Olin se poika aika ujo, luokkakuvassa siellä sivulla. Nyt olen kuvan ainoa juoppo. Ja juotu on todella kovasti vuosien kuluen.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Aloitko hukuttamaan ikäviä tunteitasi alkoholiin ?
Minun vanhoissa luokkakuvissa on muutamia, joille tuli päihdeongelmia, itseni mukaan lukien.- Anonyymi
Tilastollinen tosiasia.
Juoppoja on 17 % suomalaisista. Heistä miehiä 15 % - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilastollinen tosiasia.
Juoppoja on 17 % suomalaisista. Heistä miehiä 15 %On naisia vielä vähempi. Joten suurin osa on siltä väliltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On naisia vielä vähempi. Joten suurin osa on siltä väliltä.
No olenkin usein miettinyt tätä asiaa. Ja luulisin olevani siinä jotain 63prossaa miehen puolella yleensä. 4,7prossaa naispuolta. Ja loput ihan muuta puolta.
- Anonyymi
Poliisit katto mun takapuolta taas tääl. Ja kotia ois mentävä. Mentiin kun käskettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542