tässä on, että nyt kun on kulunut näin valtavan paljon aikaa, niin jos jompikumpi nyt laittaisi yllättäen jotain viestiä, niin sitä ei (ehkä?) voisi enää kuitata sillä että "tuo yrittää vain olla ystävällinen". ...mutta sen takia sen varmaan onkin niin vaikeaa.
Hyvää juhannusta. 😘
Se hyvä puoli
21
509
Vastaukset
- Anonyymi
Niiiiiiiiiiiiin.....
Hyvää juhannusta 😘 - Anonyymi
Miten kauan? Miten läheisiä olimme?
- Anonyymi
Siitä on tosi kauan kun viimeksi näimme, reilusti yli 500, eiku 5000, päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on tosi kauan kun viimeksi näimme, reilusti yli 500, eiku 5000, päivää.
5000 päivää : 365 ≈ 13,7 ≈ 13 v. 8 kk sitten eli olette nähneet viimeksi marraskuussa 2011 . Ei ihan osannut. 👎🏾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5000 päivää : 365 ≈ 13,7 ≈ 13 v. 8 kk sitten eli olette nähneet viimeksi marraskuussa 2011 . Ei ihan osannut. 👎🏾
Kuten sanoin, siitä on _kauan_...
Tuo 5000 oli vähän alakanttiin - sanoin että "reilusti yli" - mutta se oli mukavan pyöreä numero. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin, siitä on _kauan_...
Tuo 5000 oli vähän alakanttiin - sanoin että "reilusti yli" - mutta se oli mukavan pyöreä numero.Ok ja sorry, kun tulin sotkemaan tähän ketjuun. 5000 lukuna kiinnostava, paljon se on vuosissa ja mietin, milloin viimeksi näin. Oli v. 2013.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok ja sorry, kun tulin sotkemaan tähän ketjuun. 5000 lukuna kiinnostava, paljon se on vuosissa ja mietin, milloin viimeksi näin. Oli v. 2013.
Vapaa palsta, saat toki osallistua. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa palsta, saat toki osallistua. :)
Kyllä 👍🏼 Toivottavasti löydät etsimäsi. 🙋🏻♀️
- Anonyymi
Maailman suurin ihme suhteutettuna naisiin miestä kunniottava nainen jolla on terve itsetunto ja luonnetta kuin pienessä kylässä
- Anonyymi
Kunnioitus pitää ansaita.
- Anonyymi
Tiedättekö miksi koska harva mies kohtelee naista edes arvostavasti
- Anonyymi
Siihen on taas syynä että harva nainen kohtelee miestä edes välittävästi
- Anonyymi
Sais muuta ♥️😁 hyvää juhannusta😽
- Anonyymi
Sanos muuta tarkoitin!
- Anonyymi
Toi. muuta kelpais hyvin...🩷🤍😘😜👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi. muuta kelpais hyvin...🩷🤍😘😜👍
😂No juuuu kyllä mutta vain hänen kanssaan 😘🤫💋💥
- Anonyymi
Sen takia minkä tahansa viestin lähettäminen onkin niin pirun vaikeaa.
- Anonyymi
Siinä suhteessa itsellä ei ole ollut ongelmaa.
Hänellä sitäkin enemmän.
Mutta hän ei olekaan kiinnostunut, edes sillä ystävä tasolla 😏
Öitä sinne jonnekin kuitenkin. Tuskin häiritsen enää suorilla viesteillä. - Anonyymi
Minä voisin kysy neuvoa jonkun "soittimen" valintaan ja sanoa että en tiedä ketään muutakaan joka osaisi auttaa 😂😂😁Ehkä arvaisit kumminkin 😘
Enkä siis nyt keksi, haluisin oikeesti hommata kosketinsoittimen ja koittaa harjoitella taas "pianon" soittoa 🤭😂😊- Anonyymi
Soita. En pelästyisi vaikka soittaisit tänä iltana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita. En pelästyisi vaikka soittaisit tänä iltana.
mutta minä pelästyn, jo ajatusta.... 🤣🫨🫣😵🤪 Haluaisin kyllä niin kuulla äänesi ja vielä sitäkin enemmän nähdä sinut... 😍😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241