Pasasella on estot moneen paikkaan.
Rantaan ei voi mennä kirppujen takia.
Veteen ei voi mennä meduusojen takia.
Ulos ei voi mennä dengue-hyttysten vuoksi.
Puistoon ei voi mennä ikärajan takia.
Temppeliin ei voi mennä koska siellä kerjätään rahaa ja tuputetaan uskomuksia.
Suomiravintolaan ei voi mennä koska siellä on suomalaisia.
Hierojalle ei voi mennä kun ne myrkyttää.
Finnairilla ei voi lentää kun niissä lentäjillä on liian kova palkka.
Hyvää autoa ei voi ostaa koska osamaksut.
Autolla ei voi mennä edes kauppaan koska siellä on parkkimaksut.
Thaimaassa ei voinut mennä sairaalaan, koska se maksoi.
Apteekkiin ei voinut mennä koska kelakortti ei kelvannut apteekissakaan.
Ruokaa ei voinut Thaimaassa tehdä itse koska se oli halvempaa kuponkiruokalassa.
Liikenteeseen ei voi mennä koska siellä sattuu onnettomuuksia.
Ulos ei voi mennä koska liian kuuma.
Siltikin Pasanen mainitsi satoja kertojä että "Minä olen jo täällä Thaimaassa".
Kysymys kuuluu miksi.
Rakkaan Pasasjuhannus vaihteen vuoksi 24/7 Mummun mökiltä.
10
160
Vastaukset
- Anonyymi
Naisiin ei huvita mennä koska ei kiinnosta se putkenpätkä.
Pattayalla ei voi koska vartijat eivät päästä naisia hotelliin eikä condoon.
Liikuntaa ei voi harrastaa koska se pilaa sydämen.
Golfia ei voi pelata koska se on kallista ja siellä on muita ihmisiä.
Bangkokiin ei voi mennä autolla kun siellä ei toimi GPS.
Saarille ei voi mennä Thaimaassa koska kaksoishinnoittelu.
Sisällä ei voi olla koska siellä on liian kuuma.
Sisällä ei voi käyttää ilmastointia koska se maksaa.
Sisällä kun makaa ilmastoinnin edessä tulee reuma.
Pyöräillä ei Thaimaassa voi koska ei ole pyöräteitä.
Kuka hullu ajaa pyörällä Thaimaasssa kun on niin kuuma? - Anonyymi
Onko sinulla laiffila isojakin huolia, kun jaksat kantaa huolta minun tekemisistä, voit tarkastaa netistä jos osaat, paljonko thaimaan saastaisuusaste, liikennekuolemia vuodessa ja miten vaarallinen voi olla hiekkakirpunpurema, ne on factaa... totista totta...
Kysyit miksi olin thaimaassa, voi vastata minulla oli siihen erinomaisesti mahdollisuuksia, mutta nyt en enää mene kuin vain talvikuukaudet poissa suomesta, silloin saan lääkkeet suomesta mukaani, ne on niin kalliita että niitä ei voi millään eläkkeellä maksaa, pidä huolta ettet itse joskus päädy samaan ratkaisuun, voin vielä luvan anomalla puolen vuoden lääkkeet, thaimaasta ei ole saatavana tuota biologista reumalääkettä jos se jostain löytyy, se maksaa vielä enemmän kuin suomessa... ja suomessa se maksaa 4900 euroa kuukaudessa, se on hieman halventunut eikä veriarvoja tarvitse enää testata kahden viikon välein... 555555
Ja laita laiffila vielä parit renkutukset tulemaan, niin sävellän sen ja vedän skitalla.- Anonyymi
"mutta nyt en enää mene kuin vain talvikuukaudet poissa suomesta"
Minne ensi talvena? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne ensi talvena?Lähtee varmaan Pimpshornyä hakemaan takaisin, vaatinee koko talven houkuttelun, oikealla ja vasemmalla koukulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtee varmaan Pimpshornyä hakemaan takaisin, vaatinee koko talven houkuttelun, oikealla ja vasemmalla koukulla.
Tänään, huomenna ja loppuelämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne ensi talvena?Vaikea sanoa, ehkä ensi vuonna kun kaikki hoidot on plakkarissa, niin sitten katsotaan... minne päin maailmaa, ehkä thaimaa espanja, portugal, saksa myös kiinnostaa, jos vaikka saisi ostettua asuntoauton, millä reissata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa, ehkä ensi vuonna kun kaikki hoidot on plakkarissa, niin sitten katsotaan... minne päin maailmaa, ehkä thaimaa espanja, portugal, saksa myös kiinnostaa, jos vaikka saisi ostettua asuntoauton, millä reissata.
Jotta todennäköisyydet tuon idean toteutumiselle olisi realistiset, se edellyttää kurinalaista elämää ja kunnollisen suunnitelman. Seitsenkymppisinä ei enää lähdetä maailmalle haahuilemaan etsimään itseään, vaan pitää olla jokin muu suunnitelma.
Ihan ensimmäiseksi on sinun palautettava liikuntakyky. Se ei tule hoidoilla eikä lääkkeillä, vaan ne toimii vaan apuna säännölliselle liikunnalle. Tiedän mikä työmaa siinä on, kun terveyden toviksi menettää. Siinä ei unelmointi auta ja viina vielä vähemmän. Se on raakaa työtä ja siihen pitää löytää motivaatio. Siinä koetaan itkua ja hampaiden kiristystä, mutta ostetaan samalla toimintakykyinen tulevaisuus.
Ihmelääkkeitä ei ole eikä oikotietä onneen. Nuoruuden lähde löytyy tekemisestä, ei vuodepotilaana olemisesta. Ei sillä autollakaan jaksa ajella, jos ei ole kunnossa.
Espanjassa on suomalaisia karavaanareita jotka asustelee vaunuissaan. On varmaan muuallakin. Onnea matkaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta todennäköisyydet tuon idean toteutumiselle olisi realistiset, se edellyttää kurinalaista elämää ja kunnollisen suunnitelman. Seitsenkymppisinä ei enää lähdetä maailmalle haahuilemaan etsimään itseään, vaan pitää olla jokin muu suunnitelma.
Ihan ensimmäiseksi on sinun palautettava liikuntakyky. Se ei tule hoidoilla eikä lääkkeillä, vaan ne toimii vaan apuna säännölliselle liikunnalle. Tiedän mikä työmaa siinä on, kun terveyden toviksi menettää. Siinä ei unelmointi auta ja viina vielä vähemmän. Se on raakaa työtä ja siihen pitää löytää motivaatio. Siinä koetaan itkua ja hampaiden kiristystä, mutta ostetaan samalla toimintakykyinen tulevaisuus.
Ihmelääkkeitä ei ole eikä oikotietä onneen. Nuoruuden lähde löytyy tekemisestä, ei vuodepotilaana olemisesta. Ei sillä autollakaan jaksa ajella, jos ei ole kunnossa.
Espanjassa on suomalaisia karavaanareita jotka asustelee vaunuissaan. On varmaan muuallakin. Onnea matkaan!Mitä jos jättäisit nuo juttusi asiantuntijoille, ja keskittyisit oman pääsi tutkimuksiin, liikkumisessa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, ja et yritä korjata ongelmiasi kertomalla että minulla on alkoholi ongelma, ei varmasti ole, olen juonut vuosien ajan korkeitaan yhden oluen ruuan kanssa tai saunassa, lisäksi huomioi oma elämäni ja sen tulevaisuus jos jatkat täällä kirjoittelua, täällä ei varallisuus lisäänny.
En ole koskaan ollut vuodepotilaana, pidempiä aikoja,
- Anonyymi
Tuota estojen, kieltojen, varoitusten, määräysten ja rajoitusten listaa kun katsoo ja miettii, niin olisi päässyt vähemmällä kun olisi kertonut mikä kaikki on sallittua?
Saako kuitenkin syödä ja käydä vessassa kakalla? Saako katsella ikkunasta vai pitääkö pitää verhot kiinni etteivät luule vakoojaksi tai perverssiksi?- Anonyymi
Jos Thaimaassa ei saa tehdä mitään, niin aina voi kuitenkin syödä possoja.
Ai niin anteeksi, Thaimaassa ei ole possoja.
Thaimaassa voi hengailla juna-asemalla. Soitella ja hengailla junaa odotellessa.
Ai niin anteeksi, kaksoishinnoittelu estää junalla matkustamisen ja jos menet soittamaan kitaraa asemalle, sinut pidätetään ulkomaalaislakien vuoksi laittoman ansiokeinon harjoittamisesta. Asema-alueella turha oleskelu on myös kielletty.
https://www.youtube.com/watch?v=5G_vnjEL9R4&ab_channel=mimegi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745268- 332911
- 402614
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262003Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401962Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951792
- 1691681
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230