Pystynkö poissa?

Anonyymi-ap

Haluatko yrittää unohtaa kaivattusi ja olla kohtaamatta ja näkemättä häntä?

31

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En voisi pysyä, koska rakastan sitä miestä.
      Naiselta

• Anonyymi

Miksi kirjoittelet itsestäsi kuin pikkupoika kolmannessa persoonassa? Eetu14vn kohdalla voisi hips ymmärtää, että hän ”likettää” omaa kuvaansa tai kommentoi itse ”sivusta” Eetu oit tosi hot

• Anonyymi

Kyllä se vaikeaa olisi kun ulkoillaan samalla alueella.

• Anonyymi

En. Rakastan häntä.

• Anonyymi

Samoin..

• Anonyymi

En tosiaan.

• Anonyymi

Olisi kiva kohdata yksi nainen, mutta ahdistaa liikaa. Tiedän että en kuitenkaan saa hänelle sanottua mitään.

• Anonyymi

Kyl sä sanot♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl sä sanot♥️

Ärsyttää kun on niin raastava sydänsuru koko ajan ilman häntä, mutta olen vain kykenemätön tuomaan ilmi sitä, en tiedä pystisinkö kertomaan vaikka olisi aivan täydellinen tilaisuus. Rakastaminen ja rakastetuksi tuleminen on tosi tärkeitä asioita. Ahdistaa sekin kamalasti jos olen yksin tämän rakkauden kanssa. En tiedä miten jaksan tätä. Eikä sekään kuulosta hyvältä jos hän kaipaa minua enkä osaa antaa hänelle lohdutusta siihen kaipaukseen. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Sama miehelle🤫
        Ei pyge ku niin jännittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ärsyttää kun on niin raastava sydänsuru koko ajan ilman häntä, mutta olen vain kykenemätön tuomaan ilmi sitä, en tiedä pystisinkö kertomaan vaikka olisi aivan täydellinen tilaisuus. Rakastaminen ja rakastetuksi tuleminen on tosi tärkeitä asioita. Ahdistaa sekin kamalasti jos olen yksin tämän rakkauden kanssa. En tiedä miten jaksan tätä. Eikä sekään kuulosta hyvältä jos hän kaipaa minua enkä osaa antaa hänelle lohdutusta siihen kaipaukseen. Mieheltä naiselle.

Näetkö häntä kuinka usein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa ajattelevainen. Se on positiivinen asia mun mielestä.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näetkö häntä kuinka usein?

En näe oikein koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa ajattelevainen. Se on positiivinen asia mun mielestä.

Sivusta

Niin. Olisi kiva jos joskus saisi olla hänen kanssaan, ilman ahdistusta ja murhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet jo voiton puolella kun tunnet empatiaa etkä vain ajattele itseäsi. Jos nainen on oikeasti ihastunut ja kaipaa sinua, niin ei hän välitä jos änkytät punastellen treffikutsun. Voit sitten myöhemmin kun aikaa kuluu, niin todistaa järjellistä toimintaa. Itsellä kun kohtaan erää miehen, niin menen ihan pihalle, pää pyörälle täysin, mutta ehkä juuri ja juuri voisin pystyä puhelinnumeron antamaan qr koodilla😆

• Anonyymi

Se nainen ei pitänyt minusta joten olen piilossa vieläkin ettei hänen tarvitse nähdä minua.

• Anonyymi

En pidä, vaan r a k a s t a n Sinua❤️

• Anonyymi

Tämäkin juhannus on niin kova laji, että otettava pienet unet🥱

• Anonyymi

Joo, miten osaaki niin väsyttää 🙄🫩nukutaanko yhessä?

• Anonyymi

Senkin laiskiainen

🦥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, miten osaaki niin väsyttää 🙄🫩nukutaanko yhessä?

Oikean kanssa vois nukkuakin

• Anonyymi

Miten hyödyn näkemisestä?

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät hyödytkö jotain vai et.

• Anonyymi

En, enkä ole yrittänytkään. Ei se auttaisi mitään. Alkuvaiheen kohtaamisia ilmestyy ajatuksiin uudestaan ja uudestaan. Kun olisi tehnyt jonkin pienen asian sinä hetkenä, kun huomasin hänet. Jos olisin mumissut jotakin edes, olisiko hän hetkeksi jäänyt siihen? Varmaan olisi ollut muitakin pysähdyksiä, ehkä.

• Anonyymi

Simple best!

• Anonyymi

Mulla lähtee henki, jos näen. Mulla meinasi lähteä henki, kun menetin. En jaksanut mitään, elämä tuntui liian julmalta. Ruokahalu poissa, makasin kotona vaan vaikeassa masennuksessa. Ei häneltä tipu rakkautta, se pitäisi olla jo selvää. Miehet ei kiinnosta, en halua ketään enää. Elämä on vuosi vuodelta rankempaa ja vaikeampaa. Täällä on jo aiheutettu sellainen henki joka vallitsee jo ihmisten keskuudessa, että hyödyttömät ihmiset pitäisi eliminoida. Kaikki jotka eivät tuota isolle pääomalle ja kyllä kai niitä hyödyllisiäkin idiootteja on paljon tapettu. Jos nauttii täällä elosta ja porskuttaa vaan menemään, katson vähintään narsistiksi.

• Anonyymi

Mä ainakin toivon, että hän tulisi käymään, vaikka matkaa onkin aika paljon...

• Anonyymi

Ei, älä pysy poissa. En välttele Sinua etten haluaisi nähdä. Olen vain niin väsynyt työtouhuissa. Saan elämää silmistäsi ja äänestäsi söpikkä.

• Anonyymi

Ei pysty unohtamaan, ja nähdään sattumalta muutenkin joten parempi vaan luottaa kohtaloon eikä alkaa keikkailemaan. Ja rakastan.

• Anonyymi

Siis *kikkailemaaan

• Anonyymi

kyllä, yritän - toivotonta.
      En saa häntä pois mielestäni.
      Parempi kait silti näin.....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      103
      6412
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      523
      4477
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      2993
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      131
      1214
    5. 43
      1151
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      103
      856
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      49
      852
    8. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      824
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      771
    10. Oletko antanut kaivatullesi jonkin lahjan?

Jos olet, niin minkä? Ja minkä vuoksi?
      Ikävä
      43
      758
    Aihe