

rakas oot mussukkani🤡😘

• Anonyymi

Rakas murmelini 😘🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas murmelini 😘🤡

Puluseni 😘🤡

• Anonyymi

Tuskin kukaan mulle noin sanoo enää koskaan.

• Anonyymi

Ei minullekaan. Mutta ei haittaa, onneksi on sanottu aiemmin monet kerrat, niitä voi sitten tarvittaessa muistella.

• Anonyymi

Älä säikähdä kun kysyn sitten sinulta heti hyvin henkilökohtaista ja saattaa kuulostaa jopa kummalliselta.Kummalliselta vain siinä tapauksessa jos et ole tietoinen eräästä asiasta.
      Valmistaudu siihen töksäytykseen.
      Kun vastaat oikein jatkamme jutustelua.Ellet vastaa oikein ja rehellisesti ,välit jää tälleen mitkä nytkin on.

• Anonyymi

Hirveet paineet. Kiitos.

• Anonyymi

Kysy vaan... mutta tuo kuullostaa jo nyt todella kummalliselta.
        Millaisesta asiasta pitäisi olla tietoinen? ja mitä tuo henkilökohtainen mahtaa ollakaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisesta asiasta pitäisi olla tietoinen? ja mitä tuo henkilökohtainen mahtaa ollakaan....

Jos on nainen niin on varmaan raskaana 😂 Näitä jallittajia on...

• Anonyymi

Raskaana 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa! melkoinen yllätys odottamassa!.... Ja tietenkin se on raskaana jollekin toiselle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo muuten sopii täydellisesti.... se kysymys on "pidätkö lapsista".... ja siitä riippuu se miten keskustelu jatkuu....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulotan pannulla sibalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo muuten sopii täydellisesti.... se kysymys on "pidätkö lapsista".... ja siitä riippuu se miten keskustelu jatkuu....

Ei tykkää 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kerrotko monologisetä, että millä tavalla? Akan uutisia tuotan, nääs

• Anonyymi

Saisin salee jonku kohtauksen. Ota varovasti sitten.

• Anonyymi

Kerroin viimeyönä vaikka tiesin sen olevan yksipuolista

• Anonyymi

En tiiä, suutukko vai eikö, mutta haluaisin suudella sua poskelle, aina kun nään Sut.

• Anonyymi

Suullekin voi kuumat huulet asettaa 💋

• Anonyymi

Tee niin heti ensi kerran kun näet minut, lupaan etten suutu....

• Anonyymi

Pussaa vaan, saatan vahingossa kääntää pään niin osuukin suulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pussaa vaan, saatan vahingossa kääntää pään niin osuukin suulle

Hihhih, voisin kuvitella että oma kaivattuni tekisi just noin.. 😍😊😵

• Anonyymi

Tuota toivonkin. Toivottavasti jo pian. Rakastan sinua.

• Anonyymi

Onko oltava huolissaan? Sisäisen turvallisuuden ydinjoukkio uhkailee murhalla bänninarvoinen uhkaus

• Anonyymi

Herrkkiä miehiä purkamassa tunteita vain?

• Anonyymi

Taitaa olla varattu tämä toinen 😂🤪

• Anonyymi

Se on naimisissa 🤭

• Anonyymi

Voisin lyyä vetoo et mun hän ei oo. Sivusta

• Anonyymi

Rakkaus antaa henkensä toisen puolesta.

• Anonyymi

Tuskin 😅🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin 😅🤣😂

Niinpä, mutta se todellinen rakkaus tekisi niin.

• Anonyymi

Rakastan sinua vieläkin, kaikesta huolimatta.

• Anonyymi

Pelkään ihmisiä. 😂👍

• Anonyymi

👍
        👍

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1306
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      39
      1033
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      900
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      878
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      870
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      825
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      751
    8. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      145
      730
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      193
      728
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      716
    Aihe