Mitäpä lottoatte, kannattaako siviilin lähteä pyörimään Suviseuroille jos ainoana tavoitteena on olla sellaiset ihmiset ympäröimä, jotka eivät jatkuvasti kiroile ja ryyppää.
Ymmärrän hyvin, että ei kirkkoon kuuluva on vastenmielinen vieras siinä suhteessa, että kaltaisestani tulee vähän sellainen turisti fiilikset.
Mutta kaikkiaan en ole koskaan ollut Suviseuroila ja nyt olisi optio, kun ne järjestetään Lopella 2025.
Suviseurat
58
587
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siel oo pakko huutaa, ettet kuuluu kirkkoon. Minä ainaki oon ollu suviseurois vaikken kuuluu kirkkoon. Kukaan ei kattonu pahasti.
- Anonyymi
Näin itsekkin luulin, kunnes asia tuli aikanaan yhdessä tapahtumassa puheeksi, että mihin kirkkoon sä kuulut jne. Ja siitä sitten tuli negatiivista asennetta. Mutta toki tämä oli vain yksi henkilö, eikä mikään läpileikkaus suviseuroista tai kristityistä.
No kun olet ollut niin oliko siellä asiallista menoa? Tarkoitan siis että.oliko ne siten alkoholista vapaat, kun olen toivonut?
- Anonyymi
Kyllä. Seurakutsu koskee kaikkia. Kehotan myös menemään sinne sillä lailla avoimin mielin ja ihan oikeasti kuunnella niitä puheita. Kantsii käydä myös isossa teltassa kurkistamassa.
Julkisesti ilmoitettuihin tilaisuuksiin voi vapaasti osallistua, jos haluaa.
- Anonyymi
Kannattaa ainakin jos tekee mieli. Kumit mukaan ettei tule elatusmaksuja. Tarjontaa on yllin kyllin.
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute....ei ole koiraa karvoihin katsomista
- Anonyymi
Suviseurat on myös lähetystapahtuma, joten kaikki ovat tervetulleita!
- Anonyymi
Vl saarnaajien pitää ymmärtää se että ensim pitää puhua tai kirjoittaa saarna ja sen jälkeen kun se on valmis niin mietitään vastaan mitä siinä lukee tai mitä tuli puhuttua.
Kun vl saarnaajaa tekee sen väärinpäin se miettii ensiksi ja puhuu sen jälkeen.
Ei siitä tule mitään.
Toki ymmärrän kyllä jos pelkää sitä että sydämestä paljastuu jotain mitä ei halua sieltä paljastuvan niin silloin ei uskalla puhua ensin ja miettiä vasta sen jälkeen kun pelkää että sydämessä asuva rietas pääsee ääneen.
Kuitenkin vl puhuja voisi kirjoittaa saarnan ilman miettimättä ja antaa saarnaveljelle luettavaksi kysymyksellä mitä ajattelet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vl saarnaajien pitää ymmärtää se että ensim pitää puhua tai kirjoittaa saarna ja sen jälkeen kun se on valmis niin mietitään vastaan mitä siinä lukee tai mitä tuli puhuttua.
Kun vl saarnaajaa tekee sen väärinpäin se miettii ensiksi ja puhuu sen jälkeen.
Ei siitä tule mitään.
Toki ymmärrän kyllä jos pelkää sitä että sydämestä paljastuu jotain mitä ei halua sieltä paljastuvan niin silloin ei uskalla puhua ensin ja miettiä vasta sen jälkeen kun pelkää että sydämessä asuva rietas pääsee ääneen.
Kuitenkin vl puhuja voisi kirjoittaa saarnan ilman miettimättä ja antaa saarnaveljelle luettavaksi kysymyksellä mitä ajattelet?Ja hyvin tärkeää on että kirjoittaa se silloin kuin saarna päivä on lähellä. Ei niin että kirjoittaa viikkoa aikaisemmin.
Aamurukouksessa voi lukea anna meille/minulle hengellinen ja maallinen leipä. Jne..
Ja odottaa koska Herra alkaa kirkastamaan sanaa..eli silloin alkaa vain puhumaan eli kirjoittamaan.
Ja tämä elämän leipä on Jeesus Kristus! Se totinen ruoka ja totinen juoma, jota saa juoda elävän viinipuun oksilta kun puristaa tuoreen viinimarjan hedelmää. Niin siitä tulee juomista, mutta viinimarja on Kristuksen synnyttämä siksi kun sinä Kristuksen opetuslapsi tulet puristetuksi niin sinusta tulee viiniä. Koska viinimarjat ovat elävät kristityt koska hän sanoo me olemme jäsenet keskenämme yksi ruumis kristuksessa niin todellisuudessa kristityt ovat Kristus koska Kristus asuu kristityissä niin tulee kristittyjä välillä puristaa että heistä tulisi sanaa ulos eli viiniä eli elävää Jumalansanaa.
Kuitenkaan minä en tiedä ketkä ovat nämä viinimarjat niin minä vähän koettelen.
En tahdo varsinaisesti kuulua mihinkään seurakuntaan mutta mielelläni koettelen.
Niin jos sinä vl puhuja ole viinimarja niin mitä sinä sitten mietit mitä sinun puhuman pitäisi? Vaan anna puristaa itseäsi ja katso sinä vuodat elävää viiniä sitten, niin avaa suusi ja puhu eli kirjoita ilman miettimättä jos sinä viinimarja olet niin sinusta käy ulos elävä viini joka taivaasta tulee elävästä viinipuusta Jeesuksesta Kristuksesta.
- Anonyymi
Menen sinne, koska siellä saa edullista ruokaa.
Ei ole lestis.- Anonyymi
En ole lestis.
- Anonyymi
Voi mennä jo Isrealin liput ei liehu eikä anna kuvaa murhaajista.
- Anonyymi
Kyllä siellä kuule ryypätään ja se.siäkin vieraiden kanssa harrastellaan ylenmäärin.Olen itse ollut muutaman kerran ja tämän ihan itse nähnyt
- Anonyymi
Kun eilen uhosin ettei rauhanyhdistyksen saarnaaja uskalla saarnata ilman valmista tekstiä niin eilen tuli monta saarnaajaa kuin youtubesta kuuntelin ilman valmista tekstiä.
Tavallaan kunnioitan että uskalsi vaikka ehkä (viestini) sisältö menikin vähän ohi tai osittain ainakin.
Kun esimerkiksi esikoislestaadiolaiset saarnaa ilman valmista tekstiä mutta ei kuitenkaan kaikki esikoislestaadiolaiset saarnaajat saarnaa ilman valmista saarnaa.
Eli kysymys ei ole siitä kirjoitatko saarnan etukäteen tai siitä saarnaatko ilman valmista tekstiä mutta kysymys on siitä uskallatko puhua ilman että mietit mitä puhut niin kuin kirkastuu sana sanalta vai pelkäätkö että joku sydämen rietas paljastuu ja puhut vähän niinkuin ohi suusi?
Jos minä olen kirjoittanut täällä 3 vuotta niin ehkä 70% kirjoituksistani on mitä ymmärrän ja loput 30% on vain sydämeni tilaa jota en ymmärrä ja josta ainoastaan ymmärtäväiset näkee mitä sydämessä liikkuu. Eli toisinsanoen se vaatii vähän rohkeutta puhua ilman järkeä koska siinä on riski että salaiset sydämen aivoitukset tulee ilmi.
Ja mistä sen kuulee onko saarna järjestä eli itse mietittyä?
Sen tietää siitä että hengillä ei ole ihmisen ääni.
Sen siis kuulee ja sen tuntee.
Ja jos se on sydämen ääni, niin sekään ei kuullosta samalta kuin järjen ääni.
Järjen ääni on sellaista sössötystä sellaisella kun tiedätte miehen joka on miehiin kallellaan että minkälainen ääni hänellä on vähän sellainen naisellinen ja se on hyvin sellaista perusteltua missä asioita ei vain sanota niinkuin raamattu sanoo olkoot teidän puheenne on on ja ei ei ja mitä lisätään on pahasta, eli kun Henki puhuu tai sydän ääni niin se puhe on sen kuuloista että se asia menee näin ja se on niin kuin on on ja ei ei, ja siinä ei sellaista selittelyä. Järki tykkää selitellä ja kaarella ja kierellä mutta Jumala ja ihmisen sydän puhuu on on ja ei ei. Siinä se lause rakenne on hyvin suoraa. Se ei ole sellaista kaartelua ja kiertelyä hinttimiehen äänellä mutta se on suoras puhetta ilman sen kummempia miettimisiä ja siitä sen vähän niinkuin kuulee puhuisko sydän ääni tai hengen ääni. Järki pyrkii miellyttämään muita. Sydänääni ja hengen ääni ei taas yritä miellyttää ketään. Se vaan puhuu. Ja siinä on toinen aksentti. Sen kuulee.- Anonyymi
Sen puhuin järjestäni kuitenkin mutta miksi se on pahasta?
Koska ei Pyhä Henki selittele.
Pyhä Henki sanoo asiat niin kuin ne on.
Järki selittelee. Ja järki on se kun se sanoo mitä siihen lisätään on pahasta.
Oikeastaan tässä on toinenkin syvyys.
Se kun on kysymyksessä joku asia onko se syntiä.
Niin se on syntiä tai sitten se ei ole syntiä.
Ja jos se on syntiä niin se sanotaan se ON syntiä ja mitä siihen lisätään on pahasta, koska toinen ääni tahtoisi muttakun muttakun... vähän voi kuitenkin EI kun se ON syntiä. Eli olkoot puheenne on on ja ei ei eli jos synti on mainittu nimeltä niin se ON syntiä ja siihen ei tarvitse lisätä mitään.
Ehkä siinä on muitakin syvyyksiä en tiedä. En vain tahtoisi järjestäni enempää puhua ja vietellä korvasyyhyyn.
Kun näinkin voi puhua. Järjestä siis.
Voit myös puhua järjestä facetoface ilman valmista tekstiä.
Se ei järjestä puhuminen vaatii tietynlaisen tilan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen puhuin järjestäni kuitenkin mutta miksi se on pahasta?
Koska ei Pyhä Henki selittele.
Pyhä Henki sanoo asiat niin kuin ne on.
Järki selittelee. Ja järki on se kun se sanoo mitä siihen lisätään on pahasta.
Oikeastaan tässä on toinenkin syvyys.
Se kun on kysymyksessä joku asia onko se syntiä.
Niin se on syntiä tai sitten se ei ole syntiä.
Ja jos se on syntiä niin se sanotaan se ON syntiä ja mitä siihen lisätään on pahasta, koska toinen ääni tahtoisi muttakun muttakun... vähän voi kuitenkin EI kun se ON syntiä. Eli olkoot puheenne on on ja ei ei eli jos synti on mainittu nimeltä niin se ON syntiä ja siihen ei tarvitse lisätä mitään.
Ehkä siinä on muitakin syvyyksiä en tiedä. En vain tahtoisi järjestäni enempää puhua ja vietellä korvasyyhyyn.
Kun näinkin voi puhua. Järjestä siis.
Voit myös puhua järjestä facetoface ilman valmista tekstiä.
Se ei järjestä puhuminen vaatii tietynlaisen tilan.Hyvä että tuli tämäkin asia esiin itsellä se on niin tämä korvasyyhy että sitä on vaikea muista tunnistaa että puhuuko toinen järjestä vaikka HP sta edes menneestä esikoisten saarnaajasta sen korvasyyhyn tunsi jo saarnan aikana mutta itsestä sen tuntee helposti.
Eli esimerkiksi nyt kun kahta viestiä aloin tietoisesti järjestäni puhumaan ihan tietoisesti henki ei mitään neuvonut puhumaan ei antanut sanaa tai mitään ja aloin puhumaan ja meni hetki pieni ja minun korvani alkavat syyhyämään sellainen tunne korvissa kuin joku kutittaisi korvista ja sellainen pieni paineen tunne korvissa. tämä on siis korvasyyhy
ja se tulee siitä kuin saarnaa omasta järjestä (tämä viimeinen lause ei kuitenkaan ollut järjestä vaan Hengestä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että tuli tämäkin asia esiin itsellä se on niin tämä korvasyyhy että sitä on vaikea muista tunnistaa että puhuuko toinen järjestä vaikka HP sta edes menneestä esikoisten saarnaajasta sen korvasyyhyn tunsi jo saarnan aikana mutta itsestä sen tuntee helposti.
Eli esimerkiksi nyt kun kahta viestiä aloin tietoisesti järjestäni puhumaan ihan tietoisesti henki ei mitään neuvonut puhumaan ei antanut sanaa tai mitään ja aloin puhumaan ja meni hetki pieni ja minun korvani alkavat syyhyämään sellainen tunne korvissa kuin joku kutittaisi korvista ja sellainen pieni paineen tunne korvissa. tämä on siis korvasyyhy
ja se tulee siitä kuin saarnaa omasta järjestä (tämä viimeinen lause ei kuitenkaan ollut järjestä vaan Hengestä)Mikä on siis sanan lähde!
Ei se kirjoitatko valmiiksi vai puhutko ilman valmista kirjoitusta vaan se mikä on lähde mistä sana tulee!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että tuli tämäkin asia esiin itsellä se on niin tämä korvasyyhy että sitä on vaikea muista tunnistaa että puhuuko toinen järjestä vaikka HP sta edes menneestä esikoisten saarnaajasta sen korvasyyhyn tunsi jo saarnan aikana mutta itsestä sen tuntee helposti.
ja se tulee siitä kuin saarnaa omasta järjestä (tämä viimeinen lause ei kuitenkaan ollut järjestä vaan Hengestä)Tämä HP oli siis Heikki Purtanen häneltä opin korvasyyhyn.
Hauska tunne ja saan sen omistakin saarnoista silloin kuin sanan lähteeni on oma järkeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä HP oli siis Heikki Purtanen häneltä opin korvasyyhyn.
Hauska tunne ja saan sen omistakin saarnoista silloin kuin sanan lähteeni on oma järkeni.Ja mielestäni on epärehellistä jos tämä viesti poistetaan sen takia koska mainitsen Heikki Purtasen nimeltä, koska vaikka hän on edesmennyt ja ei pääse puolustamaan itseään niin hän oli kuitenkin seurakunnan hajoittaja ja siten mielestäni hän on tehnyt niin suuria asioita että hänestä on oikeus puhua julkisesti kun hän repi useamman sata ihmistä perässään pois esikoislestaadiolaisesta seurakunnasta. Kuitenkin seurakunta joka sanoo itsensä apostoliseksi seurakunnaksi tämä esikoislestaadiolaisuus niin silloin he ovat yhtä kuin julkisuuden henkilöt jos sanovat me olemme ainoa oikea seurakunta maan päällä.
Niin silloin seurakunta oli siis yhtä vielä kun heikkiä kuuntelin turussa.
Ja silloin tunsin ensimmäinen kerran tämän korvasyyhyn kun korvia alkoi kutittamaan ja tuli paine korviin. Silloin ajattelin että onkohan vika nyt minussa?
Mutta kun nyt olen vanhaksi tullut ja saarnannut teille monta vuotta niin olen huomannut että AINA SILLOIN kun minä saarnaan järjestäni teille niin tämä sama tunne tulee korviini ja se todistaa että tämä Heikki Purtanen oli yksi kristillisyyden suurimmista eksyttäjistä, hän tuli tähdeksi joka loisti oman järkensä valoa, sammunneeksi eli pimenneeksi tähdeksi, sillä tämä kirkas kointähti joka on Jeesus Kristus joka myös kristityissä asuu hän loistaa Isän Jumalan valoa Pyhän Hengen kautta Hän heijastaa sitä suoraan. Hän on kuin peili joka on asetettu Jumalan kasvoin eteen ja toinen puoli osoittaa maan päälle toinen Jumalan kasvoihin. Ja kun Kristus sitten asuu jossakussa niin tämä ihminen tulee myös kristuksen kanssa peiliksi joka heijastaa Jumalan kuvaa* sanan kautta kasvoista kasvoihin
- Anonyymi
Jumala puhuu, mutta harvemmin kirjoittelee.
- Anonyymi
Laestadius kirjoitti kaikki saarnansa samoin Raamatussa on uudessa testamentissa suurin osa kirjeitä ei puheita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laestadius kirjoitti kaikki saarnansa samoin Raamatussa on uudessa testamentissa suurin osa kirjeitä ei puheita
Ymmärrän toki jos lestaadiolainen ei ole avannut raamattua koskaan niin ei siksi tiedä että siellä on paljon kirjeitä
- Anonyymi
Vai mitä viranomaiset ajattelee?
Julkisuuden henkilöistä nimittäin?
Jos on joku seurakunta joka sanoo me olemme elävä seurakunta TAI me olemme ainoa oikea seurakunta
Niin eikö maailmalla silloin ole oikeus tietää nimeltä nämä Herran siunaamat apostolit? Ettei maailma hukkuisi?
Minkä tähden siis kun minä mainitsen Atte Väänänen nimeltä niin muutaman tunnin päästä tulee vihaisen aten kasvot mieleen tai jos mainitsen jonkun toisen nimeltä niin viesti poistetaan? Kun he sanovat me olemme AINOA OIKEA ELÄVÄ SEURAKUNTA!!! Niin eikö maailmalla silloin ole oikeus tietää nimeltä nämä Herran siunaamat apostolit?
Ja esikoiset ry ssä taas eivät sano olevansa ainoa oikea seurakunta mutta kuitenkin elävä seurakunta niin eikö maailmalla silloin ole oikeus tietää mutta tässä elävässä seurakunnassa oli sellainen kuin Heikki Purtanen samalla tavalla kuin maailms tietää apostoli paavalin ja apostoli Pietarin niin eikö maailmalla ole oikeus tietää nimeltä myös tämän ajan apostolit nimeltä?
Missä siis menee raja? Yksityisen henkilön häirinnän ja julkisuuden henkilön kommentoinnin välillä?
Eikö Herran apostolit ole julkisuuden henkilöitä?
Jaa ja kas kummaa me sanomma ensiksi me olemma elävä kristillisyys mutta emme kuitenkaan tahtoisi maailman meistä mitään tietävän vaan me tahdomme hipi hiljaa piilossa olla me ainoa oikea siunattu elävä kristillisyys.
Nyt pitää vähän poliisinkin miettiä jos minua alkaisi syyttämään että nimeltä olen maininnut henkilöitä. He ovat Jumalan seurakunnan apostoleita omien sanojensa mukaan elävän seurakunnan saarnamiehiä eli aivan yhtä julkisuuden henkilöitä kuin 12 apostolia raamatusta kaikelle maailmalle esikuvaksi, opiksi ja merkiksi jotka taivaasta teille se on koko maailmalle tähdelle pantu on, ei salaisuudeksi vaan koko maailmalle valkeudeksi!!!
Niin olettekos te sitten Jumalan seurakunta jos te ette kestä julkisuutta sillä Kristus tuli valoksi koko maailmalle?- Anonyymi
Maailmalle uutiseksi*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmalle uutiseksi*
Ja nämäkö Israelin* profeetat ja Herran pyhittämä valkopukuinen kansa kuninkaallinen pappeus valittu suku omaisuuskansa, ei nyt kestäkään julkisuutta vaan turvaa lakiin? Yksityishenkilön härintää nettipalstoilla, se OLI kysymys ei väittämä.
Kauas on taaskin loitottu avauksen aiheesta. Se taitaa olla niin, etä aiheesta kuin aiheesta päästään aina samaan lopputulokseen. Hyvät tavat ja kristillinen rakkaus ei laita varjoja velien ylle. Toisaalta Jumala on jokaisen tuomari ja Hän sen osaa hyvin, ei meidän ihmisten tarvitse kerätä aihetodisteita kenenkään päälle. Se on kuin vanhan mummon risunippu Johan Husin polttoroviolle.
- Anonyymi
Kuule lauri minä luen viestisi myöhempään olen töissä
Mutta tiedätkö miksi mikrosirut tulevat lopulta tai minä epäilen että siksi?
Koska kun rapparit ei pysty tänäpäivänä enää hallita kaikkia kristityitä meitä on ainakin yksi eli minä eli hallita seurkauntien kautta tätä ja tota ja sitä sinä et saa saarnata asia menee näin ja näin ja kun he yrittävät ottaa minut kiinni niin jos minä en saakaan puhelinta rikottua niin minä voin aina kiistää kirjoittaneeni tänne yhtään ei ole mitään todisteita. Kuka vaan on voinut sen tehdä. Suojakoodia kun en anna niin saavat puhelimen käyntiin vain alustuksen kautta jolloin tiedot poistuu
Niin jossakin vaiheessa jotta saadaan meihin hankaliin kristittyihin kontrollin on pakko olla joku tunniste ettö kuka kirjoittaa et esimerkiksi pääse internettiin ilman että mikrosiru skannaa sinut netin ja mirkosirun kautta
En tiedä onko se niin mutta tänä päivänä kuka tahansa kristitty voi kirjoittaa pyhän hengen kautta mitä tahansa internettiin jos kirjoittaa puhelimella suojakoodin kanssa eikä sinne anna koodia eteenpäin jos ei kerkeä rikkomaan puhelinta ja senlisäksi voi kiistää kaiken.ja sen takia rapparit sanovat seurakunnassa internetti on sontatunkio koska he eivät voi kontrolloida kristillisyyden leviämistä täällä koska seurakunnissa saarnataan niin kuin valtio ja rapparit eli vapaamuurarit jne haluavat siellä saarnattavan.
Ja voi olla yksittäisiä poikkeuksia ehkä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule lauri minä luen viestisi myöhempään olen töissä
Mutta tiedätkö miksi mikrosirut tulevat lopulta tai minä epäilen että siksi?
Koska kun rapparit ei pysty tänäpäivänä enää hallita kaikkia kristityitä meitä on ainakin yksi eli minä eli hallita seurkauntien kautta tätä ja tota ja sitä sinä et saa saarnata asia menee näin ja näin ja kun he yrittävät ottaa minut kiinni niin jos minä en saakaan puhelinta rikottua niin minä voin aina kiistää kirjoittaneeni tänne yhtään ei ole mitään todisteita. Kuka vaan on voinut sen tehdä. Suojakoodia kun en anna niin saavat puhelimen käyntiin vain alustuksen kautta jolloin tiedot poistuu
Niin jossakin vaiheessa jotta saadaan meihin hankaliin kristittyihin kontrollin on pakko olla joku tunniste ettö kuka kirjoittaa et esimerkiksi pääse internettiin ilman että mikrosiru skannaa sinut netin ja mirkosirun kautta
En tiedä onko se niin mutta tänä päivänä kuka tahansa kristitty voi kirjoittaa pyhän hengen kautta mitä tahansa internettiin jos kirjoittaa puhelimella suojakoodin kanssa eikä sinne anna koodia eteenpäin jos ei kerkeä rikkomaan puhelinta ja senlisäksi voi kiistää kaiken.ja sen takia rapparit sanovat seurakunnassa internetti on sontatunkio koska he eivät voi kontrolloida kristillisyyden leviämistä täällä koska seurakunnissa saarnataan niin kuin valtio ja rapparit eli vapaamuurarit jne haluavat siellä saarnattavan.
Ja voi olla yksittäisiä poikkeuksia ehkä.Luuletteko etten ikinä ole rootannu puhelimia? Jotta/notta saan parhaimmat koodit puhelimeeni tehdäkseni kiusaa pelaajille servereillä kun pikku pojat pelaa codia hikisenä niin tulin vaan aimbotilla ja antibannilla ja ammuin kaikkia päähän. Siitä on jo aikaa.
Kuitenkin opin siitä ajasta sen ettei puhelimen suojakoodia saa auki kuin yhdellä ohjelmalla tietokoneen kautta mutta puhelimesta poistuu aina kaikki tiedot kun tekee mitä tahansa muutosta järjestelmään niin se tyhjentää muistin samalla hmm..vai tyhjentääkö aina? Aloin miettimään olisko ollu yks sovellus. Ainakin suojakoodin poistosta pitäis tulla täys nollaus aina kun se on sidottu niin syvälle järjestelmään puhelimen valmistajat voi ainoastaan siihen vaikuttaa. Joten 🖕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletteko etten ikinä ole rootannu puhelimia? Jotta/notta saan parhaimmat koodit puhelimeeni tehdäkseni kiusaa pelaajille servereillä kun pikku pojat pelaa codia hikisenä niin tulin vaan aimbotilla ja antibannilla ja ammuin kaikkia päähän. Siitä on jo aikaa.
Kuitenkin opin siitä ajasta sen ettei puhelimen suojakoodia saa auki kuin yhdellä ohjelmalla tietokoneen kautta mutta puhelimesta poistuu aina kaikki tiedot kun tekee mitä tahansa muutosta järjestelmään niin se tyhjentää muistin samalla hmm..vai tyhjentääkö aina? Aloin miettimään olisko ollu yks sovellus. Ainakin suojakoodin poistosta pitäis tulla täys nollaus aina kun se on sidottu niin syvälle järjestelmään puhelimen valmistajat voi ainoastaan siihen vaikuttaa. Joten 🖕Tai siis saahan sen pois jos tuntee puhelimen pikanäppäimet koneella vaan nopeammin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis saahan sen pois jos tuntee puhelimen pikanäppäimet koneella vaan nopeammin
Vai mitä ne on nimeltään.
Kuitenkin poliisilla on yksi mahdollisuus sen pitää tietää vain simkortin pinkoodi ennen sitä. Ja sitäkään ei saa kuin kiduttamalla.
Jos vaikka rikot puhelimen.
Niin ostat saman merkkisen puhelimen laitat simin sisään niin pilvestä löytyy aika paljon tietoa. Jos rikollinen on tyhmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin poliisilla on yksi mahdollisuus sen pitää tietää vain simkortin pinkoodi ennen sitä. Ja sitäkään ei saa kuin kiduttamalla.
Niin ostat saman merkkisen puhelimen laitat simin sisään niin pilvestä löytyy aika paljon tietoa. Jos rikollinen on tyhmäTai opetaattorilta saa ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ostat saman merkkisen puhelimen laitat simin sisään niin pilvestä löytyy aika paljon tietoa. Jos rikollinen on tyhmäTiedän mikä poliisin vastaus olisi tällaiseen kuulustelu tilanteessa tai selän takana et sä mitään tiedä puhelimen suojauksen poistamisesta pelle kerro vaan suojakoodi niin päästään nopeamalla ja tyhmät rikolliset uskoon kun ne ei ymmärrä mitään.
Ne ohjelmat mitä käytin kun hakkeroin pelejä niin pelkästään tämä sovellus jota vain muista syistä testasin maksoi 30€ kuukaudessa ja vain siihen tiettyyn juuri siihen iphonen malliin tarkoitettu niin jos sekään ei pystyny ilman tiedostojen nollaamista poistamaan mitään lukitusta niin vähän epäilen että poliisikaan pystyisi mutta mistäs minä tiedän yleensä vaan hakkeri/modaus puolella kun kylmällä käteisellä ostat jotain niin yleensä saa kyllä aika paljon ostettua mutta toisaalta ammattilainen on aina vähän enemmän kuin joku harrastelija koodaaja niin en toisaalta tiedä. Se oli kyllä ihan virallinen yritys mitä näitä on tenoshare yms vastaavat en muista nimiä enään menikö toikaan oikein..
Mutta voi olla mahdollista että pystyy murtamaan säilyttäen muistikannan mutta itse en henkilökohtaisesti siihen usko vaan käskisin koittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän mikä poliisin vastaus olisi tällaiseen kuulustelu tilanteessa tai selän takana et sä mitään tiedä puhelimen suojauksen poistamisesta pelle kerro vaan suojakoodi niin päästään nopeamalla ja tyhmät rikolliset uskoon kun ne ei ymmärrä mitään.
Ne ohjelmat mitä käytin kun hakkeroin pelejä niin pelkästään tämä sovellus jota vain muista syistä testasin maksoi 30€ kuukaudessa ja vain siihen tiettyyn juuri siihen iphonen malliin tarkoitettu niin jos sekään ei pystyny ilman tiedostojen nollaamista poistamaan mitään lukitusta niin vähän epäilen että poliisikaan pystyisi mutta mistäs minä tiedän yleensä vaan hakkeri/modaus puolella kun kylmällä käteisellä ostat jotain niin yleensä saa kyllä aika paljon ostettua mutta toisaalta ammattilainen on aina vähän enemmän kuin joku harrastelija koodaaja niin en toisaalta tiedä. Se oli kyllä ihan virallinen yritys mitä näitä on tenoshare yms vastaavat en muista nimiä enään menikö toikaan oikein..
Mutta voi olla mahdollista että pystyy murtamaan säilyttäen muistikannan mutta itse en henkilökohtaisesti siihen usko vaan käskisin koittaa.Mutta nyt alkaa minä luulen ristollekin kirkastumaan että no en tiedä mitä hänelle kirkastuu mutta varmaan jollekin alkaa kirkastumaan että miksi tämä on sontatunkio.
Kun jos täällä internetissä on tarpeeksi älykäs ihminen ja oikean laitteen kanssa niin hän voi tehdä eli puhua mitä tahtoo saamatta ikinä syytteitä todisteiden puuttuessa.
Sentakia tämä on sontatunkio.
Ne jutut lehdissä kun poliisi näyttää rikollisten viestejä niin ne tyhmät rikolliset eivät ole tajunneet että heidän ei olisi tarvinnut kertoa puhelimen suojakoodia ja poliisi ei olisi saanut puhelinta auki ilman että puhelin tyhjenee kaikesta tiedosta.
Mutta joku älykkäämpi saattaa tajuta eli ymmärtää sen ja sentakia tämä on sontatunkio siihen kunnes mikrosirut tai vastaavaat tulevat esimerkiksi että jos tulet internettiin niin internetin selaimen avaaminen jos vaatisi pankkitunnukset niin silloin ei tarvittaisi mikrosiruja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt alkaa minä luulen ristollekin kirkastumaan että no en tiedä mitä hänelle kirkastuu mutta varmaan jollekin alkaa kirkastumaan että miksi tämä on sontatunkio.
Kun jos täällä internetissä on tarpeeksi älykäs ihminen ja oikean laitteen kanssa niin hän voi tehdä eli puhua mitä tahtoo saamatta ikinä syytteitä todisteiden puuttuessa.
Sentakia tämä on sontatunkio.
Ne jutut lehdissä kun poliisi näyttää rikollisten viestejä niin ne tyhmät rikolliset eivät ole tajunneet että heidän ei olisi tarvinnut kertoa puhelimen suojakoodia ja poliisi ei olisi saanut puhelinta auki ilman että puhelin tyhjenee kaikesta tiedosta.
Mutta joku älykkäämpi saattaa tajuta eli ymmärtää sen ja sentakia tämä on sontatunkio siihen kunnes mikrosirut tai vastaavaat tulevat esimerkiksi että jos tulet internettiin niin internetin selaimen avaaminen jos vaatisi pankkitunnukset niin silloin ei tarvittaisi mikrosirujaSe tietysti vaatisi aika paljon kun selaimia on lukematon määrä, paitsi jos yleiset sivut blokkaisi muut selaimet kuin ne joihin on tunnistauduttu pankki tunnuksilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tietysti vaatisi aika paljon kun selaimia on lukematon määrä, paitsi jos yleiset sivut blokkaisi muut selaimet kuin ne joihin on tunnistauduttu pankki tunnuksilla
En nyt silti tahalleen poliiseja provosoi kun ne voi tehdä muuta kiusaa vaikka ei saisi syytteeseen. Virka aseman väärinkäyttö jne sama illumimateilla.
Lähinnä vaan tarkoitin että jos kirkastuu jotain niin ei mua siksi pelota sanoa sitä kun tiedän miten mahdoton on saada syytteeseen koska en ole tyhmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt silti tahalleen poliiseja provosoi kun ne voi tehdä muuta kiusaa vaikka ei saisi syytteeseen. Virka aseman väärinkäyttö jne sama illumimateilla.
Lähinnä vaan tarkoitin että jos kirkastuu jotain niin ei mua siksi pelota sanoa sitä kun tiedän miten mahdoton on saada syytteeseen koska en ole tyhmä.Jos olet rikollinen niin tee suojakoodi puhelimeen ja älä kerro sitä poliisille niin pääset kaikesta mitä olet sekoillu puhelimella valmistajan takuu voit luottaa siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet rikollinen niin tee suojakoodi puhelimeen ja älä kerro sitä poliisille niin pääset kaikesta mitä olet sekoillu puhelimella valmistajan takuu voit luottaa siihen.
Jo pelkästään se että avaa oem lukituksen ja ottaa usb vianetsintä tilan käyttöön eli suomeksi puhelimen kehittäjän tilan kautta niin vaati puhelimen avaamisen eli suojakoodin jonka jälkeen voit vasta yhdistää kännykän tietokoneeseen jonka kautta voit yrittää murtaa sitä joten mahdoton yhtälö. Kännykän omien pikanäppäimien kautta ei ainakaan pysty puhelinta tyhjentämättä avaamaan mitään. Yksi keino mitä poliisit ei varmasti osaa olisi että kokeili mustialuetta suoraan jotenkin juottaa auki siitä en tiedä mitään enkä usko poliisienkaan tietävän siis sörkkiä suoraan niitä mikropiirejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo pelkästään se että avaa oem lukituksen ja ottaa usb vianetsintä tilan käyttöön eli suomeksi puhelimen kehittäjän tilan kautta niin vaati puhelimen avaamisen eli suojakoodin jonka jälkeen voit vasta yhdistää kännykän tietokoneeseen jonka kautta voit yrittää murtaa sitä joten mahdoton yhtälö. Kännykän omien pikanäppäimien kautta ei ainakaan pysty puhelinta tyhjentämättä avaamaan mitään. Yksi keino mitä poliisit ei varmasti osaa olisi että kokeili mustialuetta suoraan jotenkin juottaa auki siitä en tiedä mitään enkä usko poliisienkaan tietävän siis sörkkiä suoraan niitä mikropiirejä
Siis lyhyesti typistettynä puhelimen murtaminen kun on a ja o
Niin tämä A kirjain eli alku on pääsy kehittäjä asetuksiin klikkaamalla ohjelmisto version numero 8kertaan putkeen puhelimen asetuksista tietoja puhelimesta tai jossain siellä.
Sen jälkeen sinun tulee mennä kehittäjä asetuksiin otta oem lukitus pois päältä ja laittaa usb vianetsintä tila päälle jotta voi koneella usb piuhan kautta lähettää dataa puhelimeen vaikka puhelin on kiinni.
Ja tämän tekeminen hän ei onnistu ilman että tiedät suojakoodin jolloin puhelimen murtaminen onnistuu vain sitten kun pääset kehittäjäasetuksiin ja et voi päästä sinne ilman että tiedät laitteen suojakoodin.
Joten en pysty ymmärtämään miten poliisi murtaisi puhelimeni. Mutta ehkä heillä on salaista tietoa. Kuitenkaan minä en kertoisi suojakoodia vaan käskisin yrittää murtaa.
Kun se murtaminen ilman että puhelin tyhjenee on mahdotonta kehittäjä tilassakin niin mietin vaan että mitenhän ne onnistuu siinä ilman kehittäjä tilaa. Menee kyllä pikkusen hämäräksi tieteeksi. Itse en pysty ymmärtämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis lyhyesti typistettynä puhelimen murtaminen kun on a ja o
Niin tämä A kirjain eli alku on pääsy kehittäjä asetuksiin klikkaamalla ohjelmisto version numero 8kertaan putkeen puhelimen asetuksista tietoja puhelimesta tai jossain siellä.
Sen jälkeen sinun tulee mennä kehittäjä asetuksiin otta oem lukitus pois päältä ja laittaa usb vianetsintä tila päälle jotta voi koneella usb piuhan kautta lähettää dataa puhelimeen vaikka puhelin on kiinni.
Ja tämän tekeminen hän ei onnistu ilman että tiedät suojakoodin jolloin puhelimen murtaminen onnistuu vain sitten kun pääset kehittäjäasetuksiin ja et voi päästä sinne ilman että tiedät laitteen suojakoodin.
Joten en pysty ymmärtämään miten poliisi murtaisi puhelimeni. Mutta ehkä heillä on salaista tietoa. Kuitenkaan minä en kertoisi suojakoodia vaan käskisin yrittää murtaa.
Kun se murtaminen ilman että puhelin tyhjenee on mahdotonta kehittäjä tilassakin niin mietin vaan että mitenhän ne onnistuu siinä ilman kehittäjä tilaa. Menee kyllä pikkusen hämäräksi tieteeksi. Itse en pysty ymmärtämään.Sit tarvii laittaa puhelin vielä siihen tilaan että se ottaa dataa vastaan mutta se onnistuu nykyään helpoiten kun lataa vaan sovellukset koneelle mitkä laittaa puhelimen siihen tilaan ja ottaa pois. Manuaalisesti eli käsin se saattaa jumittaa varsinkin iphone. Mutta jumittuneenkin saa auki tyyliin millä tahansa sovelluksella. Koneella siis. Ongelma tosin jos et ole kehittäjä tilassa tai usb vianetsintä ja oem lukitus pois niin et saa yhteyttä puhelimeen jos siis olet iphonen jumittanut mustaksi ilman että olet puhelimen pääkäyttäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit tarvii laittaa puhelin vielä siihen tilaan että se ottaa dataa vastaan mutta se onnistuu nykyään helpoiten kun lataa vaan sovellukset koneelle mitkä laittaa puhelimen siihen tilaan ja ottaa pois. Manuaalisesti eli käsin se saattaa jumittaa varsinkin iphone. Mutta jumittuneenkin saa auki tyyliin millä tahansa sovelluksella. Koneella siis. Ongelma tosin jos et ole kehittäjä tilassa tai usb vianetsintä ja oem lukitus pois niin et saa yhteyttä puhelimeen jos siis olet iphonen jumittanut mustaksi ilman että olet puhelimen pääkäyttäjä
En oo kyllä ihan varma oliko iphonessa eri tavalla yhdistäminen koneeseen. Androidista tiedän 100% varmuudella että ilman suojaakodin tietoa sitä ei murra kukaan ilman että tiedostot häviää. Eikä pääse edes tietokoneeseen liittämään sitä kun ei pääse kehittäjätilaan käsiksi.
Iphonesta kuitenkin muistelen että avasin sen kehittäjätilan juurikin tietokoneella joten se viittaisi siihen että iphone ilmeisesti on helpompi yhdistää koneeseen kun en muista enään eli jos jollain jumittaa iphone mustaksi niin voi olla että sen saa auki koneella vaikka ei olisi kehittäjätilassa. Vähän huonosti muistan kun niin pitkä aika kun viimeksi sekoilin melkein vuosi jo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo kyllä ihan varma oliko iphonessa eri tavalla yhdistäminen koneeseen. Androidista tiedän 100% varmuudella että ilman suojaakodin tietoa sitä ei murra kukaan ilman että tiedostot häviää. Eikä pääse edes tietokoneeseen liittämään sitä kun ei pääse kehittäjätilaan käsiksi.
Iphonesta kuitenkin muistelen että avasin sen kehittäjätilan juurikin tietokoneella joten se viittaisi siihen että iphone ilmeisesti on helpompi yhdistää koneeseen kun en muista enään eli jos jollain jumittaa iphone mustaksi niin voi olla että sen saa auki koneella vaikka ei olisi kehittäjätilassa. Vähän huonosti muistan kun niin pitkä aika kun viimeksi sekoilin melkein vuosi joMulla meni mustaksi se kun yritin päivittää sitä alaspäin että saan rootattua kun rootti toimi vaan edellisiin päivityksiin mutta ei onnistunu lataus jumittu ja puhelin meni mustaksi. Ei se mitään latasin vaan vanhan päivityksen uudestaan niin käynnisty tai oikeastaan korjaus sovelluksen tai työkalun kautta se korjasi sen automaattisesti siinä vaan luki korjaa tai jotain. Makso vaikka 15kk tai jotain se sovellus. Niin. Iphonessa pitää olla joku tallennettu juttu tai se edellinen päivitys vaatii jonkun avaimen minkä voi saada vain iphonen tehtaalta kun ne on mulkkuja. Kun ei halua että ihmiset käyttää vanhaa päivitystä. Kun vanhoilla siis vanhaa versiota kun koodit ei kerkeä tulemaan päivityksien perässä niin iphonee ei saa koskaan päivittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit tarvii laittaa puhelin vielä siihen tilaan että se ottaa dataa vastaan mutta se onnistuu nykyään helpoiten kun lataa vaan sovellukset koneelle mitkä laittaa puhelimen siihen tilaan ja ottaa pois. Manuaalisesti eli käsin se saattaa jumittaa varsinkin iphone. Mutta jumittuneenkin saa auki tyyliin millä tahansa sovelluksella. Koneella siis. Ongelma tosin jos et ole kehittäjä tilassa tai usb vianetsintä ja oem lukitus pois niin et saa yhteyttä puhelimeen jos siis olet iphonen jumittanut mustaksi ilman että olet puhelimen pääkäyttäjä
hanki apua, monenlaisen avun tarpeessa olet!!! Onko sinulla läheisiä tai sukulaisia? Tietävätkö he ongelmistasi? Oletko täysin yksin?
- Anonyymi
Aina on pakko keksiä jotain vänkäämistä.
- Anonyymi
Taisto Peltoniemen ja Antti-Pekka Kotilaisen saarnat kuuntelin.
Enempää en kuuntele.
Ei minulla ole mitään sanottavaa näistä miehistä.
Mutta kor.11
Minä en yhä voi sietää niitä kaikkia naisia siellä ja heidän rumaa lauluansa ja paljaita päitä Herran kasvoin edessä jos he kerran Herran kasvoin edessä ovat! En minä tiedä. Minä luulen ettei minun lisäkseni tainnut montaa rukoilijaa olla. Jos oli niin rukoilevatko naiset nyt paljas päin?
"I. Olkaat minun seuraajani, niinkuin minäkin Kristuksen.
2. Mutta minä kiitän teitä, rakkaat veljeni, että te minua kaikissa muistatte, ja että te pidätte ne säädyt, jotka minä teille annoin.
3. Mutta minä tahdon, että teidän pitää tietämän, että Kristus on jokaisen miehen pää*; mutta mies on vaimon pää, ja Jumala on Kristuksen pää+.
4. Jokainen mies, joka rukoilee eli propheteeraa, ja pitää jotakin päänsä päällä, se häpäisee päänsä.
5. Mutta jokainen vaimo, joka rukoilee eli propheteeraa peittämättömällä päällä, se häpäisee päänsä; sillä se on niinkuin se ajeltu olis.
6. Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma*, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
7. Mutta ei miehen pidä päätänsä peittämän, sillä hän on Jumalan kuva* ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia.
8. Sillä ei mies ole vaimosta, mutta vaimo on miehestä.
9. Ja ei mies ole luotu vaimon tähden, mutta vaimo on luotu miehen tähden.
10. Sentähden pitää vaimon pitämän voiman päänsä päällä* enkelitten tähden;
11. Muutoin ei ole mies paitsi vaimoa, eikä vaimo paitsi miestä, Herrassa,
12. Sillä niinkuin vaimo on miehestä, niin on myös mies vaimon kautta; mutta kaikki Jumalasta.
13. Tuomitkaat itse keskenänne: onko se kaunis, että vaimo avopäin Jumalaa rukoilee?
14. Eikö luontokin sitä teille opeta, että se on miehelle häpiäksi, jos hänellä on pitkät hiukset?
15. Mutta vaimolle on se kunniaksi, että hänellä on pitkät hiukset; sillä hiukset ovat hänelle peitteeksi annetut.
16. Mutta jos joku näkyy riitainen* olevan, ei meillä eikä Jumalan seurakunnilla se tapa ole.
17. II. Mutta kuin minä tätä teille ilmoitan, en minä teitä kiitä, ettette kokoon tule parannukseksi, vaan pahennukseksi.
18. Sillä ensin, kuin te seurakuntaan tulette, niin minä kuulen eripuraisuudet olevan seassanne*; jonka minä myös puolittain uskon.
19. Sillä teidän seassanne pitää myös eriseurat oleman*, että ne, jotka koetellut ovat, teidän seassanne ilmoitettaisiin+.
20. Kuin te siis kokoon tulette yhteen, ei se ole Herran ehtoollista pitää.
21. Sillä jokainen ennättää syödä oman ehtoollisensa, yksi isoo, ja toinen juovuksissa on.
22. Vai eikö teillä huoneita ole, joissa te syödä ja juoda saatte? Taikka katsotteko te ylön Jumalan seurakunnan ja häpäisette ne, joilla ei mitään ole? Mitä minun pitää teille sanoman? Pitääkö minun teitä kiittämän? Tässä en minä kiitä.
23. Sillä minä olen sen Herralta saanut, jonka minä myös teille annoin. Sillä Herra Jesus, sinä yönä, jona hän petettiin, otti leivän,
24. Ja kiitti, mursi ja sanoi: ottakaat, syökäät! tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne murretaan: se tehkäät minun muistokseni;
25. Niin myös kalkin ehtoollisen jälkeen ja sanoi: tämä kalkki on se Uusi Testamentti minun veressäni; se tehkäät, niin usein kuin te juotte, minun muistokseni.
26. Sillä niin usein kuin te syötte tästä leivästä ja juotte tästä kalkista, pitää teidän Herran kuoleman julistaman, siihenasti kuin hän tulee.
27. Sentähden joka kelvottomasti syö tästä leivästä ja juo Herran kalkista, se on vikapää Herran ruumiiseen ja vereen.
28. Mutta koetelkaan ihminen itsiänsä*, ja niin syökään tästä leivästä ja juokaan tästä kalkista.
29. Sillä joka syö taikka juo kelvottomasti, hän syö ja juo tuomion itsellensä, ettei hän Herran ruumista eroita.
30. Sentähden on myös monta heikkoa ja sairasta teidän seassanne, ja moni makaa.
31. Sillä jos me itsemme tuomitsisimme, niin emme ensinkään tuomittaisi.
32. Vaan kuin me tuomitaan, niin me Herralta kuritetaan*, ettemme maailman kanssa kadotettaisi.
33. Sentähden, rakkaat veljeni! kuin te kokoon tulette syömään, niin odottakaat toinen toistanne.
34. Mutta jos joku isoo, hän syököön kotonansa, ettette kokoon tulisi kadotukseksi. Ne muut minä tultuani tahdon toimittaa."- Anonyymi
On keksitty sellainen kuin huivi jos sinä olet pyhäin vaimo niin peitä pääsi huivilla kun rukoilet Herraa sinun Jumalaasi!
Sillä se on totinen sana!
Jos sinä taas et rukoile. Niin ei sinua kukaan neuvo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On keksitty sellainen kuin huivi jos sinä olet pyhäin vaimo niin peitä pääsi huivilla kun rukoilet Herraa sinun Jumalaasi!
Sillä se on totinen sana!
Jos sinä taas et rukoile. Niin ei sinua kukaan neuvo.Sillä se on pyhäin vaimoille kaunistus kun he ovat huivi päässä Herran edessä kun he rukoilevat. Ei he ole juntteja silloin mutta se näyttää kristityn miehen silmään kauniilta, kauniimmalta kuin ne paljas päät kymmen kertaisesti kauniimmalta. Aamen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä se on pyhäin vaimoille kaunistus kun he ovat huivi päässä Herran edessä kun he rukoilevat. Ei he ole juntteja silloin mutta se näyttää kristityn miehen silmään kauniilta, kauniimmalta kuin ne paljas päät kymmen kertaisesti kauniimmalta. Aamen.
Ja jos se kristityn miehen silmään näyttää kymmen kertaa kauniimmalta niin eikö jumalan silmään 1000 kertaisesti? Eikö jumala ole parempi tuomari kuin mies? Kuka on se mies joka tuntee oikeuden Jumalaa paremmin? Kuka olis Jumalan neuvon antaja kuka opettais Hänelle hänen tiensä kuka viitottais Hänen polkunsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä se on pyhäin vaimoille kaunistus kun he ovat huivi päässä Herran edessä kun he rukoilevat. Ei he ole juntteja silloin mutta se näyttää kristityn miehen silmään kauniilta, kauniimmalta kuin ne paljas päät kymmen kertaisesti kauniimmalta. Aamen.
Minä tiedän vain yhden kauniin naisen ja minä muistan hänet huivi päässä. Tai niin minä tahdon muistaa. Jos hänellä ei ollut sitä niin pukekoot sen ei kuitenkaan ympärivuorokautisesti jos ei hän ympärivuorokautisesti rukoilee Herraa, vaan aina kun hän rukoilee niin pukekoot huivin päähänsä.
Se oli yks musta hiuksinen... kerran.
Vl nuori valittelee kun on raskasta kun on niin paljon sääntöjä vaikka antti pekka opetti että ensin tulee uskoa armo ja armon voimasta panna pois syntiä mutta kun he eivät kuuntele edes omia saarnaajiaan.
Kuka heille totuutta ilmoittaisi kun he katsovat omatkin ylön jotka heistä kerran lähtivät. Mutta eivät kuitenkaan ole heitä.
Sillä profeetta on katsottu ylön omalla maallaan.
Kuka uskoo meidän saarnamme sanoo Herra, profeetan kautta, sillä ei he tahdo kuulla edes ominsa niin kuinka he kuulisivat kuin muukalainen tulee ja saarnaa Herran suulla?
Kun he sylkevät omiensa päälle ja eivät kuuntele vaan tulevat seurapenkkiin juttelemaan kavereitten kanssa.
Eikö teille nyt opetettu vl nuoret oman seurakuntanne saarnamies että armo tulee edeltä ja teot perästä? Vai ettekö te kuulleet, eli ettekö te tahtoneet kuunella? Kuka teille siis opettaisi Herran tiet kun te ette kuule edes omianne? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän vain yhden kauniin naisen ja minä muistan hänet huivi päässä. Tai niin minä tahdon muistaa. Jos hänellä ei ollut sitä niin pukekoot sen ei kuitenkaan ympärivuorokautisesti jos ei hän ympärivuorokautisesti rukoilee Herraa, vaan aina kun hän rukoilee niin pukekoot huivin päähänsä.
Se oli yks musta hiuksinen... kerran.
Vl nuori valittelee kun on raskasta kun on niin paljon sääntöjä vaikka antti pekka opetti että ensin tulee uskoa armo ja armon voimasta panna pois syntiä mutta kun he eivät kuuntele edes omia saarnaajiaan.
Kuka heille totuutta ilmoittaisi kun he katsovat omatkin ylön jotka heistä kerran lähtivät. Mutta eivät kuitenkaan ole heitä.
Sillä profeetta on katsottu ylön omalla maallaan.
Kuka uskoo meidän saarnamme sanoo Herra, profeetan kautta, sillä ei he tahdo kuulla edes ominsa niin kuinka he kuulisivat kuin muukalainen tulee ja saarnaa Herran suulla?
Kun he sylkevät omiensa päälle ja eivät kuuntele vaan tulevat seurapenkkiin juttelemaan kavereitten kanssa.
Eikö teille nyt opetettu vl nuoret oman seurakuntanne saarnamies että armo tulee edeltä ja teot perästä? Vai ettekö te kuulleet, eli ettekö te tahtoneet kuunella? Kuka teille siis opettaisi Herran tiet kun te ette kuule edes omianne?Taikka jos minä olin omieni keskellä esikoislestaadiolaisessa seurakunnassa halpa niin ei se ole ihme, jos minä Kristuksen tähden olen halpa, mutta ihme on se että hekin jotka eivät ole halpoja ovat kuitenkin muukalaiset opissa heille joiden isät eli opettajat he ovat ja ei seurakunta tiedä mitä heidän opettajansa opettaa he sanoo 30 vuoden seuroissa käymisen jälkeen myös esikoislestaadiolaisessa seurakunnassa en minä tiedä kysy saarnaajalta mutta eikös sinun joskus tulisi tietää jos sinä taivaaseen olitkaan matkalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taikka jos minä olin omieni keskellä esikoislestaadiolaisessa seurakunnassa halpa niin ei se ole ihme, jos minä Kristuksen tähden olen halpa, mutta ihme on se että hekin jotka eivät ole halpoja ovat kuitenkin muukalaiset opissa heille joiden isät eli opettajat he ovat ja ei seurakunta tiedä mitä heidän opettajansa opettaa he sanoo 30 vuoden seuroissa käymisen jälkeen myös esikoislestaadiolaisessa seurakunnassa en minä tiedä kysy saarnaajalta mutta eikös sinun joskus tulisi tietää jos sinä taivaaseen olitkaan matkalla?
Miksi tulee esikoislestadiolaiselta tällaista tuota horinaa, miksi kirjoitat täysin käsittämätöntä tekstiä? Kirjoitusasu ja sisältö myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos se kristityn miehen silmään näyttää kymmen kertaa kauniimmalta niin eikö jumalan silmään 1000 kertaisesti? Eikö jumala ole parempi tuomari kuin mies? Kuka on se mies joka tuntee oikeuden Jumalaa paremmin? Kuka olis Jumalan neuvon antaja kuka opettais Hänelle hänen tiensä kuka viitottais Hänen polkunsa?
Onko sinulla kaikki hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla kaikki hyvin?
Vl Antti Pekka saarnasi 7vaimoa tarttuu 1 mieheen jne..
Hän ymmärsi mistä puhui ja minä ymmärsin myös hänen kauttaan,
Tämä vaimo on seurakunta ja 7 eri seurakuntaa tarttuu yhteen Jumalaan ja sanoo peitä meidän häpeämme!
Mutta voi teitä te eriseuraiset jotka katsoitte ylön YHDEN pyhän seurakunnan ja nyt tahdotte tarttua kiinni YHTEEN pyhään Jumalaan, kuka ties jos hän peittäisi teidän häpeänne, minä luulen kuitenkin että niin kauan kun tw katsotte ylön yhden Pyhän uskon niin teidän häpeänne ei oteta teiltä pois iankaikkisesti!
Kuitenkaan minä en tahdo olla vl. Kun olin nuori oli työharjoittelussa ja se ensimmäinen työmaa oli täynnä vl nuoria se oli vl yritys minä olin raskaassa murheessa masentuune esikoislestaadiolaiset katsoi minut ylön armosta* eli avusta ja nämä vl nuoret he sanoivat oletko sinä saatana. Sille joka kaipasi armoa. En minä tiedä olivatko he etu vai takarivin vai teltan ulkopuolella istuvia vl.
Mutta vaikka minä en tahdo seurakuntaan kuulua, niin minä tunnustan silti yhden pyhän uskon ja yhden pyhä seurakunnan mutta sitä seurakuntaa ei nähdä silmillä
Vaikka se sanoo 7 vaimo niin se antaa ymmärtää kuin yksi niistä olisi pyhä. Siis salaa se antaa ymmärtää se on salattua viisautta, mutta minä en oikein tiedä. Kun minä näen eläviä kristityitä ehkä siellä ja täällä. Mutta ehkä niitä voi olla enemmän kuin yksi tai kksi tai neljä jossakin seurakunnassa eli ehkä voi olla yksi vaimo eli seurakunta joka on kuitenkin pyhempi kuin nämä 6 vaikka ei itse myöskään täysi pyhä ole.
Kuitenkin minä en ajattele tätä paikkaa että se seitsemäs vaimo olisi seitsemäs lihallinen silmillä nähtävä seurakunta vaan minä ajattelen että se on se seitsemäs usko yksi niistä seitsemästä uskosta yksi pyhä yhteinen usko yksi apostolinen usko jossa ei ole mitään sellaista vähän maailmasta ja vähän raamatusta vähän sieltä ja vähän täältä mutta niinkuin veli sanoi tämä taisto että yksi yhteinen usko ei ole mitään sellaista että uskoo vähän samalla tavalla ja jos hän ei olisikaan oikea kristitty taikka minun veljeni niin kuitenkin se oppi oli oikea että on yksi usko.
Ja tämä 7 vaimoa jotka tarttuvat yhteen mieheen ovat 7 erilaista uskoa jotka tarttuvat yhteen Jumalaan ja pyytävät armahdusta!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huivi esikoislestadiolaisille naisille pakollisena varusteena on melkoisesti samaa, kuin islamin naisen pään peittämissäännöt, sukua ovat keskenään? Vanhoillisillahan ei tuota sääntöä ole, ovatkohan lähempänä kristinuskoa?
Kyllä muistan lapsuudesta, jos seuroissa oli joku ulkopulinen nainen pää peitettynä hatulla!!!! Huh kauhistus, hattupäinen nainen..... vaikka yhtä hyvin se pään peitti Jumalan sanan kuulossa?
Ei taida esikoislestadiolaisuus kaikissa asioissa kestää rehellistä tarkastelua?
Vai näyttää kristityn miehen silmään huivilla peitetty pää kauniimmalta, siinä se taisi vastaus ongelmaan tulla? Siitä siis on kysymys, "kristitty"= esikoislestadiolainen, he haluavat naisen pään huivitettuna, jotta voivat kuvitella jotakin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huivi esikoislestadiolaisille naisille pakollisena varusteena on melkoisesti samaa, kuin islamin naisen pään peittämissäännöt, sukua ovat keskenään? Vanhoillisillahan ei tuota sääntöä ole, ovatkohan lähempänä kristinuskoa?
Kyllä muistan lapsuudesta, jos seuroissa oli joku ulkopulinen nainen pää peitettynä hatulla!!!! Huh kauhistus, hattupäinen nainen..... vaikka yhtä hyvin se pään peitti Jumalan sanan kuulossa?
Ei taida esikoislestadiolaisuus kaikissa asioissa kestää rehellistä tarkastelua?
Vai näyttää kristityn miehen silmään huivilla peitetty pää kauniimmalta, siinä se taisi vastaus ongelmaan tulla? Siitä siis on kysymys, "kristitty"= esikoislestadiolainen, he haluavat naisen pään huivitettuna, jotta voivat kuvitella jotakin?Ei vaan paavali kor.11
5. Mutta jokainen vaimo, joka rukoilee eli propheteeraa peittämättömällä päällä, se häpäisee päänsä; sillä se on niinkuin se ajeltu olis.
6. Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma*, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan paavali kor.11
6. Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma*, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Siinä apostoli paavali sanoo että jos nainen ei suostu peittämään päätään niin leikatkoon hiuksensa pois että olis kalju, mutta se on rumaa kuin nainen on kalju niin sentähden peittäköön päänsä. Tämä Paavali ei kyllä minun ymmärtääkseni ollut esikoislestaadiolainen mutta jos sinun mielestäsi oli niin kerro vain lähteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä apostoli paavali sanoo että jos nainen ei suostu peittämään päätään niin leikatkoon hiuksensa pois että olis kalju, mutta se on rumaa kuin nainen on kalju niin sentähden peittäköön päänsä. Tämä Paavali ei kyllä minun ymmärtääkseni ollut esikoislestaadiolainen mutta jos sinun mielestäsi oli niin kerro vain lähteesi?
Ja se kuuluu myös vl naisen äänestä kun ne kuulostaa heleältä huoralta että he ovat häväisseet itsensä Jumalan edessä.
Mutta muutamaa vl miestä saatan pitää kristittynä. Ja ehkä jotain yksittäistä naista.
Muttä suurin osa vl naisista on heleäitä huoria. Sen kuulee jo äänestä ja sen näkee myös siitä ettei he usko jumalansanaan niin ei he silloin ole Jumalanlapsia sillä Jumalanlapsi on se joka uskoo Jumalansanaan.
Ja paavali sanoo Jumalansanassa ja tämä paavali ei siis ole esikoislestaadiolainen enkä minä myöskään ole paavali vaan paavali oli Jumalan apostoli jonka sanan kautta on ilmoitettu Jumalan tahto, ja jos sinä pidät sitä sanaa vähäisenä niin sinä pidät Jumalaa vähäisenä ja miksipä ....... luulee että kun sanoo että "mitähän se Paavali nyt sanoo" ivaten ja pilkaten niin miksipä nämä vl ja es lestaadiolaiset naiset luulevat että jos he pitävät Jumalansanaa halpana että he sitten olisivat Jumalalle kalliita? Kun te syljette Jumalansanan päälle te siveät huorat ja pyhästä hengestä vieraantuneet noidat ketkä puhutte järjestänne maailman juttuja niin te syljette elävän Jumalan päälle jonka päällä teidän iankaikkisen elämän toivo on!!!
Ja te taidatte olla hieman tyhmiä kun te syljette Jumalan päälle ja sanotte ann meille elämä! Voi teitä te hullut ja pimenneet tähdet
6. Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma*, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
- Anonyymi
Olen myymässä kortsuja. Kukaan ei kysele. Kauppa käy vilkkaana. Luulen, että on vähän sama fiilis kuin kaupittelisi huumeita. Kiellettyä, mutta hyvää.
- Anonyymi
Mitään tarroja sinne ei kannata mennä levittelemään. Ovat kuulema saaneet vastaan väkivaltaa ja tappo uhkauksia huutelun muodossa, eli uhattu hirttää. Ei kovin jumalaan uskovilta kuulosta. Herra opastaa rakastamaan lähimmäistä, oli hän millainen tahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791