Putlerin sairaus

Anonyymi-ap

Putlerin mielestä maa kuuluu venakoille heti kun sotilas astuu rajan yli toiseen maahan.

13

284

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siks miinoja tarvitaan. Kukahan vääntääs rautalangasta tämän niille eduskunnan luopioille.

• Anonyymi

Vai venakoille, mites miehille? Venakkohan on nainen.
      Simonkylässä tuokin tiedetään.

• Anonyymi

Ihmisellä on tapana puhua sellaista, mikä aiheuttaa vihollisessa närää. Kuten tämäkin lausahdus. Mistä tiedämme kuka tällaisen lausahduksen on tuonut julkisuuteen. Saattaa olla median tahallista kiihotusta. Pitää oppia miettimään, eikä toistella joitain fraaseja.

• Anonyymi

Venäläisyys on yhtä kuoleman vietti, tuosta voipi sitten joku jatkella lisää todisteluita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäläisyys on yhtä kuoleman vietti, tuosta voipi sitten joku jatkella lisää todisteluita

koko ihmiskunnan pitåå se nåhdä miten pahuus on halitsevaa venäläisyydessä

• Anonyymi

Putin: Olen huolissani kolmannesta maailmansodasta
      Venäjän presidentti Vladimir Putin piti puheen ja vastaili kysymyksiin perjantaina Pietarin talousfoorumissa.

Voikos järisyttävämpää sairautta olla OIKEUTTAA TÄLLÄ SOTAPÖÖLLIKÖLLÖ
      - tappaminen on venäläisyyttä VOITONPÄIVINEEN

• Anonyymi

– Tämä tuntuu vähemmän vakavasti otettavalta talousfoorumilta ja enemmän valtiolliseen propagandaan käärityiltä, mahtailevilta myyjäisiltä, Corcoran kirjoittaa turhautuneena.

Lopuksi Corcon sanoo yhden kysymyksen tiivistävän tämänvuotisen Pietarin talousfoorumin kaikkein osuvimmin.

– Miksi helvetissä olen täällä?

• Anonyymi

Putinin sitoutuminen tähän narratiiviin osoittaa hänen pyrkimyksensä tuhota Ukrainan valtio ja alistaa sen kansa, ISW arvioi

Kyllä nyt jo kaikki käsittää venäjän tuhoaikeet, muttei ryhy vastarintaan rintamilla koska ei millään maala ole tarvetta kansalaisiin laittaa rintamilla tapettaviksi

KOSKA SOTA ON AINA SITÄ

• Anonyymi

Verisin pommitus Suomessa - Elisenvaaran tuho

Minun Räisälässä syntynyt mummo oli tuossa junassa. Lähisukulaisia haavoittui ja kuoli. Mummo oli 23-vuotias ja raskaana odottaen äitiäni. Hän ei koskaan puhunut tästä pommituksesta minulle. Sain vasta myöhemmin tietää asiasta isäni ja sukulaisten kautta.

• Anonyymi

Nuori mummo, 23v.

• Anonyymi

• Anonyymi

Venäjä se hyökkää ja hyökkää oikeasti joka-aikasesti aina johkinpäin ja sekotelee noita kehitysmaita TAPOJENSA MUKAISIKSI

KYLLÄ ITÄRAJAMME ON VARUSTELTAVA TUON LÄPIPÄÄSEMÄTTÖMÄKSI

PAHUUS ELÄÄ VENÄJÄSSÄ VOIMISSAAN

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1270
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1198
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      133
      1142
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      101
      1014
    5. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1010
    6. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      50
      839
    7. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      6
      823
    8. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      771
    9. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      197
      710
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      679
    Aihe