pidettiin virkistyspäiviä yms. Ajattelin että siksi jotta se yksinäinen perheetön mies saisi sisältöä elämäänsä.
Kun olisi pitänyt säästää
10
150
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hei thänks!
- AnonyymiUUSI
Semmoiselle joka ei ole suhteessa nuo työpaikkojen virkistyspäivät ovat niitä " vedetään ranteet auki ja naru kaulaan" päiviä.
Mihinkään ei voi mennä, koska pitää olla kaikkien yhdessä.
Minä olin yhdessä työpaikassa ainut joka ei ollut suhteessa, mutta olin yh-äiti.
Meillä oli liikuntapäivä ja minä asuin Espoossa.
Jollain isolla pellolla tien reunassa jumpattiin Espoon kaupungin päiväkotien LAITOSHUOLTAJIEN kanssa.
Minun jumpat meni vatsalihas jumpaksi, koska en minä muuta tehnyt nauroin ja toiset alkoivat nauramaan sitä minun nauramista.
Sen jälkeen Espoon kaupunki järjesti jonku toisen työhyvinvointiin liittyvän jossa me käytiin risteilyllä.
Minä kävelin laivaan ja risteily isäntä oli meitä vastassa. Laulaja Einin veli oli vastassa ja minä sanoin hänelle, että: Kato täällähän näkee tuttuja ja sieki oot näköjään päässyt peräkylältä oikein ISOLLE KIRKOLLE.
Toisille sanoin, kun he kysyivät että kuka hän oli.
Sanoin vaan, että hän ollut myös meidän kylällä vetämässä karaokea, mutta en minä sitä heille kertonut, että hän on LAULAJA EININ VELI.
He kyllä sanoivat minulle, että : OOT KYLLÄ NIIN IHME LAPPALAINEN JA OOT ENSIMMÄINEN LAPPALAINEN JONKA MINÄ OLEN TAVANNUT.
Hän joka aloitti oli SAVOLAINEN ja minä sanoin hänelle: MIE OON LAPPILAINEN JA EI SAA NIMITELLÄ LAPPILAISIA LAPPALAISIKSI, KOSKA SE ON HIENOSTO VÄEN SUKUNIMI!- AnonyymiUUSI
Asuin Espoossa 2001-2005 ja minä olen jo tuolloin OSANNUT SANOA, ETTÄ: MINÄ OLEN LAPPILAINEN JA EI SAA NIMITELLÄ LAPPALAISEKSI, KOSKA LAPPALAINEN ON HIENOSTO SUVUN SUKUNIMI.
MINÄ OLIN SILLOIN PÄÄMINISTERIN KANSSA SAMALLA SUKUNIMELLÄ JA HÄN EROSI PÄÄMINISTERIN TEHTÄVÄSTÄ.
MEILLÄ OLI VÄHÄN ERIKOISTA HUUMORIA JOHTAJIEN KANSSA VAIKKA MINÄ OLIN VAIN LAITOSAPULAINEN. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asuin Espoossa 2001-2005 ja minä olen jo tuolloin OSANNUT SANOA, ETTÄ: MINÄ OLEN LAPPILAINEN JA EI SAA NIMITELLÄ LAPPALAISEKSI, KOSKA LAPPALAINEN ON HIENOSTO SUVUN SUKUNIMI.
MINÄ OLIN SILLOIN PÄÄMINISTERIN KANSSA SAMALLA SUKUNIMELLÄ JA HÄN EROSI PÄÄMINISTERIN TEHTÄVÄSTÄ.
MEILLÄ OLI VÄHÄN ERIKOISTA HUUMORIA JOHTAJIEN KANSSA VAIKKA MINÄ OLIN VAIN LAITOSAPULAINEN.Hauska tarina 👍😀 Kiitos, kun jaoit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MEILLÄ OLI VÄHÄN ERIKOISTA HUUMORIA JOHTAJIEN KANSSA VAIKKA MINÄ OLIN VAIN LAITOSAPULAINEN.ESPOOSSA OLEN OLLUT TUON JÄLKEEN MYÖS JA TÄLLÄ SUKUNIMELLÄ JOKA NYT ON KÄYTÖSSÄ.
OLIN ESPOOLAISTEN YRITTÄJIEN YRITYKSISSÄ TYÖNTEKIJÄNÄ JA MINÄ KÄVIN TEKEMÄSSÄ KOTI- SIIVOUKSIA.
HE ASUIVAT ESPOOSSA, HELSINGISSÄ, KIRKKONUMMELLA JA KAUNIAISISSA ALUEILLA JOSSA ASUU VARAKKAAT IHMISET JA ET SINÄ PÄÄSE EDES TÖIHIN JOS OLET EPÄSIISTISTI PUKEUTUNUT ETKÄ OSAA KÄYTTÄYTYÄ.
HE OVAT ASIAKKAITA JOTKA OIKEESTI KATSOVAT SINUN KOKO OLEMUKSEN.
HE OVAT ASIAKKAITA JOTKA EIVÄT MAKSA JOS SIIVOUKSIA EI OLE HOIDETTU NIIN, KUIN ON SOVITTU.
LAPISSA KYNITÄÄN RAHAT JA SIIVOUS ON VÄHÄN SITÄ SUN TÄTÄ, MUTTA HE VETOAVAT AINA KIIREESEEN JA TYÖVOIMA PULAAN.
OLI KUNNIANLOUKKAUS TEHDÄ SIIVOUKSIA JA KAIKKEA MUUTAKIN. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ESPOOSSA OLEN OLLUT TUON JÄLKEEN MYÖS JA TÄLLÄ SUKUNIMELLÄ JOKA NYT ON KÄYTÖSSÄ.
OLIN ESPOOLAISTEN YRITTÄJIEN YRITYKSISSÄ TYÖNTEKIJÄNÄ JA MINÄ KÄVIN TEKEMÄSSÄ KOTI- SIIVOUKSIA.
HE ASUIVAT ESPOOSSA, HELSINGISSÄ, KIRKKONUMMELLA JA KAUNIAISISSA ALUEILLA JOSSA ASUU VARAKKAAT IHMISET JA ET SINÄ PÄÄSE EDES TÖIHIN JOS OLET EPÄSIISTISTI PUKEUTUNUT ETKÄ OSAA KÄYTTÄYTYÄ.
HE OVAT ASIAKKAITA JOTKA OIKEESTI KATSOVAT SINUN KOKO OLEMUKSEN.
HE OVAT ASIAKKAITA JOTKA EIVÄT MAKSA JOS SIIVOUKSIA EI OLE HOIDETTU NIIN, KUIN ON SOVITTU.
LAPISSA KYNITÄÄN RAHAT JA SIIVOUS ON VÄHÄN SITÄ SUN TÄTÄ, MUTTA HE VETOAVAT AINA KIIREESEEN JA TYÖVOIMA PULAAN.
OLI KUNNIANLOUKKAUS TEHDÄ SIIVOUKSIA JA KAIKKEA MUUTAKIN.Hyvä tietää 👍 Opiskelen hoitsuksi, mutta voisin tehdä kotisiivouksia, kunhan saan käden kuntoon.
- AnonyymiUUSI
Ootas ku kuulet lapsilaumasta ja vaimosta toisaalla!
- AnonyymiUUSI
Ne on tosi järkeviä sellaiset pakotetut yhdessäolot yksi tiili taas muuriin ja lähemmäs erakoitumista. Olisi parempi jos idiootit suunnittelis vaan omaa elämää.
- AnonyymiUUSI
Me ei virkirtyspäivistä säästetä.
- AnonyymiUUSI
Yhden eronneen tai poikamiehen onni ei ole meidän vastuulla. Jokainen tekee itse oman onnensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4363111Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata802375Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161868Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1941557- 271523
- 771512
- 1091465
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201378Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411371- 801317