Olin nuorena tyttönä lukion jälkeen kesätöissä yhdellä maatilalla poimijana, kun tämä oli meidän lähellä. Vanhemmat minut hieman sinne pakotti, ettei kesä mene ihan kokonaan kotipihalla aurinkoa ottaessa bikineissä.
Eikä siinä mitään, lyhyt matka käydä poimimassa niitä herneenpalkoja torimyyntiin. Tuttu isäntä, poikamies sillä kertaa, ei seurustellut kenenkään kanssa ja minua 16 vuotta vanhempi. Selkeä homma poimia tietty määrä niitä herneitä ja sitten pääsi kotiin. Isäntä oli ihan mukava ja tietty tuttu, kun lähellä asui. Palkka oli sovittu reilusti poimittujen kilojen mukaan ja vielä takuu pohjapalkka, ei huono. Oli meitä muitakin tyttöjä siellä poimimassa, jokunen ulkomailtakin, asuivat siellä tilalla.
Muutama viikko niitä herneitä poimittiin ja sitten lähti ne toiset poimijat jo pois, kävin vielä siellä kuitenkin poimimassa kotiin herneitä ja jollekin torille ekstraa, joten minun palkan maksu sovittiin myöhempään. Hieman oli tullut silmäpeliä siinä viikkojen aikana tuon isännän kanssa, kun muutamana kuumana päivänä olin pelkissä bikineissä poimimassa, ei kuitenkaan mitään suurempaa. Minulla oli ehkä enempi toiveita seksin suuntaan.
Lähdin sitten yhtenä iltana urakan päätteeksi niitä palkkoja kyselemään ja kuinka minulle tuli mieleen, että kävin kotona hyvin suihkussa ja laitoin kevyen kesämekon päälle, enkä rintaliivejä sinne alle. Pikkupöksyt jätin pois ja tein niistä hiusdonitsin pitkille hiuksille ponnariin. Polkupyörällä polkaisin sinne palkkojen hakuun illalla.
Jussi oli tietty kotosalla uutisia katsomassa telkkarista, kun ilmestyin sinne hänen eteiseen koputtelemaan. Huomasin kyllä, että kesämekko teki Jussiin vaikutuksen ja ilmeistä päätellen huomasi puuttuvat rintaliivitkin. Ja mikäpä siinä, Jussi pyysi minut keittiön pöydän ääreen ja pyysi saada tarjota teetä keksien kanssa, jos kelpaa. En kieltäytynyt tarjoiluista.
Jussilla oli tilikirja valmiina ja kaikki tarkasti laskettuna, oikein yllätyin palkan suuruudesta ja Jussi antoi vielä reilusti ylimääräistä silloisen 300 markkaa sen palkan päälle. Teki jo heti mieli hypätä siitä Jussin kaulaan halaamaan kiitokseksi, mutta maltoin sentään mieleni. Jo se ylimääräinen 300 markkaa oli iso raha silloin opiskelijalle sen reilun palkan lisäksi.
Hörpittiin sitä englantilaista teetä, tosi hyvää ja syötiin "Mannerheimin koirankeksejä", kuten Jussi niitä nimitti. Juteltiin siinä kaikenlaista ja yllätyin kuinka paljon meillä oli yhteistä, vaikka ikäeroa oli se 16 vuotta. Samat elokuvat kiinnosti ja musiikki oli samaa mitä tykättiin kuunnella. Alkoi jo hämärtämään ja Jussi sytytti tuikkukynttilän siihen pöydälle lasikuppiin palamaan. Kait se kynttilän valo ja mukava tunnelma teki sen, että kyllä minua alkoi tekemään mieli enempikin, katsottiin vain toisiamme ja rohkaisin itseäni antamaan suudelman Jussille siinä pöydän kulmalla. Jussi vastasi siihen suudelmaan ja pian suutelimme jo kiihkeästi. Siirryin Jussin syliin hajareisin, halasimme toisiamme ja suutelimme vain kiihkeästi, tunsin pimppiäni vasten Jussin jäykistyneen kalun etumuksessa. Tapahtumat etenivät tästä vauhdilla ja Jussi hyväili käsillään pakaroitani mekkoni alta todeten, ettei minulla ole lainkaan pikkupöksyjä. Ei olekaan, eikä niitä nyt tarvita.
Olin aika nopeasti Jussin makuuhuoneessa käsittelyssä, märkä pimppini sai käsittelyä Jussin kielellä ja rinnat puristelua, vikisin vain nautinnosta. Vaadin jo saada kovaa kalua sisälle ja sainkin, kun Jussi oli laittanut kondomin siihen päälle. Huh, että teki hyvää! Olin jo saanut orgasmin siinä kielikäsittelyssä ja lisää tuli, kun pääsin Jussin päälle nauttimaan siitä kovasta kalusta sisälläni. Jussi kehui pimppiäni kireäksi ja rintojani kauniiksi, annoin nännit hänen nuoltaviksi, kyllä teki hyvää,
Hieman oli vaikea sieltä sitten lähteä kotiin, kun olisin halunnut jäädä yöksi. En kuitenkaan halunnut alkaa selittelemään kotona vanhemmille pidempää viipymistä vielä tuolloin. Kyllä siitä kuitenkin tuli alkua pidempään suhteeseen Jussin kanssa, aika pian yhdyttiin uudelleen tämän jälkeen. Ikäero ei haitannut, katsottiin samoja elokuvia ja kuunneltiin musiikkia, käytiin yhdessä teatterissa ja rakasteltiin kiihkeästi. Talvella tehtiin oikea lemmenlomakin kaukomaille.
Hain palkkoja kesätöistä.
Anonyymi-ap
4
1181
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voi miten ihana tarina. Siitä jäi varmasti niin mukavat muistot. Kadehdittavaa. Mies 1964.
- AnonyymiUUSI
Täyttä paskaa
- AnonyymiUUSI
Spede se taas on lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa
- AnonyymiUUSI
Ja sulla on taas vaippa märkä. Haiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323871- 1522357
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121967Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko211598Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731396J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1111364Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881280- 671275
- 821191
- 631175