Kannabis on huume ja lisäksi se on myös rasvaliukoinen ja pitkäaikainen myrkky.
Kannabis on myrkky
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
Se on monipuolinen lääkeyrtti, tutkimusten mukaan ehkäisee ja parantaa Alzheimerin tautia, vähentää maksasyöpäriskiä 50%, perustuu 100 miljoonan amerikkalaisten terveystietoihin. Pienentää suolistosyöpäriskiä, erinomainen unilääke, lääke stressiin ja ahdistukseen, joihinkin särkyihin. Vähempihaittainen korvaaja alkoholille, joka ei aiheuta krapulaa, koska ei ole elimistölle myrkyllinen, kuten alkoholi.
Kaikessa on puolensa ja puolensa.. ..riippuvuutta aiheuttava joo, mutta myös lääke.. ..olen tuntenut jonkin verran huumeiden käyttäjiä, eikä se yleensä näy päällepäin mitenkään…ongelmia kyl tulee yleensä…melko kallis harrastuskin.. ..yksikin pariskunta oli sellainen, että mies käytti pääosin kannabista eli marihuanaa…nainen taas amfetamiinia eli ns. ”vauhtia”… eivät sovi yhtään yhteen kun toinen lähinnä rauhoittaa ja toinen piristää…
Mies lopetti kerrasta kaikki..mukaanlukien tupakka ja kertoi röökistä vieroittumisen olleen selkeästikin vaikein…ja se on vieläpä laillista.. ..kannatan Hollannin mallia…edes nuo ”miedot” voisivat olla laillisia…huomattavat lisätulot jos esim. apteekki myisi…lisäksi olisi tasalaatuisempaa eli turvallisempaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448