Kylläpä oli mukavoo seurata

Anonyymi-ap

tuas metsätalousinsinöörin juhannuspuuhailuja:

Ensin siistittiin (lue: niitettiin) kukkapenkit raivaussahalla, sitten laikutettiin nurmikko kaivurilla ja nyt on jo päästy ruohonleikkurin "huoltoon".

Onko vielä yhteenkään laitteeseen ehditty öljyjä vaihtaa?

20

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja heti perrään toisen kohelin melkein ajelua Solikalla.. :D

• Anonyymi

Tuusniemen KUNINKAAT

• Anonyymi

Joka päivä uutisia, ettei liikenteessä ole enää millään mitään väliä vaan mennä kaahotetaan kuin päättömät kanat.

Ja tuokin ukko ei ole mitään muuta videoillaan tehnytkään kuin reikäpäänä kaahottanut.

"Minä ite oon vuan jottaen kun männä kuahotan piä kolomantena jalakana kuin kuriton pikkupoika"

• Anonyymi

Hullut ajaa autolla jo kolmea sataa nuoria autossaan vankina.

Miten vi#unlailla hullun saat rauhoitettua kun hullu saa kohtauksen?
      Odotat vain milloin rysähtää tai hullu itse palaa maanpinnalle.

• Anonyymi

Mitä nuita kahtoo. Antakee kuahottee.
      Sen takiahan ne tekköö tuota että kaikki katsoisi.
      Tällä palsta pysyn perillä noihin toilailuista.

• Anonyymi

Video videon perään Kosulan ukotkin muokkaavat ihmisten mieliä ettei millään ole mitään väliä, vain heidän elämä pilvissä on "jottaen".

• Anonyymi

Minä oon minä kun laetan moppoon isomman sylinterin ja siäjän kärkiväliä.
      Voi vi##u kuinka vähäpätöistä joutilaan ukon itsekäs elämä korvessa on.

• Anonyymi

Hyvä olis säätää ukon kärkiväliä.

• Anonyymi

Katsokaa vihoviimeinen mohikaani kanavaa , siinä kosulan mies tekee eikä meinaa

• Anonyymi

"Mitä nuita kahtoo. Antakee kuahottee.".

Vi##uako nuista kaahkanoista edes uutisissa vuohkaavat?
      Virkavalta verovaroilla tienvarsilla mittareineen vahtaavat, että tieliikennelakeja noudattaisivat.

Juhannusajelu videolla ikivanhalla Zetorin reuhkalla ratsastaneet kaahottojat eivät noudattaneet mitään lakeja.
      Tuon ikäisten traktoreiden paikka ei ole liikenteessä vaan maatalousmuseossa tai heinäladossa.
      Koskaan ei tiedä milloin taka-akseli katkeaa tai etupyörä irtoaa.

• Anonyymi

Sulla meni ratas päästä ja yhä lasketaan nettiin.

• Anonyymi

Antaisi akkansa ajaa hissukseen sitä Eskon korjaamaa metsätietä, itse elokuvamoguli kävelisi kameroineen perässä ja selostaisi tilannetta.
      "Kylläpä nyt keekuttaa"

• Anonyymi

"Sulla meni ratas päästä ja yhä lasketaan nettiin."

Joka ikinen nykymaaseudun tarpeeton ikääntynyt yksineläjä tietää mitä on astua joka aamu tyhjälle pihalle.
      Kyllä siinä joutuu laittamaan mielikuvituksen laukalle, että päivästä iltaan selviää.
      Miksikä se elämä siitä muuttuu vaikka menee liiteriin Soliferiä rassaamaan, tai runkkaa netissä ja odottaa
      kiukkuisen mykän palkka-akan saapumista illan suussa kauppakasseineen astioita kolistelemaan.

• Anonyymi

Sinä ainakin vintti pimeenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ainakin vintti pimeenä.

"Sinä ainakin vintti pimeenä."

Mikä vi#un vintti pimeenä?
        Kirjoitan niin kuin asiat on, joka ikiseltä maaseudun kouholta akka lähtee jos sellaisen on sattunut edes saamaan.
        Kukaan täysipäinen nainen ei katsele juoppoa nettiseksi riippuvaista vouhkaa loppu elämäänsä.

• Anonyymi
        UUSI

Missä tuommosta peliä..? Elä kuvittele, että Konemanin tiluksilla! Enpä usko, että hänellä olisi koskaan tullut eteen tilannetta, "mitähän tekis, jotta aika kuluis". Hän on kiinnostunut niin monista asioista, ajan saa kulumaan kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Sinä ainakin vintti pimeenä."

Mikä vi#un vintti pimeenä?
        Kirjoitan niin kuin asiat on, joka ikiseltä maaseudun kouholta akka lähtee jos sellaisen on sattunut edes saamaan.
        Kukaan täysipäinen nainen ei katsele juoppoa nettiseksi riippuvaista vouhkaa loppu elämäänsä.

Ilkeästi kerrot suvustasi.

• Anonyymi
      UUSI

"Missä tuommosta peliä"

Netissä kertovat mitä peliä tietokoneen näytön ääressä tai kännykkä kädessä kotona yksin puuhailevat.

Terv: Irmeli Sätti

• Anonyymi
        UUSI

Suavat omassa koissaan tehä, mitä ikinä halluuvat! Ja olokoon vaikka joulu tahi juhannus!
        Myö ihhaillaan! Terv: Pirkko Sätti

• Anonyymi
      UUSI

Elä huoli, savolaisten tapa on savolaisten tapa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      5751
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      82
      3898
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      22
      3264
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      2707
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2695
    6. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      45
      2631
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2051
    8. Maija Kajan

Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!
      Tampere
      105
      1933
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1705
    10. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1576
    Aihe