Putlerin sairaus

Anonyymi-ap

Putlerin mielestä maa kuuluu venakoille heti kun sotilas astuu rajan yli toiseen maahan.

12

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siks miinoja tarvitaan. Kukahan vääntääs rautalangasta tämän niille eduskunnan luopioille.

• Anonyymi

Vai venakoille, mites miehille? Venakkohan on nainen.
      Simonkylässä tuokin tiedetään.

• Anonyymi

Ihmisellä on tapana puhua sellaista, mikä aiheuttaa vihollisessa närää. Kuten tämäkin lausahdus. Mistä tiedämme kuka tällaisen lausahduksen on tuonut julkisuuteen. Saattaa olla median tahallista kiihotusta. Pitää oppia miettimään, eikä toistella joitain fraaseja.

• Anonyymi

Venäläisyys on yhtä kuoleman vietti, tuosta voipi sitten joku jatkella lisää todisteluita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäläisyys on yhtä kuoleman vietti, tuosta voipi sitten joku jatkella lisää todisteluita

koko ihmiskunnan pitåå se nåhdä miten pahuus on halitsevaa venäläisyydessä

• Anonyymi

Putin: Olen huolissani kolmannesta maailmansodasta
      Venäjän presidentti Vladimir Putin piti puheen ja vastaili kysymyksiin perjantaina Pietarin talousfoorumissa.

Voikos järisyttävämpää sairautta olla OIKEUTTAA TÄLLÄ SOTAPÖÖLLIKÖLLÖ
      - tappaminen on venäläisyyttä VOITONPÄIVINEEN

• Anonyymi

– Tämä tuntuu vähemmän vakavasti otettavalta talousfoorumilta ja enemmän valtiolliseen propagandaan käärityiltä, mahtailevilta myyjäisiltä, Corcoran kirjoittaa turhautuneena.

Lopuksi Corcon sanoo yhden kysymyksen tiivistävän tämänvuotisen Pietarin talousfoorumin kaikkein osuvimmin.

– Miksi helvetissä olen täällä?

• Anonyymi

Putinin sitoutuminen tähän narratiiviin osoittaa hänen pyrkimyksensä tuhota Ukrainan valtio ja alistaa sen kansa, ISW arvioi

Kyllä nyt jo kaikki käsittää venäjän tuhoaikeet, muttei ryhy vastarintaan rintamilla koska ei millään maala ole tarvetta kansalaisiin laittaa rintamilla tapettaviksi

KOSKA SOTA ON AINA SITÄ

• Anonyymi

Verisin pommitus Suomessa - Elisenvaaran tuho

Minun Räisälässä syntynyt mummo oli tuossa junassa. Lähisukulaisia haavoittui ja kuoli. Mummo oli 23-vuotias ja raskaana odottaen äitiäni. Hän ei koskaan puhunut tästä pommituksesta minulle. Sain vasta myöhemmin tietää asiasta isäni ja sukulaisten kautta.

• Anonyymi

Nuori mummo, 23v.

• Anonyymi

• Anonyymi

Venäjä se hyökkää ja hyökkää oikeasti joka-aikasesti aina johkinpäin ja sekotelee noita kehitysmaita TAPOJENSA MUKAISIKSI

KYLLÄ ITÄRAJAMME ON VARUSTELTAVA TUON LÄPIPÄÄSEMÄTTÖMÄKSI

PAHUUS ELÄÄ VENÄJÄSSÄ VOIMISSAAN

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      136
      5801
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      177
      3450
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2607
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      466
      2533
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2305
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      181
      1872
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      127
      1445
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1222
    9. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      51
      1125
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1026
    Aihe