Sulla varmasti seuraa joka päivälle.
Hyvää juhannusta.
29
504
Vastaukset
- Anonyymi
Yksin, tänään, huomenna ja ylihuomenna...
- Anonyymi
Miks
- Anonyymi
Niin ja hyvää juhannusta ☺️
- Anonyymi
Hyvää juhannusta sinullekin
- Anonyymi
Samoin sinne.
- Anonyymi
ei ole! hyvää juhannusta.
- Anonyymi
On pari pikkumiestä seurana. Yksinäiseltä tuntuu silti.
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Ei ole huomenna❤️
- Anonyymi
Yksin oon. Ei haittaa, oon sairauslomalla.
- Anonyymi
Oli mulla viime yönä nainen kylässä. Ehkä taas jo huomenna. 🤔
- Anonyymi
Sepä mukavaa.
- Anonyymi
Ihanaa😌
- Anonyymi
Pari pientä vihreää miestä istuu olkapäiden pääl lä ilkkuvat siinä viel
- Anonyymi
En käytä. Hyvää Jussia.
- Anonyymi
😂😂 Hyvää juhannusta 😊
- Anonyymi
Kyllä. Hyvää seuraa omassa seurassa. Bookkasin itseni itselle.
- Anonyymi
Huhhuh sama täälä 🤣👍🤗
- Anonyymi
Hyvää juhannusta...se viesti hävisi, en ehtinyt vastata jos olit
- Anonyymi
Oma valinta, ettei ole. Sua odottelen...
- Anonyymi
Niin varmaan
- Anonyymi
Valitettavasti. Ei ole juuri koskaan yksinäistä hetkeä. Haaveilen yksin asumisesta.
- Anonyymi
Yksinäisyys yksinäisen saa hahmon ihmisen.
Töissä olen juhannuksen, siellä en ole yksin.
- Anonyymi
Töissä on hyvä olla ei rasitu polla.
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Juhannustratioihin kuuluu työ ja yö
- Anonyymi
Näin on ollut ja tulee olemaan yötön yö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi853407Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj983145SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1783086- 1582675
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562438Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla82325Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2092246Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi602217Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142083Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li411810