sinulla on? Muistan että sinulla oli joskus vaaleanpunainen paita päälläsi, se saattoi olla silloin kun viimeksi näimme. Teki mieli kommentoida että onko se sellainen varovaisen romanttinen valinta, mutta en kehdannut.
Montako pinkkiä paitaa
25
458
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainuttakaan.
- Anonyymi
Naisella vai mielelllä?
- Anonyymi
Voi hyvä luoja sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvä luoja sinua.
Miehellä unisexmalli
- Anonyymi
Ehkä yksi. Se on Paul Smithin ja ostin sen käytettynä Uffista ja maksoi muistaakseni melko paljon uffivaateeksi. Se on vähän liian suuri minulle. Olen käyttänyt ehkä kerran
- Anonyymi
On minulla enään vain 2, koska minä käytän tiettyä pinkkiä väriä ja sen värisiä PAITOJA ON TODELLA VAIKEA LÖYTÄÄ.
Minulla meni ainakin 10 tuntia, kun minä hain oikean väristä PINKKIÄ PAITAA.
Se on PURKAN PINKKI VÄRI JA JUST NIITÄ " JONNET EI TIEDÄ " JUTTUJA.
Tuohon liittyy myös ne KÄÄRITYT FARKKUJEN LAHKEET KESÄLLÄ ja " EI JONNET TIEDÄ" SITÄKÄÄN JUTTUA.- Anonyymi
BRIGITTE BARDOT PIKKU RUUDUT LIITTYVÄT MYÖS NOIHIN JUTTUIHIN. HIFFAAT SÄ " KATO JONNET EI TIEDÄ!" JUTUT ON JUST TÄMMÖSIÄ.
PIKKU KIRKOLTA ON HYVÄ MUUTTAA VÄLILLÄ ISOLLE KIRKOLLE NIIN VOI SANOA, ETTÄ " HEI KATO JONNET EI TIIÄ" KUN TULEE PIKKU KIRKOLLE BÄKKIIN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BRIGITTE BARDOT PIKKU RUUDUT LIITTYVÄT MYÖS NOIHIN JUTTUIHIN. HIFFAAT SÄ " KATO JONNET EI TIEDÄ!" JUTUT ON JUST TÄMMÖSIÄ.
PIKKU KIRKOLTA ON HYVÄ MUUTTAA VÄLILLÄ ISOLLE KIRKOLLE NIIN VOI SANOA, ETTÄ " HEI KATO JONNET EI TIIÄ" KUN TULEE PIKKU KIRKOLLE BÄKKIIN.KAI SÄ OOT SNÄGÄRILLÄ KÄYNYT BYYSAT JALASSA SKRUUDAAN!?
HEI KATO JONNET EI TIIÄ TÄTÄKÄÄN JUTTUA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KAI SÄ OOT SNÄGÄRILLÄ KÄYNYT BYYSAT JALASSA SKRUUDAAN!?
HEI KATO JONNET EI TIIÄ TÄTÄKÄÄN JUTTUA.Yleensä snägärillä käydään byysat jalas, joku spurgu voi käydä ilman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KAI SÄ OOT SNÄGÄRILLÄ KÄYNYT BYYSAT JALASSA SKRUUDAAN!?
HEI KATO JONNET EI TIIÄ TÄTÄKÄÄN JUTTUA.Entäs itse palstaäijä- käytkö heittämässä grillin tädeille väsynyttä hampurilainen munalla ja maito rahalla- läppää? Spoiler
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs itse palstaäijä- käytkö heittämässä grillin tädeille väsynyttä hampurilainen munalla ja maito rahalla- läppää? Spoiler
Jonnet ei näköjään osaa erottaa palstaäijää palstaämmästä. 🤣😂🤣
Minä olen sanonut, kun PÄIHTYNYT MIES HENKILÖ ON KYSYNYT MINULTA, ETTÄ: HALUATKO JOTAIN GRILLILTÄ?
En ole ollut hänestä kiinnostunut vaikka hän on ollut minusta joten minä olen sanonut, että: MIE VOIN OTTAA HAMPURILAISEN MUNALLA JA MAIDON RAHALLA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonnet ei näköjään osaa erottaa palstaäijää palstaämmästä. 🤣😂🤣
Minä olen sanonut, kun PÄIHTYNYT MIES HENKILÖ ON KYSYNYT MINULTA, ETTÄ: HALUATKO JOTAIN GRILLILTÄ?
En ole ollut hänestä kiinnostunut vaikka hän on ollut minusta joten minä olen sanonut, että: MIE VOIN OTTAA HAMPURILAISEN MUNALLA JA MAIDON RAHALLA.Älä gubbe tuhlaa hyviä välimerkkejä siihen että suollat tuota tulikivenkatkua naista esittäen, säästä voimia vaikka jonneille ja pissiksille tai jäärille ja muoreille. T
- Anonyymi
Neljä taitaa olla ja yhden kerran kun näin kaivattuni mulla oli yks niistä päällä. ❤️🤗
Tuskin kysyjä kuitenkaan on hän- Anonyymi
Huppari?? Kyl mä sitä mietin että koititko viestittää sillä värillä jotakin 🤔😁💕
- Anonyymi
En ollut🤍
- Anonyymi
Joku samannäköinen ehkä juoksi joskus vastaan siis ehkä.
- Anonyymi
Yhdellä tuntemallani miehellä on ollut välillä pinkkejä vaatteita, mutta hänen kohdallaan kyse on värisokeudesta. Mutta tietysti miehet saa muutenkin käyttää pinkkiä.
- Anonyymi
Vai oisko ”hän” vaan palstaäijä uusavuton joka pistää punaisen sukan valkopyykkiin ja ajattelee, että no fak it?
- Anonyymi
👘🤏👘🤏✌️😜
- Anonyymi
Kaipaamallani miehellä oli pinkki paita päällä kun ensi kerran näin hänet.
Itsellä on yksi pinkki vaate, mutta en käytä sitä koskaan. - Anonyymi
On niitä sporttipaitoja aika monta, hupparikin löytyy. 🩷
N sivusta- Anonyymi
Rakastan sua❤️
- Anonyymi
Laita vaaleanpunaiset sukat töihin! Sitten voit muistaa aina minut.
- Anonyymi
2 mutta molemmissa myös muita värejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372475Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3561922- 401577
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311403Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281330Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107879Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762