Nykyään ei tarvitse kun 4 olutta juoda, niin jo päässä tuntuu. Tosin mitään nousuhumalaa ei ole, mutta jaloissa ja tasapainossa tuntuu ja väsyttää. Olen ennen käyttänyt runsaastikin alkoholia monta vuotta ja pää on kestänyt aika suuriakin määriä. Onkohan sitten aivot kärsinyt jo? Olen mies 29v.
Nykyään heti humalassa
15
184
Vastaukset
- Anonyymi
Maksa kaput!ei polta alkoholia enää....son menoks!......
- Anonyymi
En usko väitettäsi helposti. Maksa yleensä kestää vuosia runsasta alkoholin käyttöä, kunnes on myöhäistä. Sei ei ihan ole se heikoin elin. Tiedossani ei ole lähipiiristä, eikä julkisuuden henkilöistäkään ketään alle 40v maksakirroosi potilasta. Juice joi aika runsaasti ja sai kirroosin reilu 40v. Eli kirroosin kanssa liki 20v.
- Anonyymi
Maksa voi hajota nuorellakin, aika yksilöllistähän se on.
Maksan vikaan ei aina tarvitse edes alkoholia, maksa voi sairastua vaikka olisi absolutisti. - Anonyymi
Addiktio. Onneksi olkoon.
Alahan suunnitella lopettamista nuori mies. - Anonyymi
Ei se noin mene.
Toleranssi kasvaa kokoajan ryypätessä ja lopulta ei yksinkertaisesti enää ole varaa juoda. Silloin iskee Delirium Tremes ja maanpäällinen, henkilökohtainen Hëlvetti.
Kun maksa pettää, makaat keltaisena sairaalassa pahoinvoiden. Kukaan ei voi auttaa.
-Kk- Anonyymi
Taitaa se deliriumi kuitenkin olla aika harvinainen. Ei sitä kyllä kannata kerjätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa se deliriumi kuitenkin olla aika harvinainen. Ei sitä kyllä kannata kerjätä.
Se tulee, jos ryyppää joka päivä. Siihen voi kuolla jopa nuorikin ihminen, kun Delirium Tremes aiheuttaa lopulta sydänkohtauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tulee, jos ryyppää joka päivä. Siihen voi kuolla jopa nuorikin ihminen, kun Delirium Tremes aiheuttaa lopulta sydänkohtauksen.
Ollessani 20-30-vuotias minulla oli deliriumeja monta kertaa.
Edelleen ilmeisimmin hengissä, jo keski-iän ylittäneenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollessani 20-30-vuotias minulla oli deliriumeja monta kertaa.
Edelleen ilmeisimmin hengissä, jo keski-iän ylittäneenä.Hitto ne harhat ja paniikkikohtaukset ovat hirvittäviä. Olen kokenut. ja se vapina, ei pysty syömään mitään, ellei joku tarjoile ruoan sun eteen kuin koiralle, että suulla pystyt suoraan syömään anniskeluastiasta.
Katkolla jouduin syömään ruokani kuin koira.
-Kk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto ne harhat ja paniikkikohtaukset ovat hirvittäviä. Olen kokenut. ja se vapina, ei pysty syömään mitään, ellei joku tarjoile ruoan sun eteen kuin koiralle, että suulla pystyt suoraan syömään anniskeluastiasta.
Katkolla jouduin syömään ruokani kuin koira.
-KkEi se todellakaan henkilökunnan vika ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se todellakaan henkilökunnan vika ollut.
Kehoni oli aivan shokissa, kun alkoholia ei ollut verenkierrossa lainkaan, pitkään aikaan. Tuli tosi paha änkytyskin, vaikka ikinä eläessäni en ole aikaisemmin kärsinyt minkäänlaisista puhevioista.
Sätkin ja mongersin, lu.. lu-lu ..mmmmmm lu -lusikka... p p.. mmmmm.. pliiiss
-Kk
- Anonyymi
Mulla on sama juttu, neljän Pirkan jälkeen alkaa jumittaa hirveästi ja dildottaessa ripuli iskee vielä kaupan päälle ja sitten juostaankin rappukäytävässä kiimahuutoa huutaen ja ripuli suihkuten
Asd - Anonyymi
Minä olin Panamankonsuli Piirto pienessä kännissä
vaikka on virkani kiviensiirto sepelirännissä.
Juha Vainio. Panaman konsuli. - Anonyymi
Elimistö sanonut sopimuksen irti.
Tuolla puistonpenkeillä istuu vanhoja puleja joille riittää pari olutta koko päivän ajaksi kun enempää ei kestä mutta säästöähän sekin. - Anonyymi
Itsekin olen huomannut, kun aikoinaan join turhankin runsaasti, niin vanhemmiten ei enää paljoa tarvitse, kun alkaa tulla humalaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3551436- 741415
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3121191Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461107Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht33935Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231914vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40845Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20827Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804