Hei kävinpä tuolla.mäntytiellä.rakas hautaan mennyt veljeni.olisin hänen rouvan kanssa selvittänyt väärinymmärsyksiä.ei ollut kotona .Naapurista kuulu hyvää musiikkia.keskusteltiin.minä en osannut keskustella.pyysivät poistumaan.Nyt on oma näkemä..olin kännissä .eipä hyväksytty.en ole surullinen.mutta olen rehellinen.yst.terv.u.H
Puhumalla asiat hoituu
18
1213
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on teoston sääntö ulkomusiikin kuunteluun.
- Anonyymi
Ulkomusiikki ja jatkuva koirien häirikköhaukunta varsinkin yön aikana . Toisilleen hyvin tasavertaiset ja tasapuoliset tavat häiritä naapureita ja lähiympäristöä. Siinähän se tasaantuu, häirintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomusiikki ja jatkuva koirien häirikköhaukunta varsinkin yön aikana . Toisilleen hyvin tasavertaiset ja tasapuoliset tavat häiritä naapureita ja lähiympäristöä. Siinähän se tasaantuu, häirintä.
Kyllä tänne korpikainuuseen mölyä mahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tänne korpikainuuseen mölyä mahtuu.
Kyllä korpeen mutta ei alueelle missä naapurit on kuuloetäisyydellä.
- Anonyymi
Minä itse aloittaja.toivon heille.kaikkea hyvää.niin paljon puhutaan.vertaistuesta.tarkoitan.miksi tämä maailma on mennyt pahaksi.toisaalta itse tehdään haetaan se paha olo.mulla lapsen 13 v.harvinainen ssiraus.joka etenee hitaasti.10 tapua.päivässä.minä mummu hänelle..nauttikaa ohjatkaa.
- Anonyymi
Minä aloittajana..ei mieli mettä keitä.kun lapselle tulee kohtaus.kun on epilepsia.juhannuksen jatkoja.
- Anonyymi
Olimpa rehellinen.kyllä tunsin itseni huonoksi.olen papereissa .40 v.avioliitto.
- Anonyymi
No voi voi.ompa surkeata.
- Anonyymi
Ei tuosta aloittajan tekstistä saa kyllä mitään selvää!
Olisiko lääkityksen päivittämisen aika?- Anonyymi
Kyllä on sekasin.
- Anonyymi
Puppua.
- Anonyymi
saa selvän, ei kierretä enää veistä haavassa enempää
- Anonyymi
Hei.niimpä.paskasa haisee sitä pahemmalle mitä enempi kaivat.kaikille täydellisille immeisille hyvää kesän jatkoa
- Anonyymi
Kärsimysten summa.on joittenkin kohdalla vakio.ei kaikki osaa välttämättä.oikeilla sanoilla kertoa asioita.sitä leimataan sekopääksi ym.jokainen ihminen on laulun arvoinen.Heti arvostellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärsimysten summa.on joittenkin kohdalla vakio.ei kaikki osaa välttämättä.oikeilla sanoilla kertoa asioita.sitä leimataan sekopääksi ym.jokainen ihminen on laulun arvoinen.Heti arvostellaan.
Kärsimysten summa joittenkin kohdalla vakio? Mikä ihmeen vakio? Kirjoittajalla vakava mielenterveysongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osaa oikeita sanoja, mongerratko jotain siansaksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei.niimpä.paskasa haisee sitä pahemmalle mitä enempi kaivat.kaikille täydellisille immeisille hyvää kesän jatkoa
Lopeta ryyppääminen niin ehkä sitten kirjoituksiasi joku ymmärtääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärsimysten summa joittenkin kohdalla vakio? Mikä ihmeen vakio? Kirjoittajalla vakava mielenterveysongelma.
Kannattaa hakeutua hoitoon!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2585336
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!552595- 842279
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3931577Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss981284SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä291143Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101089Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9243921Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte175915Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u40869