Ja juhannus 🔥🔥. Juuri mietin mitä kuuluu Helenan juhannukseen. Seiska ystävällisesti valaisi asiaa. Siivonnut, pessyt pyykkiä ja sitten Aurajoen rantaan terdelle.
Myös vihjausta muistakin asioista..Kuinkas muuten.
Helena Koivu
10
400
Vastaukset
- Anonyymi
Ai et asuu nyt sit Turus Helenakin ?
- Anonyymi
Näin näyttäs. Vai onko vaan piipahtanut. Jutussa ei mainita asuinpaikkaa.
- Anonyymi
Katkeruutensa naamioi raamatun lauseilla, siltikin paistaa läpi.
Toi nainen on kyllä sairas, ei terve ihminen kiusaa lastensa isää ja sukua noin. Lähes 6 vuotta jatkanut eikä loppua näy.- Anonyymi
Höpö höpö ja vielä höpö.
- Anonyymi
Just näin. Toivottavasti herää joku päivä tajuamaan miten paljon kärsimystä aiheutti lapsilleen.
- Anonyymi
Hyvä, että hänellä on nyt asunto. Hirveää elää toksisessa Kakskerrassa.
- Anonyymi
Käsittääkseni hän tunki itsensä laittomasti Kakskertaan, ihan itse valitsi sen asumisen hirveyden. Hänellä on nyt ensimmäisen Jerryn kuuteen vuoteen itse hankittu koti.
- Anonyymi
Itse tunkeutui vieras mökkiin. Takiaista ei saatu poistumaan, ilman viranomaisia. Vielä yritti murtautua uudelleen.
- Anonyymi
Pesin tänään pyykkiä ja vähän niitin heinääkin, pahus kun unohtui laittaa instaan...
- Anonyymi
Helena Riehunut Mikon tontilla traktorilla ja kaatanut bussin paetessaan. Täysi hulina päällä ja puolet Turun poliisivoimista paikalla.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000011325942.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745