Vai kiuruvetiset ulospäin suuntautuneita? Hyviin tapoihin kuuluu vastata tervehdyksiin nyt itse monesti tervehtinyt eikä takaisin saa kuin mulkoilua päätin että en suutani enää avaa tällaisille 'omalaatuisille' mulkoilijoille koviahan kiuruvetiset ovat olemaan kateellisia ja pas puhumaan muista eivät näe itsessään mitään vikaa
Tuppisuita
6
337
Vastaukset
- Anonyymi
jos noin paljon ahistaa niin ei vrm kannata liikkua missää
- Anonyymi
Mahdollisesti tervehtimäsi henkilöt ovat niin ajatuksissaan, etteivät tervehdystäsi näe, eivät kuule, eivätkä sen vuoksi tajua siihen vastata.
Se on täysin mahdollista, koska Kiuruvedellä nimittäin ajatellaan paljon, oikeasti, syvällisesti.
Eivät aina edes huomaa, jos tulee tuttu vastaan...
Oletteko muuten tuttuja, sinä ja mainitsemasi henkilöt?
Harvemmin tuntemattomia tervehditään, ainakaan vilkkaassa liikenteessä.- Anonyymi
Keskuudessamme on myös henkilöitä, jotka ovat niin ollakseen, etteivät tervehdykseen vastaa, tai vilkaisevat tervehtijää ylimielisen ivallisesti, vaikka toisensa tietävät ja tuntevat.
- Anonyymi
Tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus ettei osata edes alkeellisia tapoja.
- Anonyymi
Tavatonta väkeä.
- Anonyymi
Sukurutsarit ei tervehdi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725