Ensi viikolla Lopella alkavat Suviseurat on vanhoillislestadiolaisten vuoden suurin tapahtuma. Yhteisön mielestä ehkäisy ja homous ovat syntiä.
Suviseurat
12
245
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös homostelun synti ole juuri luonnostaan ehkäistyä sekstailua?
- Anonyymi
Eiköhän mielipiteen vapaus kuulu vanhoillislestadiolaisillekin samoin kuin muillekin.
- Anonyymi
Trendi on että vain oikeiden mielipiteiden vapaus on sallittua.
- Anonyymi
Höpö höpö satukirjoihin uskovat :)
- Anonyymi
Suviseurat ovat vanhoillislestadiolaisten vuoden suurin tapahtuma, jonne odotetaan 80 000 vierasta.
Suviseurojen järjestäjät ovat ohjeistaneet siivoojia poistamaan kaikki tarrat tapahtuma-alueelta.- Anonyymi
Tervejärkisiin ihmisiin ei ole mitään vaikutusta setalaisten hörhöjen liimailemilla tarroilla. Ihmiset osaavat päättää itse tekemisistään ilman Setan propagandaa. Näin on ollut vuosisatojen ajan ennen nykyistä hulluuden aikakautta.
- Anonyymi
”Taivaassa minulla on sinut”
- Anonyymi
Poliisi otti kiinni noin 50-vuotiaan ulkomaalaistaustaisen miehen Suviseuroilla, kun tämä oli heilutellut tapahtumassa monitoimityökalun teräosaa.
- Anonyymi
Antti Kaikkonen meni Suviseuroihin ja Prideille: ”Ei niitä voi verrata”
- Anonyymi
Hän kalasteli ääniä keksustalle!
- Anonyymi
Kaikkosella onkin ollut kiireinen kesä, sillä monen muun poliitikon tavoin hän kävi perjantaina kutsuvieraana vanhoillislestadiolaisten kesätapahtumassa Suviseuroissa.
- Anonyymi
Joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693114
- 453003
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512331Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411980- 1401749
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan111408Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101237- 421156
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106