Putlerin sairaus

Anonyymi-ap

Putlerin mielestä maa kuuluu venakoille heti kun sotilas astuu rajan yli toiseen maahan.

12

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siks miinoja tarvitaan. Kukahan vääntääs rautalangasta tämän niille eduskunnan luopioille.

• Anonyymi

Vai venakoille, mites miehille? Venakkohan on nainen.
      Simonkylässä tuokin tiedetään.

• Anonyymi

Ihmisellä on tapana puhua sellaista, mikä aiheuttaa vihollisessa närää. Kuten tämäkin lausahdus. Mistä tiedämme kuka tällaisen lausahduksen on tuonut julkisuuteen. Saattaa olla median tahallista kiihotusta. Pitää oppia miettimään, eikä toistella joitain fraaseja.

• Anonyymi

Venäläisyys on yhtä kuoleman vietti, tuosta voipi sitten joku jatkella lisää todisteluita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäläisyys on yhtä kuoleman vietti, tuosta voipi sitten joku jatkella lisää todisteluita

koko ihmiskunnan pitåå se nåhdä miten pahuus on halitsevaa venäläisyydessä

• Anonyymi

Putin: Olen huolissani kolmannesta maailmansodasta
      Venäjän presidentti Vladimir Putin piti puheen ja vastaili kysymyksiin perjantaina Pietarin talousfoorumissa.

Voikos järisyttävämpää sairautta olla OIKEUTTAA TÄLLÄ SOTAPÖÖLLIKÖLLÖ
      - tappaminen on venäläisyyttä VOITONPÄIVINEEN

• Anonyymi

– Tämä tuntuu vähemmän vakavasti otettavalta talousfoorumilta ja enemmän valtiolliseen propagandaan käärityiltä, mahtailevilta myyjäisiltä, Corcoran kirjoittaa turhautuneena.

Lopuksi Corcon sanoo yhden kysymyksen tiivistävän tämänvuotisen Pietarin talousfoorumin kaikkein osuvimmin.

– Miksi helvetissä olen täällä?

• Anonyymi

Putinin sitoutuminen tähän narratiiviin osoittaa hänen pyrkimyksensä tuhota Ukrainan valtio ja alistaa sen kansa, ISW arvioi

Kyllä nyt jo kaikki käsittää venäjän tuhoaikeet, muttei ryhy vastarintaan rintamilla koska ei millään maala ole tarvetta kansalaisiin laittaa rintamilla tapettaviksi

KOSKA SOTA ON AINA SITÄ

• Anonyymi

Verisin pommitus Suomessa - Elisenvaaran tuho

Minun Räisälässä syntynyt mummo oli tuossa junassa. Lähisukulaisia haavoittui ja kuoli. Mummo oli 23-vuotias ja raskaana odottaen äitiäni. Hän ei koskaan puhunut tästä pommituksesta minulle. Sain vasta myöhemmin tietää asiasta isäni ja sukulaisten kautta.

• Anonyymi

Nuori mummo, 23v.

• Anonyymi

• Anonyymi

Venäjä se hyökkää ja hyökkää oikeasti joka-aikasesti aina johkinpäin ja sekotelee noita kehitysmaita TAPOJENSA MUKAISIKSI

KYLLÄ ITÄRAJAMME ON VARUSTELTAVA TUON LÄPIPÄÄSEMÄTTÖMÄKSI

PAHUUS ELÄÄ VENÄJÄSSÄ VOIMISSAAN

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      51
      3269
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      963
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      830
    4. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      780
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      724
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      17
      720
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      24
      624
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      33
      615
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      42
      600
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      577
    Aihe