Kannabis on myrkky

Anonyymi-ap

Kannabis on huume ja lisäksi se on myös rasvaliukoinen ja pitkäaikainen myrkky.

47

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on monipuolinen lääkeyrtti, tutkimusten mukaan ehkäisee ja parantaa Alzheimerin tautia, vähentää maksasyöpäriskiä 50%, perustuu 100 miljoonan amerikkalaisten terveystietoihin. Pienentää suolistosyöpäriskiä, erinomainen unilääke, lääke stressiin ja ahdistukseen, joihinkin särkyihin. Vähempihaittainen korvaaja alkoholille, joka ei aiheuta krapulaa, koska ei ole elimistölle myrkyllinen, kuten alkoholi.

• Anonyymi

Ei se ole vähähaittainen vaan ihan yhtä koukuttava ja monin tavoin rappeuttava kuin muutkin huumeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole vähähaittainen vaan ihan yhtä koukuttava ja monin tavoin rappeuttava kuin muutkin huumeet.

Siinä ei ole koukuttavaa kemikaalia toisin kuin esimerkiksi alkoholi on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se ei kerran koukuta, niin miksi sitä ahkerammin käyttäville tulee vieroitusoireita ?
        Vastaa tähän niin hyvin perustein kuin kykenet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se ei kerran koukuta, niin miksi sitä ahkerammin käyttäville tulee vieroitusoireita ?
        Vastaa tähän niin hyvin perustein kuin kykenet.

Kerro niistä kokemistasi vieroitusoireista ja mitä se "ahkerampi" käyttö tarkoittaa käytännössä, ettei mene ihan lässyttämiseksi?

Ai niin, ethän sinä asiasta oikeasti tiedä yhtään mitään, olet se palstan helposti tyylistään tunnistettava +80 v kanttura, joka päästelee viimeisiä aivopierujaan ja väsää näitä typeriä aloituksia.

-kommentti sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro niistä kokemistasi vieroitusoireista ja mitä se "ahkerampi" käyttö tarkoittaa käytännössä, ettei mene ihan lässyttämiseksi?

Ai niin, ethän sinä asiasta oikeasti tiedä yhtään mitään, olet se palstan helposti tyylistään tunnistettava 80 v kanttura, joka päästelee viimeisiä aivopierujaan ja väsää näitä typeriä aloituksia.

-kommentti sivusta

No nyt meni veikkauksesi aivan vituralleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin, ethän sinä asiasta oikeasti tiedä yhtään mitään, olet se palstan helposti tyylistään tunnistettava 80 v kanttura, joka päästelee viimeisiä aivopierujaan ja väsää näitä typeriä aloituksia.

-kommentti sivusta

Taisi mennä jollain tunteisiin, kun tietää itsekin haitat ja silti polttelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea vammainen voitit juuri puukon kurkkuusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-kommentti sivusta

Sun koira joutuu hirteen huomenna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jake oli sitten aivokuollut urpo. Kirves tulee kurkkuun ja näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yhtä koukuttava kuin muut huumeet. Kannabis voi koukuttaa vain psyykkisesti. Muut huumeet koukuttavat fyysisesti ja psyykkisesti. Rappeutumisessa kovat huumeet ovat paljon haitallisempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yhtä koukuttava kuin muut huumeet. Kannabis voi koukuttaa vain psyykkisesti. Muut huumeet koukuttavat fyysisesti ja psyykkisesti. Rappeutumisessa kovat huumeet ovat paljon haitallisempia.

Onko se mikään selitys millekään, että joku huume on enemmän haitallinen kuin joku toinen ?
        Vähemmän haitallinenkin on silti haitallinen.

• Kaikessa on puolensa ja puolensa.. ..riippuvuutta aiheuttava joo, mutta myös lääke.. ..olen tuntenut jonkin verran huumeiden käyttäjiä, eikä se yleensä näy päällepäin mitenkään…ongelmia kyl tulee yleensä…melko kallis harrastuskin.. ..yksikin pariskunta oli sellainen, että mies käytti pääosin kannabista eli marihuanaa…nainen taas amfetamiinia eli ns. ”vauhtia”… eivät sovi yhtään yhteen kun toinen lähinnä rauhoittaa ja toinen piristää…

• Mies lopetti kerrasta kaikki..mukaanlukien tupakka ja kertoi röökistä vieroittumisen olleen selkeästikin vaikein…ja se on vieläpä laillista.. ..kannatan Hollannin mallia…edes nuo ”miedot” voisivat olla laillisia…huomattavat lisätulot jos esim. apteekki myisi…lisäksi olisi tasalaatuisempaa eli turvallisempaa..

• Anonyymi

Ei aiheuta riippuvuutta.

• Anonyymi

Haluatko riippumaan kalastuskoukkuun runkkari!!!!!

• Anonyymi

Kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutuksia.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Täyttä paskaa eija kalson kirjan jutut

• Anonyymi

Ei kukaan halua itselleen kannabispsykoosia.

• Anonyymi

Tuskin kukaan haluaa alkoholipsykoosia ja niitä on 4000 vuodessa. Kannabispsykooseja voi olla samassa ajassa yksi tai kaksi. Kannabis on yleisin laiton päihde niin oikeasti aika vähän se laukaisee psykooseja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kukaan haluaa alkoholipsykoosia ja niitä on 4000 vuodessa. Kannabispsykooseja voi olla samassa ajassa yksi tai kaksi. Kannabis on yleisin laiton päihde niin oikeasti aika vähän se laukaisee psykooseja.

Miksi pitäisi käyttää päihdyttäviä aineita ?
        Onko elämää niin vaikea kestää ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen on aina tavoitellut nautintoja.

On lääkekäyttöä.

On myös olemassa kovia päihteitä, kuten alkoholi ja synteettiset huumeet, joilla jotkut yrittää paeta pahaa oloa yms. Tämä on erityisen vaarallista.

Saathan sinä elää fakiirina ja olla aina suunpielet alaspäin vitutuksen vallassa, muiden tekemisiä kyttäillen. Ketä kiinnostaa, kunhan pysyt omassa pilttuussasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen on aina tavoitellut nautintoja.

On lääkekäyttöä.

On myös olemassa kovia päihteitä, kuten alkoholi ja synteettiset huumeet, joilla jotkut yrittää paeta pahaa oloa yms. Tämä on erityisen vaarallista.

Saathan sinä elää fakiirina ja olla aina suunpielet alaspäin vitutuksen vallassa, muiden tekemisiä kyttäillen. Ketä kiinnostaa, kunhan pysyt omassa pilttuussasi.

Ei vituta yhtään nauttia elämästä selvin päin.
        Siitä sitä nautintoa oikeasti saa, kun pystyy elämään ilman päihdyttäviä aineita.
        Ja miksi pitäisi kyttäillä muiden tekemisiä, eiköhän se ole jokaisen oma asia, mitä tekevät ?
        Saatko itse suupielesi ylöspäin selvin päin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vituta yhtään nauttia elämästä selvin päin.
        Siitä sitä nautintoa oikeasti saa, kun pystyy elämään ilman päihdyttäviä aineita.
        Ja miksi pitäisi kyttäillä muiden tekemisiä, eiköhän se ole jokaisen oma asia, mitä tekevät ?
        Saatko itse suupielesi ylöspäin selvin päin ?

Anteeksi.

Olen tyhmä kännijuntti jonka saa työntää metron alle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi.

Olen tyhmä kännijuntti jonka saa työntää metron alle

Ei kukaan halua työntää sinua metron alle, etkä varmaan ole mikään junttikaan, vaikka ehkä niin itse ajattelet.
        Olet varmasti pohjimmiltasi hyvä ihminen, jolla on alkoholiongelma.
        Mistäkö tiedän, että alkoholistilla menee itsetunto tosi alas, ja holisti häpeää itseään paljon ?
        Siitä tiedän, kun olen itse toipunut alkoholisti. Ja tunnen/olen tuntenut monia toipuneita, ja heitä, joilla on ongelmia alkoholin kanssa edelleen.
        Jokaisella on kuitenkin ihmisarvo, huolimatta siitä, onko hänellä ongelmia vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset ovat halunneet päihteitä aina. Näytä kannabista vähemmän haitallinen päihde jos sellaisen löydät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset ovat halunneet päihteitä aina. Näytä kannabista vähemmän haitallinen päihde jos sellaisen löydät.

En asetele päihteitä järjestykseen haitallisuuden takia, on se sitten enemmän tai vähemmän.
        Kaikki päihteet ovat jollain tavalla haitallisia.
        Eivätkä kaikki ihmiset ole " halunneet päihteitä aina ". Monet pitävät elämästään ihan selvinkin päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En asetele päihteitä järjestykseen haitallisuuden takia, on se sitten enemmän tai vähemmän.
        Kaikki päihteet ovat jollain tavalla haitallisia.
        Eivätkä kaikki ihmiset ole " halunneet päihteitä aina ". Monet pitävät elämästään ihan selvinkin päin.

Nää on kyllä aika yksilöllisiä juttuja, mikä kenellekin sopii. Polttelin joskus itse seuran vuoksi ,mutta en oikein tykännyt siitä olosta, joten en jäänyt koukkuunkaan. Tunnen ihmisen +70 joka on poltellut lähes päivittäin ainakin50 vuotta, ja käyttää edelleen, tosin ei käytä alkoholia enää, eikä aiemmin ole käyttänyt muita aineita. Ainoastaan jotain hengitysongelmia on, mutta nykyään on hyvät lääkkeet, niin ei nekään kuulemma haittaa.

• Anonyymi

Kannabis saattaa myös lisätä homoseksuaalisuuden tuloa.

• Anonyymi

Puhutko kokemuksen syvällä rintaäänellä ?

• Anonyymi

No voi voi, eiköhän se alttius ole sinullekin tullut suvun geeneistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko kokemuksen syvällä rintaäänellä ?

Latentti homo sai kannabiksesta syyn tulla kaapista ulos.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vai niin.

Palataan asiaan sitten kun faktat ovat hallussa.

Hyvää viikonloppua.

• Anonyymi

Kun ihan tarkkoja ollaan niin kannabis on käytännössä myrkytöntä. Sillä ei saa henkeä pois edes tosissaan yrittämällä. Jopa asperiini on myrkyllisempää kuin kannabis koska asperiini on tappanut ihmisiä.

• Anonyymi

Näinhän se menee. Kannabis on Suomessa lääke vuodesta 2008 vaikka ette usko yksinkertaista asiaa joka löytyy mistä vain internetin hakukoneesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se menee. Kannabis on Suomessa lääke vuodesta 2008 vaikka ette usko yksinkertaista asiaa joka löytyy mistä vain internetin hakukoneesta.

Caleb baxter saa kirvveen päähänsä

• Anonyymi

Täällä on paljon itsensäkusettajia tai ihmisiä jotka eivät hahmota ns haittoja. Jos on käyttänyt oikeasti paljon pilveä eli polttanut sitä päivittäin melko pitkään niin tottakai se joko passivoi tai tekee todellisuuden tylsäksi - täytyy polttaa siis lisää koska mitä enemmän polttaa sitä tylsempää on sitä ilman. Siihen perustuu osittain sen koukuttavuuskin, vaikka se itsessään on myös koukuttavaa - sen vaikutusmetodi sekä toinen tila johon alkaa tehdä mieli paeta - ovat sitä myös. Lähinnä kyse on paosta ja illuusiosta - ideat tuntuvat loistavilta ja niihin alkaa uskomaan liikaa. Kun on pilvessä niin ideat ja kyvykkyys on osittain pelkkä illuusio. Tarvitset jointin että olet taas se nerokas oma itsesi koska selvin päin et ole enää mitään. Profiilisi ja omakuvasi siis kääntyy päälaelleen - se tekee pilvestä hyvin addiktoivan. Käytin aikoinaan itse paljonkin kannabista ja tiedän aiheesta riittävästi että voin siitå teille tässä manifestoida - siten, että muutkin voivat samaistua eivätkä lankeaisi tuijottamaan valheellista ja vähättelevää tekstiä - saati uskomaan siihen. En aio vastata yhteenkään viestiin enkä kirjoittaa asiasta enempää tai palata enää tähän keskusteluun.

• Anonyymi

Tekstisi ei ihan uppoa. Ehkä kuvailet asiaa vain huonosti.

Toki. Sen kanssa on kiinnostunut erilaisista asioista eri tavalla kuin ilman. Eli saa mielihyvää helpommin. Tämäkin riippuu lajikkeesta miten se vaikuttaa. Mutta en ole kylläkään tavannut yhtäkään henkilöä, joka polttaa sitä lisää ja lisää koska olisi tylsää ilman. Itse asiassa henkilö pitää taukoa kun huomaa, että vastustuskyky on kasvanut. En toki väitä etteikö joku voisi polttaa sitä suurenevassa määrin sen takia, mutta en ymmärrä miksi hän niin tekisi, koska se ei ole hauskaa.

Siitä on kyllä helppo olla ilman ja pitää taukoa. Toki joillakin voi tulla fyysisiä oireita pitkän putken lopettamisesta, mutta se ei ole hirveän yleistä. Eikä se ole lähellekään yhtä kova kun vaikka kahvin kanssa. (Minä muuten en voi edes juoda kahvia, koska se on liian voimakas päihde. Saan siitä pahoja oireita.)

Indicat ovat todellakin passivoivia. Niiden ideana on rentouttaa ja ovat niitä ns. sohva ja ruoka lajikkeita. Sativat taas ovat energisiä, jolloin todennäköisesti tekee mieli ulkoilla tai tehdä jotain luovaa.

En ole ikinä tavannut henkilöä joka pitäisi pilvessä itseään jotenkin älykkäänä tai muuten voittamattomana. Onko tuo sitten jotain todella nuoren henkilön ajatuksen juoksua, jotka näkevät itsensä muutenkin sellaisina?
        Elokuvissa olen törmännyt kun joku pilvessä on "filosofinen", mutta eipä tuollaista normaalisti ikinä näe. Kyllä poikkeuksetta henkilöt ymmärtävät heikentyneet kykynsä.

Mutta toki. Ei kannabis sovi kaikille. Kuten ei kahvi sovi minulle. Yleensä jos aine ei sovi, niin sitä ei yksinkertaisesti kannata käyttää. Tunnen sellaisiakin joille ei kannabis sovi, mutta ei heille mitään pysyvää vauriota tullut kokeilusta. Ja tämä ei ollut kehoitus kenellekään kokeilla, vaan huomautus väitteeseen "kuinka jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki. Sen kanssa on kiinnostunut erilaisista asioista eri tavalla kuin ilman. Eli saa mielihyvää helpommin. Tämäkin riippuu lajikkeesta miten se vaikuttaa. Mutta en ole kylläkään tavannut yhtäkään henkilöä, joka polttaa sitä lisää ja lisää koska olisi tylsää ilman. Itse asiassa henkilö pitää taukoa kun huomaa, että vastustuskyky on kasvanut. En toki väitä etteikö joku voisi polttaa sitä suurenevassa määrin sen takia, mutta en ymmärrä miksi hän niin tekisi, koska se ei ole hauskaa.

Siitä on kyllä helppo olla ilman ja pitää taukoa. Toki joillakin voi tulla fyysisiä oireita pitkän putken lopettamisesta, mutta se ei ole hirveän yleistä. Eikä se ole lähellekään yhtä kova kun vaikka kahvin kanssa. (Minä muuten en voi edes juoda kahvia, koska se on liian voimakas päihde. Saan siitä pahoja oireita.)

Indicat ovat todellakin passivoivia. Niiden ideana on rentouttaa ja ovat niitä ns. sohva ja ruoka lajikkeita. Sativat taas ovat energisiä, jolloin todennäköisesti tekee mieli ulkoilla tai tehdä jotain luovaa.

En ole ikinä tavannut henkilöä joka pitäisi pilvessä itseään jotenkin älykkäänä tai muuten voittamattomana. Onko tuo sitten jotain todella nuoren henkilön ajatuksen juoksua, jotka näkevät itsensä muutenkin sellaisina?
        Elokuvissa olen törmännyt kun joku pilvessä on "filosofinen", mutta eipä tuollaista normaalisti ikinä näe. Kyllä poikkeuksetta henkilöt ymmärtävät heikentyneet kykynsä.

Mutta toki. Ei kannabis sovi kaikille. Kuten ei kahvi sovi minulle. Yleensä jos aine ei sovi, niin sitä ei yksinkertaisesti kannata käyttää. Tunnen sellaisiakin joille ei kannabis sovi, mutta ei heille mitään pysyvää vauriota tullut kokeilusta. Ja tämä ei ollut kehoitus kenellekään kokeilla, vaan huomautus väitteeseen "kuinka jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa".

En pidä taukoja. t. lääkkeeksi ennen töitä ja niiden jälkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ongelma on taustalla, jos ei pysty saamaan mielihyvää selvin päin ?

• Anonyymi

Mä en oo homo enkä homo sapiens.

Mä oon skeittaaja ja en käytä mitään. Ymmärrätkö homo vai tapanko sut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo homo enkä homo sapiens.

Mä oon skeittaaja ja en käytä mitään. Ymmärrätkö homo vai tapanko sut

Jospa keskittyisit nyt vain siihen skeittaamiseen.

• Anonyymi

Hallitus haluaa terveellistä alkoholia kotiovelle, sekä tervedyttäviä kofeiini/nuuskapusseja huuleen 👍
      Olen iloinen että suomalaisten terveys on kaikkien etusijalla 👍

• Anonyymi

Aapo olervo on tajunnut taas uuden asian, onnea Aapo!

Sinusta tulee vielä iso poika joku kaunis päivä

• Anonyymi

Hei minä olen paljon parempi kun tee narkkarit koska olen vain käyttänyt alkoholia mitä on laillista.

Tietenkin sittä tule krapula mutta ei yhtä huonoa oloa kun huumeiden vieroitus oireet.

Ja minä päätän päivän koska se krapula tule.

Alkoholi on täysin laillista ja mitän kiellettyjä huumeitta en ole koskan kokeilut.

En ole ikinä käyttänyt esim kannabista mutta eikö yksi jointti vasta 10 keskiolutta niin olen kuullut.

Eihän sittä ikinä tiedä mitä ne huumeet on esim kannabis voi olla jotain muuta ja sitten kuole.

Moni on kuollut huumeisiin mutta kun käyttä alkoholia niin tietä mitä se sisältää joten se on turvallista käyttä.

Ajatele jos joku laitta rotan myrkkyä kannabis ja sitten kuole.

Minä juon vähän sala että ei vaimo tiedä paljonko todellisuudessa juon esim juon vaimon kanssa 2 keskiolutta mutta sala vodka pullon lisäksi näin ollen vaimo luule että olen juonut ainoastan 2 keskiolutta.

Ja minä en tule juovuksin ainoastan nukahdan sen jälken kun olen juonut sen vodka pullon.

Vaimo ei jaksa katsoa kun olen kännissä tai nukahtamaislillan vai hän sano minulle mennään nyt heti nukkumaan kun minua väsyttää.

Minulla on ollut aivo infarktti mistä olen toipunut ja ne ihmiset sano että minun pitä lopetta juominen muuten se voi uusittua.

Mutta minä en pärjä ilman alkoholia se on todella ärsyttävä kun muut sano että minun pitä lopetta alkoholi.

Minä menin aikaisin aamulla ajamaan autolla ja puhalsin yli sallitun rajan en osannut ajatella että kehossa olis vielä yli sen sallitun rajan alkoholia.

Myönsin koska ei hän se hyödyttänyt kiistä kun olin töppännyt.

Minä yrittin hakea lupa alko lukolle mutta sittä ei myönnetty minun vaimon poika ajoi minut osake omistajien kokouksen kun vaimo kuoli rinta syöpään.

Minun vaimon poika on ollut 25 vuotta ilman alkoholia mutta hän käyttä lääkkeitä ja huumeitta.

Minä olen yrittänyt selittää hänelle että hänen kannattaisi mielummin käyttä alkoholia.

Hän käytti paljon alkoholia ennen kun hän kokonaan lopetti alkoholin käyttön.

Ja kerran kun hän oli juovuksissa hän sytytti lahja tavara kauppa palamaan ja joutui olla vankilassa.

Hän sanoi että hän peitti murto jäljet ja sitten hän suuttui kun siellä ei ollut raha.

Joskus kun hän otta lääkkeittä hän on juovuksissa mutta ei haise alkoholi

Me ollaan vaimon kanssa järjestäneet hänet psykiatrisen pakko hoitoon että hän ei tapa itsensä huumeilla tai lääkkeillä.

Kun me ollaan niin huolissaan hänestä mutta sen jälken kun hän joutui pöpilän niin hän usein otta koko purkin lääkkeittä keralla.

Ennen kun hän joutui pöpilän hän ei tehnyt mitän sellaista.

Ne otta hänelttä säännöllisesti huume seuloja siellä hoitokoti missä hän aasu.

Jos näyttä positiivista niin hän joutu katkolle.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      37
      3982
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      100
      3534
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      110
      3457
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      78
      3205
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      88
      3184
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2845
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2630
    8. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2519
    9. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2513
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      95
      2259
    Aihe