Yhdysvallat tilasi itselleen ja kansalleen ongelmia

Anonyymi-ap

Ja se ei ollenkaan ole väärin.itsemurhapommittajat ja terroristi iskut astukoot yhdysvaltojen arkeen.sitä saa mitä tilaa.

12

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuta sinä sinne lähi-itään, siellä on kavereita. Voitte yhdessä väsätä vaikka pommeja.

• Anonyymi

Äläs viisastele .oliko irakissa ydinaseita vaiko oliko se vain järjestetty irakin tuhoaminen tekaistuin syin??!! Kyllä.se oli juuri niin.oletan sinun myös juutalaisten kaasuttamisen ok?! Olivathan he uhkana arjalaisille herrasmiehille.en minäkään välitä rättipäistä mutta tälläiset tekaistut toimet ovat laittomia ja sairaita toimia.

• Anonyymi

"oliko irakissa ydinaseita "

Ei ollut, ei ole eikä tule.

• Anonyymi

Ei ollut niin.kertoo vain millaisia sikoja jenkit ovat.tappavat viattomia ihmisiä pommitellen kaukana kotoa.pidetään peukkuja että jenkit ei saa hetken rauhaa maaperällään vaan epävakaa aika alkakoon ja pommit paukkukoon.se on silmä silmästä jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut niin.kertoo vain millaisia sikoja jenkit ovat.tappavat viattomia ihmisiä pommitellen kaukana kotoa.pidetään peukkuja että jenkit ei saa hetken rauhaa maaperällään vaan epävakaa aika alkakoon ja pommit paukkukoon.se on silmä silmästä jne

Mites pietarissa muuten? Vieläkö kaupoissa on ruokaa? Nauttikaa viimeisestä kesästänne. Vuoden päästä teidät kaikki on t4p3ttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites pietarissa muuten? Vieläkö kaupoissa on ruokaa? Nauttikaa viimeisestä kesästänne. Vuoden päästä teidät kaikki on t4p3ttu.

Miltäs siellä äitin autotallissa asuminen tuntuu noin 30- vuotiaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltäs siellä äitin autotallissa asuminen tuntuu noin 30- vuotiaana.

Miltäs aamuvuoro tuntuu? Teillä ei taideta juhlia juhannusta, joten takana lienee normaali känniviikonloppu? Niin, onko vielä ruokaa pietarin kaupoissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltäs aamuvuoro tuntuu? Teillä ei taideta juhlia juhannusta, joten takana lienee normaali känniviikonloppu? Niin, onko vielä ruokaa pietarin kaupoissa?

Vodka ei venäjältä lopu koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vodka ei venäjältä lopu koskaan.

Maailman kännisin ja h0m01n armeija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäskö siun ottaa lääkkeet?!

• Anonyymi

Saattaa taas jossakin vaiheessa lentokoneet osua kerrostaloihin Yhdysvalloissa. Ei olisi yhtään huono asia.

• Anonyymi

Ei olisi ei.se on hyvin suotavaa ja toivottavaa.jenkit ansaitsee tomua ja tuhkaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe