Putlerin mielestä maa kuuluu venakoille heti kun sotilas astuu rajan yli toiseen maahan.
Putlerin sairaus
7
61
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Siks miinoja tarvitaan. Kukahan vääntääs rautalangasta tämän niille eduskunnan luopioille.
- AnonyymiUUSI
Vai venakoille, mites miehille? Venakkohan on nainen.
Simonkylässä tuokin tiedetään. - AnonyymiUUSI
Ihmisellä on tapana puhua sellaista, mikä aiheuttaa vihollisessa närää. Kuten tämäkin lausahdus. Mistä tiedämme kuka tällaisen lausahduksen on tuonut julkisuuteen. Saattaa olla median tahallista kiihotusta. Pitää oppia miettimään, eikä toistella joitain fraaseja.
- AnonyymiUUSI
Venäläisyys on yhtä kuoleman vietti, tuosta voipi sitten joku jatkella lisää todisteluita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venäläisyys on yhtä kuoleman vietti, tuosta voipi sitten joku jatkella lisää todisteluita
koko ihmiskunnan pitåå se nåhdä miten pahuus on halitsevaa venäläisyydessä
- AnonyymiUUSI
Putin: Olen huolissani kolmannesta maailmansodasta
Venäjän presidentti Vladimir Putin piti puheen ja vastaili kysymyksiin perjantaina Pietarin talousfoorumissa.
Voikos järisyttävämpää sairautta olla OIKEUTTAA TÄLLÄ SOTAPÖÖLLIKÖLLÖ
- tappaminen on venäläisyyttä VOITONPÄIVINEEN- AnonyymiUUSI
– Tämä tuntuu vähemmän vakavasti otettavalta talousfoorumilta ja enemmän valtiolliseen propagandaan käärityiltä, mahtailevilta myyjäisiltä, Corcoran kirjoittaa turhautuneena.
Lopuksi Corcon sanoo yhden kysymyksen tiivistävän tämänvuotisen Pietarin talousfoorumin kaikkein osuvimmin.
– Miksi helvetissä olen täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1053068Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141887- 1361829
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561790Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641342- 951187
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻831137- 581132
- 591117
- 67962