.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut?
Naiselta
Kysyit firman bileissä..
9
651
Vastaukset
Noit on turha pohtia jälkeenpäin…ratkaisut tehdään siinä hetkessä.. ..sitäpaitsi kuulostaakin vähän kyseenalaiselta.. ..nainenkin sanoo suoraan kun varmasti tarkoittaa jotain.. ..netissä taannoin kohtasin naisen..muutamia viestejä ja sovittiin tapaaminen luokseni…sen jälkeen hän totesi:”Kun nähdään niin naidaan. PISTE!” ..näin tapahtuikin..valitettavan harvinaisia vain tuollaiset misut…
- AnonyymiUUSI
Tarpeen kasvaessa ja mennessä rajan yli vaatimukset laskevat. :D
Anonyymi kirjoitti:
Tarpeen kasvaessa ja mennessä rajan yli vaatimukset laskevat. :D
..mulla ei kyl laske…hän oli törkeen kuuma narttu niinsanotusti…ja ihan parhaita kertapanojani…ei tietenkään pärjää parisuhdeseksille mut tuolta pohjalta loistava..
- AnonyymiUUSI
No jopa oli naisia esittävä uniikki tarinallisuus- jatkoja ehdotteleva työkaveri, hohhoijaa
- AnonyymiUUSI
😂😂😂 Oli niitä muitakin, mutta tämä oli "The henkilö" "ihastus" "hottis"...
Varattuna toki kieltäydyin moisesta rietastelusta 😂😂 Okei, olin ehkä samaan aikaa tinderissä!? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 Oli niitä muitakin, mutta tämä oli "The henkilö" "ihastus" "hottis"...
Varattuna toki kieltäydyin moisesta rietastelusta 😂😂 Okei, olin ehkä samaan aikaa tinderissä!?Älä tuhlaa kirjaimia naisia esittävä ukko minun vakuuttamiseen. Oot kyllä pihalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuhlaa kirjaimia naisia esittävä ukko minun vakuuttamiseen. Oot kyllä pihalla
Ei ollut sinulle 🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sinulle 🙄
No miten se tähä liittyy, skitsoidi huru-ukko
- AnonyymiUUSI
Yllättävä viesti!! Usein pikkujouluissa tai muissa firman alkoholin huuruisissa juhlissa ihastutaan työkaveriin tai ollaan jo ihastuttu, mutta uskalletaan ottaa ne se ensimmäinen kosketus. Nämä jäävät usein "tapahtumatta" eikä rakkaudellista yötä tule koskaan, tai vuosien päästä kun intohimo on laimentunut ja toinen on sijoitettu työkaveruudesta seurustelukumppaniksi. Näissä hetkissä rakkaus olisi usein läsnä, ne alun intohimoiset ajatukset toisesta purkautuisi villinä ja vapautuneena tunteena koska tuttavuus olisi jo olemassa ja jännittyneisyys siirtyisi äkkiä syrjään. Luulen että kysymyksessä oleva yö kyläily olisi päättynyt rakastuneiden ihmisten tavoin, suutelumereen ja hellään sylissä vietettyyn hetkeen ilman ahdistavia vaatteita ja tunteita kahlitsevia ajatuksia ja vierastamisia.
https://www.youtube.com/watch?v=_mYcyeMxu04&list=RD_mYcyeMxu04&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091609
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup121183- 61960
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329792- 64788
- 1760
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen71741- 45700
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9651Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58637