Leidi on muuttunu Daamiksi? Onko isäntä ruvennu pehmiimään?
Milloin Konemanin
22
389
Vastaukset
- Anonyymi
Taina on nätti, mukava nainen.
Eiköhän hänet voi jättää pois näistä länkytyksistä.- Anonyymi
Katsoin pitkästä aikaa väliovenvaihto videon kun tuollainen sahajauho talo on perikunnalla.
Tuota toimenpidettä en osaa arvioida mutta katsoin että tuo Forest finn on hyvässä kunnossa. Ei aikakaan vatsanseutu ole pullistunut. Ehkäpä liikkuu riittävästija ravintopuoli on kohdillaan kun talossa on naisihminen.
- Anonyymi
"Taina on nätti, mukava nainen.
Eiköhän hänet voi jättää pois näistä länkytyksistä."
Hän esiintyy länkyttäjän videoilla mutta miksi, mitä hän haluaa itsestään kertoa?
Eikö aikuisella naisella ole muuta harrastusta kuin olla länkyttäjän seuralainen, vai onko syynä vanha auto ja pelkät taloudelliset realiteetit?- Anonyymi
Kateelliset vinkujat ovat pahimpia länkyttäjiä jotka eivät saa itse mitään sanottavaa aikaan
- Anonyymi
Meistä jokainen haluaa olla oma itsensä, ei jonkun ukon tai akan elätti.
- Anonyymi
https://youtu.be/hkmDaMqQKD0?si=T3rlk5-BKuiEGPam
Todella upea daami videon näyttökuvassa, aivan kuin Titanic elokuvassa.
Varmasti nauttii vauhdin hurmasta, komeasta sankari miehestään ja yleisön ihailevista katseista Kosulan kylän läpi viilettäessään.- Anonyymi
Kateellisesta spurgustakin vois laittaa kuvan
- Anonyymi
Isäntä nyt ei ole koko tubeuran aikana vaikuttanut varsinaiselta lisäruudinkeksijältä.
- Anonyymi
Kuka niin sanoo? Sinäkö? Millä rahkeilla?
- Anonyymi
Todella outoa kuinka Youtube muuttaa ihmiset omasta mielestään kiinnostaviksi ja kauniiksi vaikka tuskin Prisman käytävällä kenenkään silmiä palamaan saisivat.
Maaseutu oli täynnä ukkosia ja akkasia jotka eivät muuta aikaan saaneet kuin kerättyä nurkkapielet täyteen tarpeetonta roinaa. - Anonyymi
Kyllä on vinnvorestin tuputuotanto kokolailla köykästä. Zetkalla/solihvieterillä yksin ajelua. Mehtätontulla yhteistyö kumppaneita pilvin pimein,messuja,tapahtumia pitkin suomenmaata
Kovin on menestys kulkenu erisuuntiin.🤣- Anonyymi
Kyllä ne on mehtätontunkin yhteistyökumppanit köykästä tavaraa. Kyläjuhlia kiertää pullakahvi palkalla. Usein itse kutsuu itsensä "keikalle".
- Anonyymi
Ei mehtätontunkaan tuotanto kovin kaksista ole,mistä nuo suuret tilaajamäärät sitten tullee,liekkö rahalla hommattuja seuraajia.
- Anonyymi
Joutuuko koneleeti muarnittamaan isännän hommissa mukana alituiseen. Tuntuu että leetillä ei ole mitään omaa tekemistä tahi harrastett. Onko hän vilmeillä omaa tahtoaan vastaan ,käskytettynä.
- Anonyymi
Miksi konemanin edes pitää kuvata naisystäväänsä julkiselle videolle, pelkästäänkö hyötymistarkoituksessa?
Lähes poikkeuksetta otokset ovat tehneet naisesta yksinkertaisen, hitaanoloisen, aran ja hiljaisen ökkänän.- Anonyymi
Tuollaisen kuvan kyllä noilta vilmeiltä saa. Leeti laitetaan touhuamaan miesten töitä ,joita hän ei oikein hallitse ja on toimissaan epävarman oloinen ja siten kehoteltavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisen kuvan kyllä noilta vilmeiltä saa. Leeti laitetaan touhuamaan miesten töitä ,joita hän ei oikein hallitse ja on toimissaan epävarman oloinen ja siten kehoteltavissa.
Kyllä minun mielestäni on paljon mukavampi porukalla touhuta ulkotöissä kun sisällä istua tököttää. Onhan hänellä oma työnsä lapset joiden kanssa viettää aikaa. Ei sitä kaikkea yksityiselämää tarvitse kaikelle kansalle julkaista.
- Anonyymi
Kunka yleistä on kuvata alastonta naisystävää saunassa ja julkaista video Youtubessa?
Onko linkkejä Youtube videoihin joissa niin on toimittu?- Anonyymi
Ihana video.
- Anonyymi
"Kyllä minun mielestäni on paljon mukavampi porukalla touhuta ulkotöissä kun sisällä istua tököttää. Onhan hänellä oma työnsä lapset joiden kanssa viettää aikaa. Ei sitä...."
Mielestäni hän on tyypillinen palkansaaja joka haluaa työpäivän jälkeen kököttää sisällä.
Kahdeksan tuntia kun töissä siivota kötkyttelee niin tuskin kenelläkään on hirveää intohimoa lähteä halkorantteelle varsinkin jos ukko kyhnää kaiket päivät kotona.
Saako valmiiseen tottunut ukko edes ruokaa laitettua itselleen. - Anonyymi
Todellisuudessa metsämanikaan ei tiedä maaseudun ihmisten elämästä yhtään mitään, mitä lienevät kotikylän asukkaatkin kateellisia irvistelijöitä olleet, ufoja.
Kotonaan television ja tietokoneen ääressä kyhnöttänyt osallistumatta millään tavoin kotikylän elämään.
Kotipiha, isä, äiti, eno ja setä, siinä metsämanin elämänpiiri.
Koneman vai mikä forrestman nykyisin on sanoi videollaan välirikon jälkeen ettei Kosulan kylä mikään paskakylä ole ollutkaan, vaikka itse metsämania miellyttääkseen paskakylä virteen videoillaan usein yhtyikin.- Anonyymi
Katsopas metsa manin elämän tarina video siinä hän kertoo millaista kiusaamista heillä oli aikoinaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851778Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201194YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46800Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116763