Rakas. Nuku hyvin 💗
Hyvää yötä
18
369
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin ilkeilet ja pilaat mieheltä yöunet, sitten menet itse hyvillä mielin nukkumaan. Tässäkö oli kiitos niistä lukuisista kauniista kirjoituksista, ikävöinneistä ja rakkaudesta?
- Anonyymi
Miten ilkeili?
- Anonyymi
En ole ilkeillyt 💗
Nuku hyvin.
Ap nainen
- Anonyymi
Öitä😘🫂
- Anonyymi
Good night
- Anonyymi
Mä en kirjoita mitään toivotuksia jos en tiedä edes sukupuolta 😂
- Anonyymi
Nainen. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Missä rakas on?
- Anonyymi
Kotona. Missä sinä?
- Anonyymi
täs. hirvee ikävä sua kulta. miettinyt mitähän mahdat aatella musta<3 vai satteletko mittään. mä tykkään susta niin paljon en voi koskaan unohtaa sua.:3 en haluu ketään toista. eli tyrmäystä tulee ja kaveriksi vain.
hyvää illanjatkoa sinulle ja kauniita unia sitten joskus kun menet nukkumaan. mukavaa huomista työpäivää myös.<3.⭐️🌟sivusta joltakin jollekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täs. hirvee ikävä sua kulta. miettinyt mitähän mahdat aatella musta<3 vai satteletko mittään. mä tykkään susta niin paljon en voi koskaan unohtaa sua.:3 en haluu ketään toista. eli tyrmäystä tulee ja kaveriksi vain.
hyvää illanjatkoa sinulle ja kauniita unia sitten joskus kun menet nukkumaan. mukavaa huomista työpäivää myös.<3.⭐️🌟sivusta joltakin jollekin.Samat ajatukset :3 muut ei käy. Nähtäispä pian rakas 🩷 sullekin hyvää yötä ja huomistä töipäivää. Itse oon nyt vapaalla. Haluisin nähä sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat ajatukset :3 muut ei käy. Nähtäispä pian rakas 🩷 sullekin hyvää yötä ja huomistä töipäivää. Itse oon nyt vapaalla. Haluisin nähä sut.
Okei..Vaan sua täältä etin..Kuukausia meni sumussa sen irl keskustelun jälkeen ja trollailin tääl ku mun mieli sumeni,mut sitte mä tajusin et haluun pitää sut mielummin rakkaans sydämes ,enkä koittaa kadottaa sua mihkään kun en mä siihen kykene. Mun sydämeen ei edes pääse koskaan kukaan. Sä pääsit.,Tää on niin aitoo kun olla ja vaan voi.Kaikki ulkonen samantekevää se sulkeutuu pois mietin vaa et kunpa saisin istuu jo pian sun viekussa ja halailla sua. Oltais ihan kahestaan. riittäisinköhän mä sulle..:c Haluisin heittää mun tuhannet maskit vttuun ja kattoa sua silmiin. Olla ihan pieni. Jos voisit silittää mua hetken myös.Tuntuu siltä et kuuluis selvittää tää… Ja tää voi kuulostaa sairaalta pskalta mä tiiän.. mä oon sitäkin .selvitä tai et.Mut se kun mä aistin ihmisistä jo katseesta ,ja me ollaan niitä ketkä puhuu sanattomastikin samaa kieltä. nuku hyvin rakastan sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei..Vaan sua täältä etin..Kuukausia meni sumussa sen irl keskustelun jälkeen ja trollailin tääl ku mun mieli sumeni,mut sitte mä tajusin et haluun pitää sut mielummin rakkaans sydämes ,enkä koittaa kadottaa sua mihkään kun en mä siihen kykene. Mun sydämeen ei edes pääse koskaan kukaan. Sä pääsit.,Tää on niin aitoo kun olla ja vaan voi.Kaikki ulkonen samantekevää se sulkeutuu pois mietin vaa et kunpa saisin istuu jo pian sun viekussa ja halailla sua. Oltais ihan kahestaan. riittäisinköhän mä sulle..:c Haluisin heittää mun tuhannet maskit vttuun ja kattoa sua silmiin. Olla ihan pieni. Jos voisit silittää mua hetken myös.Tuntuu siltä et kuuluis selvittää tää… Ja tää voi kuulostaa sairaalta pskalta mä tiiän.. mä oon sitäkin .selvitä tai et.Mut se kun mä aistin ihmisistä jo katseesta ,ja me ollaan niitä ketkä puhuu sanattomastikin samaa kieltä. nuku hyvin rakastan sua
Voi, silittäisin sulta kaikki murheet pois❤️ oot rakas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, silittäisin sulta kaikki murheet pois❤️ oot rakas!
kiitos❤️🩹🥺 samoin.😘
- Anonyymi
Nukun. Nuku sinä vielä paremmin
Hyvää ötyä 🩷 - Anonyymi
Hyvää yötä ihanalle isolle miehelle!
- Anonyymi
Kiitos!
🧔
🟡🤚
👖
🛶 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!
🧔
🟡🤚
👖
🛶😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia105835- 53673
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39667YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä45663- 53647
Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025635Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69611Kävin nainen verotoimistossa katsomassa sinun tulot ja verot
Näyttää siltä että hyvin pärjättäisiin yhdessä vaikka en kuluttaisi itseäni työnteolla?54609